Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke extractie zakken zou ik kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke extractie zakken zou ik kopen?

    Korting op 420shop
    Dus, the word is out!
    Ik ga bubblabags kopen.

    Nu heb ik een aantal keer de zakken gebruikt van een vriend maar die zijn helaas van mindere kwaliteit. De 25mc zak heeft een klein gaatje en de naden komen los waardoor er vezels in het eindproduct terrecht komen. De zakken heeft hij van Allie of Allibaba oid en zijn nu max 2 jaar oud.
    ​​​​​​Inferieure kwaliteit dus.

    Ik heb niet veel zin om 150+ te betalen voor een set zakken die ik max 2x per jaar gebruik. Polinator en ice bags zijn dus niet aan de orde.

    Een eventuele kanshebber is deze. Iemand ervaring of bedenkingen met all mesh zakken?
    https://www.amazon.de/dp/B00RKPY31A/...3647722&sr=8-2

    Wie heeft welke zakken en welke kwaliteit hebben ze? Eventuele linkjes zijn handig.

    Alvast bedankt!
    C.
    Last edited by colori; 13 November 2019, 13:24.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    #2
    Ik heb ook AliExpress zakken en voor 2 keer per jaar gebruik voldoen die prima. Al zitten daar geen gaatjes in en de naden komen ook niet los.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      ThanksWietefras.

      Wel das de gok een beetje eh.
      Over het algemeen probeer ik toch wel voor de kwaliteit te gaan als die te betalen is uiteraard. 't is natuurlijk erg zonde als de zakken van Allie die 25 euro gekost hebben ook maar een jaartje meegaan.

      Tevens heb ik mij wat verkeerd uitgedrukt. Ik wil gerust wat geld uitgeven maar de kwaliteit moet er dan wel naar zijn. Na 1 goeie ronde zijn ze dan toch terugverdiend.

      ​​​​​​​
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


        #4
        Tja, ik ben een beetje bang dat het overgrote deel van de zakken die je hier in NL worden aangeboden ook uit China komen hoor. Met dat verschil dat je, als die niet goed blijven, je verhaal kunt halen bij de verkoper....... dat dan weer wel.
        2e
        3e

        Comment


          #5
          Klopt EasyW
           
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment


          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit inderdaad!

          #6
          Kijk is op marktplaats heb ik de mijne toen gekocht 35 euro voor 5 zakken heb ze al heel wat gebruikt en bevalt me prima .
          geen naadjes die scheuren of dingen die los gaan zitten zoals ik bij veel andere lees .

          Mvg

          Comment


            #7
            De levensduur hangt voornamelijk af van hoe je ze behandelt.
            Als je als een gek gaat zitten roeren en ze niet meteen na gebruik koud afspoelt gaan ze niet zo lang mee.
            ... ( bubblebag instructions & tips (in Engels))

            Ik heb een paar jaar geleden een set van vijf 20L (5 gallon) zakken gekocht.
            Niet bij die site. Ik weet niet meer waar ze vandaan kwamen.
            Er staat magicbubblebags.nl aan de binnenkant maar die bestaat niet meer.
            De complete set was destijds rond de 120-130 euro, zeker niet de goedkoopste.

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Helahola Q, je keldertje weer opgestart!?

              Zo ja, welke soorten!?

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Zeg ik niet, ik ben geen verrader

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Oeh, ik heb iets meer informatie nodig om dat comment in het juiste perspectief te zien!

            #8
            Goeie info!
            Toevallig was ik mij ook net aan het orienteren op bubble hasj maken.
            Zoveel knipresten...
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


              #9
              Een vriend van me heeft de originele Bubble bags van 160 euro (denk ik). Deze zijn goed van kwaliteit en gaan zeker lang mee.

              Zelf heb ik er eens gekocht van 40 euro voor 3 zakken, en hierbij kwam de waterdichte laag van de zak na 1 keer gebruiken al los. Zeer slechte kwaliteit dus.

              Ik vindt zo'n ice hasj overroepen. Veel werk voor weinig opbrengst, ghehe.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


              • Modest
                Modest commented
                Editing a comment
                Ik zie niet direct wat het verschil is tussen die all mesh en de gewone Bubble bags. Ik denk dat ze gewoon bedoelen dat je elke grootte van zeef krijgt, de gehele set dus.

                Afbladeren bedoel ik binnenin de zakken. De zakken zijn gecoat met een soort plastic om ze waterdicht te maken, en ik denk dat je vooral voor die 'kwaliteit' of 'rommel' betaald.

              • colori
                colori commented
                Editing a comment
                Welja, die coating binnenin de zakken dat hebben de all mesh bags dus niet. De volledige zak bestaat daar uit gaas.
                De volledige zak wordt dus als filter gebruikt.

              • Modest
                Modest commented
                Editing a comment
                Ohh, i see...

                Dan lijkt me dat idd wel goed. Die mesh is meestal wel stevig genoeg.

              #10
              Vandaag kwam de postbode langs met onderstaand pakketje.

              Bags zien er erg goed en stevig uit, op 1 plek een paar losse draadjes die ik met de aansteker ga proberen bloppen zodat ze niet gaan rafelen.

              Allicht gooi ik er donderdag wat groen, water en ijs in om ze te testen!

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


              #11
              Ben benieuwd

              Comment

              Bezig...
              X