Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de honneybee extractor (emiel-s)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: de honneybee extractor (emiel-s)

    Oorspronkelijk geplaatst door bollzzzweed View Post
    had een vraagje als je de pan met olie op het vuur zet verbrandt je de thc dan ook niet ????
    Mja, er gaat inderdaad wel een beetje olie gaan vliegen op die manier da's waar, maar die butaan moet er toch echt uit hoor.


    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
    opletten met open vuur dudes, je hut zegt zo boem als dat butaaanmengsel en lucht ideaal is. doe dat buiten svp

    grtz
    Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
    Ik zou dat niet op het vuur zetten hoor , met au bain marie blijft de olie ook ng soepel genoeg om het te schrapen

    MvG Izzz
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #17
      Re: de honneybee extractor (emiel-s)

      nou ik ben op zoek gegaan naar echt zuiver butaan gas maar niks gevonden alleen maar van die universele aansteker gas dat kan nooit goed zijn
      Schutto In tha house

      Comment


        #18
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #19
          Re: de honneybee extractor (emiel-s)

          Eigenlijk merk je daar geen verschil in.
          Nu nog niet later wel, gebruik isopropanol mannen!

          Comment


            #20
            Re: de honneybee extractor (emiel-s)

            stond mooi artikel over in de soft secret laatst
            Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

            Schoffie's Geschoffel 2014

            Comment


              #21
              Re: de honneybee extractor (emiel-s)

              Over de HoneyBee ?
              Tiep het even over zou ik zeggen, dan kunnen we het allemaal lezen

              Dat filmpje van Azarius op joetjoep is ook mega dom.
              Die doen dat gewoon binnenshuis, wat een hersenlozen om zoiets in een filmpje te zetten, als een instructievideo.
              Als je even verder zoekt kun je ook een filmpje vinden van iemand die z'n keuken ontploft is, omdat hij het binnen deed.
              Last edited by QnQ; 26 May 2013, 08:23.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                Ik heb BHO gemaakt met de honeybee, met gas van de Action van het merk "All Ride" (99 cent per fles). Wat me behoorlijk goeie BHO opleverde.
                Ik denk echter wel dat het noodzakelijk is om zo'n "vacuum chamber" te gebruiken. De BHO blijft nog wat naar het gas ruiken, wat carcinogeen zou zijn.
                Ik ga even verder zoeken hoe dat het beste te doen, te maken.
                Alle restjes gas moeten eruit!

                @QnQ: Op de website van Azarius schrijven ze ook dat het enorm dom was om dit binnen te doen.

                Edit: dubbelposting? No fucking way!
                Last edited by Oblivion; 31 May 2013, 09:19.

                Comment


                  #23
                  Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                  Propaan en LPG zijn veel goedkoper.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #24
                    Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                    Dat spul voor van die kooktoestelletjes kost 50-99 cent voor 1.5 liter. Maar ik houdt niet van BHO. Krijg er vieze hoestbuien van en heb nog steeds drupjes op mijn kleren, na twee jaar (bijna) iedere week 60 graden wassen. Bah!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #25
                      Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                      goedkoop is duurkoop.

                      Goedkoop gas is meestal een mengsel, hierin zit meestal ook zwavel of zoiets(slecht voor de gezonheid) zodat als het gas lekt je het waarneemt/kunt ruiken.

                      Zelf gebruik ik Unilite gas, weet niet waarom maar op de busjes staat niet meer "near Zero Impurities".
                      Busjes met dit label zijn goed geschikt:
                      https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...S2hJ0SvKolUQ7g


                      20130601_195415.jpg
                      In Amerika zijn ze iets verder gevorderd met extracten, daar wordt afgeraden om BHO (Butane Honey Oil) uit plastic, aluminium of gewoon metalen buis te extraheren.
                      Dus alleen glas of roestvrij staal (wat ook door de voedselindustrie word gebruikt).


                      Dit heb ik vandaag gemaakt:
                      20130601_221706.jpg
                      Het is deze kleur/consistentie omdat ik de aangekoekte laag van de grinder in het olie heb gedaan.

