Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

    Korting op 420shop
    DSC08309.jpgDSC08310.jpg

    2.dan zoek je een soort van ring, of zoals ik een Spanring.
    Ik heb er de regel vijs afgeslepen, en ik wist dat die ring zich altijd gaat open zetten van de spanning zoals hij altijd heeft gestaan.
    En die heb ik dan ontvet met een ontvetter, en dan gekeken of die paste en zich ging open zetten.
    DSC08312.jpgDSC08313.jpgDSC08314.jpg

    3.Dan heb ik een stevige vliegen gaas genomen en met een rond, klein slijp schijfje, door de schijf op de gaas te leggen en ring rond met een scherp breekmes afgesneden zodat ik een ronde gaas had die groter was dan het plastic potje.
    En die gaas leg je dan op het gat van je potje en je steekt er voorzichtig je ring in gelijk bovenkant potje, en dan snij je de overtollige gaas weg gelijk met de bovenkant van de ring en kijk goed dat je gaas nog altijd stevig en goed blijft zitten tussen de ring en duw hem dan voorzichtig tot in het midden van je potje, en kijk goed op hij goed vast zit dan.
    DSC08317.jpgDSC08318.jpgDSC08319.jpgDSC08320.jpgDSC08329.jpg

    4.En dan is je hasj beker eigelijk al klaar .
    Je kan dan desnoods nog iets rond het middel spannen zoals ik om zeker te zijn van je werk.
    Dan plaats je de onderkant op je potje en zie dat die goed klemt, en Klaar is ie.
    DSC08326.jpgDSC08324.jpgDSC08331.jpgDSC08328.jpgDSC08332.jpg


    Dan kun je direkt je potje testen of het goed werkt.

    En dankzij JD vind je alle info over het maken van hasj gewn op het forum bv, https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e-maak-je-hasj voorbeeld topic van Bobo.


    Warme persing


    De kristallen giet je in een plastieken zakje zorg wel dat het een plastieksoort is zoals we rond een pakje sigaretten vinden dit mag ook gebruikt worden natuurlijk. Dit plooien we dan op zodanig dat we een vierkant blokje overhouden en kleef het vast met plakband. hier rond komt het stuk papier bvb van een krant dat we dubbel gebruiken plooi dit papier rond het plastieken pakje en plak opnieuw vast.
    Stop nu het pakje onder de kraan met warm water en laat dit indringen in het papier. Het water zorgt ervoor dat het plastiek niet kan smelten!

    Manier 1
    Attached Files
    Last edited by vertrouwniemand; 15 September 2015, 04:08.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

    #2
    Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

    Hallo iedereen,



    Hier ben ik dan met het vervolg van mijn zelfgemaakte hasj shaker .

    Met een voorbeeld topic van BOBO. dat ik gebruikte.


    Voorbeeld:

    Warme persing


    De kristallen giet je in een plastieken zakje zorg wel dat het een plastieksoort is zoals we rond een pakje sigaretten vinden dit mag ook gebruikt worden natuurlijk. Dit plooien we dan op zodanig dat we een vierkant blokje overhouden en kleef het vast met plakband. hier rond komt het stuk papier bvb van een krant dat we dubbel gebruiken plooi dit papier rond het plastieken pakje en plak opnieuw vast.

    Manier 1

    De kristallen giet je in een plastieken zakje zorg wel dat het een plastieksoort is zoals we rond een pakje sigaretten vinden dit mag ook gebruikt worden natuurlijk. Dit plooien we dan op zodanig dat we een vierkant blokje overhouden en kleef het vast met plakband. hier rond komt het stuk papier bvb van een krant dat we dubbel gebruiken plooi dit papier rond het plastieken pakje en plak opnieuw vast.




    Nu neem je het brokje uit de oven. En begin het zeer hard plat te rollen met de deegrol, fles tot het niet harder meer kan aangeduwd worden.





    Neem nu het pakje en leg dit in de diepvriezer voor 1 uur of langer naarmate de grote van je brok hasj. Aan de buitenkant komt een laagje ijs die je droog wrijft met keukenpapier.

    DSC08413.jpgDSC08415.jpgDSC08414.jpgDSC08418.jpgDSC08416.jpg

    Je hasj is donker van kleur en klaar voor genot


    Voila Dat was het, en het is goed gelukt.
    Ik heb er al eentje van gerookt en het was Niet zwaar maar wel lekker

    En het is niet moeilijk + je hebt niks moeten weg gooien van je knip afval!


