Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo ik heb zo 100gram knipafval in de vrieser gedaan en ik ben op zoek naar een zeef of een ander goedkoop manier om de kristallen los te krijgen zodat ik hasj ervan kan maken. thanks guys!
Je hebt je topic geplaatst in een board waar meerdere oplossingen worden aangeboden, dus ga je gang zou ik zeggen.
duh dat zie ik. hoe ik hasj maak weet ik nu wel zo een beetje na het lezen, maar het lukt me niet om de kristallen los van de knipafval te krijgen, heb geen zeef en geen panty, enige andere goedkope manieren?
Als je geen panty wilt aanschaffen of wat dan ook, koop dan lekker een stuk hasj!
ik ga vanmiddag er een halen, maar ik zocht gewoon andere manieren om goedkoop de kristallen los te krijgen.moet ik het bladafval helemaal fijn maken of kan ik het bevroren bladafval gewoon in de panty doen
150 micron is te groot om de kristallen op te vangen dan kun je zeven wat je wilt maar houd je alleen plantmateriaal over.
Zoek een 70-100 micron erbij dan zit je goed voor heerlijke ice hasj
Comment