                      20130601_222009.jpg 20130601_223701.jpg
                      hash shaker hash en eindelijk mijn potje vol met lekkers.

                      Om het gas eruit te krijgen kun je het 10 seconden in de magnetron doen dan 1 minuut wachten dan weer(dit herhalen totdat het goed is), natuurlijk zonder metaal anders gaat je magnetron eraan.


                      PS: heb je wiet wat tijdens het droogproces of aan de plant iets schimmel had en nu dus droog is met opgedroogde schimmel, dit is perfect geschikt voor BHO omdat je met het proces alleen het Thc eruit haalt.

                      Comment


                        #26
                        Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                        Als ik propaan uit de grote stalen fles op glas laat verdampen heb ik geen residu.

                        En wie zegt dat schimmels geen stoffen aanmaken die mee komen/oplossen in koolwaterstoffen/alcohol?
                        Ik gooi schimmel plekken direct weg.

                        @LR2 olie is beter onder de tong, roken is toch de pest voor je longen.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #27
                          Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                          @ HJM : wat is voordeel van onder de tong ??

                          betere opname ??

                          langere werking ??

                          Groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #28
                            Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                            HJM, haha, ga je PHO of LPGHO maken? succes hoor als je denkt dat dat goed is!

                            De reden dat ik prijs, winkel en merk vermeldde was in de stille hoop reacties te krijgen van mensen die dit ook gebruiken en het danwel afraden of aanraden en de reden daarvoor.

                            max390, goedkoop is duurkoop, klopt vaak wel maar niet altijd denk ik. Vaak worden dezelfde producten in een andere verpakking en onder een andere merknaam verkocht om een bepaalde niche in de markt te vullen (zoals bij Action en Aldi vaak het geval is).

                            Ik wilde nog vragen of iemand de volgende keurmerken kent er iets meer over weet te vertellen. Deze staan namelijk op de fles: MSF-1a, gaspatroon voldoet aan de norm EN417.

                            Kwaliteit staat altijd bovenaan uiteraard!

                            Comment


                              #29
                              Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                              MSF-1a is een gas klassificering (http://newco.easyorder.eu/editorial/80608062.pdf), het is een propaan butaan mengsel naar wat ik eruit begrijp.

                              EN417 is volgens mij de aansluiting (http://en.wikipedia.org/wiki/EN_417) die gedacht zijn voor camping/gas busjes.
                              004test.jpg art_1430.jpg

                              En als je geld hebt kun je het beste Colibri gas halen (http://www.deoudeleeuw.nl/?p=producten&md=det&prod=1484), dan ben je zeker van een hoogwaardig en schoon gas(het schoonste butaan gas in de wereld wat je kunt krijgen om aanstekers bij te vullen).

                              Zuiver butaan gas wordt aangeduid met R600 (ASHRAE benaming) en de samenstelling is C4H10 (http://www.veit.nl/315795-zuiver-butaangas).

                              Ik weet nog dat de Action lang geleden Unilite gas aanbood voor 1 euro per busje(de destijds wite busjes met de ''Near Zero Impurities'' erop).
                              547_gr.jpg

                              Op de nieuwe(gele) busjes staat niet meer het ''Near Zero Impurities'' maar voor de rest is alles hetzelfde(heb beide soorten).
                              unilite_gas_vorne_shop1000.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: de honneybee extractor (emiel-s)

                                Ik hoor weer een hoop roepsels.Olie is een zeer goed medicijn, zeker ook voor wie niet rookt zoals ik. Onder de tong werkt het mooi gelijk matig. En in een flesje voor neusdruppels valt het ook niet erg op als je onderweg bent.Ook gaat niet een flink deel verloren, zoals bij roken.Ik merk geen wezenlijk verschil in effect tussen ethanol en propaan/lpg extractie. Bij de laatste methode is de olie wat zuiverder.Soms laat ik de THC flink oxideren, zodat ik er niet of nauwelijks stoned van wordt, maar wel kan slapen.Alaaf
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X