    Hopelijk hebben jullie er iets van kunnen op steken



    Groeten VertrouwNiemand
    Last edited by vertrouwniemand; 15 September 2015, 04:06.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

    Comment


      #3
      Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

      Het vliegengaas is veel te grof voor dit doeleinde. Hash zeef je met 140 mu. Vandaar dat je ook meer plantmateriaal dan hash hebt gezeefd. Voor de rest zou dat werken mits je een fijner zeef weet uit te halen. Tip kijk eens naar een zeefje uit een was droger. Met een 15 tot 40 DIN panty gaat het ook al een stuk beter dan met dat vliegenhorgaas want dat is echt te grof.
      Last edited by FlintStoned; 15 September 2015, 06:31.

      Comment


        #4
        Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

        Dat klopt wel maar die is zo verandert als ik wil

        We hebben het erover gehad op de chat, maar ik dacht uit respect voor je goede raad maar ff reageren dan .

        Merci e man en thnx voor de fijne kennismaking


        Groeten V.N.
        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

        Comment


          #5
          Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

          Nice topic, enkel de grootte van de gaatjes in je zeef zoals Flintstoned al aangaf zou ik veranderen door iets met kleinere gaatjes.

          Ik had vroeger zo'n klassieke brooddoos , zo van die vierkante die als je ze op ene manier op elkaar doet dubbel volume hebben, daar had ik een panty tussen, die doos op een tennisracket vastgemaakt.
          En dan met die racket naar onder en boven meppen zoals een halve gare , had ik in ene deel van de doos mooi gezeefde hars.

          Voor me plakje te maken dee ik het in allu folie en de strijkbout erop en klaar was hasj.

          Comment


            #6
            Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

            Thnx Ganjax
            Jou voorbeeld is ook een goede manier om het te doen, en misschien nog gemakelijker om te schudden met tennisracket, haha
            En dan met alu folie en strijkijzer is misschien ook beter dan in de oven.

            Ik deet het enkel voor de fun en ook om te kijken of het zo simpel zou zijn .
            En ja als ik de gaas verander zou het zeker perfect moeten lukken.
            Ik rook wel graag is een hasj jointje dus vond ik het fijn om er mee bezig te zijn, omdat je altijd genoeg knipafval hebt van je kweekje, dus zeker fijn mee genomen

            Maar voor de mensen die ook zoiets willen aanschaffen.

            1 Adres: http://420shop.nl/hash-shaker.html

            acc-332.jpg
            Voor maar liefts 12,50euro.

            Is zijn geld meer dan waard!
            Als je niet uit bent op massa's en je moet er wel iets voor doen overhebben (niks voor niets)
            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

            Comment


              #7
              Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

              Hoi



              Ik heb dan het experimentje van zelf hasj maken nog een over gedaan met een 15din panty.
              Enkele foto's die genoeg vertellen


              DSC08478.jpgDSC08479.jpgDSC08482.jpgDSC08485.jpgDSC08488.jpgDSC08511.jpgDSC08513.jpgDSC08515.jpgDSC08518.jpgDSC08517.jpgDSC08523.jpgDSC08521.jpgDSC08520.jpgDSC08525.jpgDSC08529.jpgDSC08532.jpgDSC08533.jpgDSC08538.jpgDSC08540.jpg
              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

              Comment


                #8
                Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

                Zelfs dit gaat is te groot nog volgens mij, als ik de groene kleur bekijk?

                Maar anyway, een hashshaker lijkt mij ook wel een geschikte bestemming voor mijn knipafval.

                Comment


                  #9
                  Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

                  Pak gaas van de wasdroger
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #10
                    Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

                    Oke, Goed om te weten.
                    Dat is dan goed voor een volgende keer
                    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                    Comment


                      #11
                      Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

                      Hopelijk heb je nog knipafval, dan blijf ik hier nog even plakken (en hoef ik mijn wasdroger niet uit elkaar te halen, om te kijken hoe goed het werkt)

                      Comment


                        #12
                        Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

                        Knipafval zal geen probleem zijn, maar dit zal iets voor vant weekend worden
                        Geen probleem en fijn dat je blijft plakken
                        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                        Comment


                          #13
                          Last edited by FlintStoned; 19 September 2015, 19:56.

                          Comment


                            #14
                            DSC08544.jpgDSC08547.jpg
                            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                            Comment


                              #15
                              Re: Zelfgemaakte Hasj Shaker, die perfect werkt.

                              Hier zijn we met het overbluffende resultaat.
                              Ik denk dak nu wel goed zit hahahaaa.
                              Hier de foto's 3de keer Goede keer!

                              DSC08548.jpgDSC08555.jpgDSC08550.jpgDSC08552.jpgDSC08551.jpgDSC08558.jpgDSC08563.jpgDSC08565.jpgDSC08566.jpgDSC08567.jpgDSC08568.jpgDSC08572.jpgDSC08573.jpgDSC08574.jpgDSC08575.jpgDSC08577.jpgDSC08580.jpgDSC08582.jpgDSC08583.jpgDSC08584.jpg
                              Attached Files
                              Last edited by vertrouwniemand; 19 September 2015, 21:31.
                              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                              Comment

                              Bezig...
                              X