Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KETAMA [HASJ]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: KETAMA [HASJ]

    Staat hier te groeien en de helft van de oogst word hasj van gemaakt

    Comment


      #17
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: KETAMA [HASJ]

          Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
          Hier een leuk stukje over hasj en de smokkel daarvan. Tevens een filmpje hoe de douane wordt omgekocht.

          http://abdelhays.blogspot.com/2007_08_01_archive.html
          Das echt wel geflipt.
          Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

          Comment


            #20
            Re: KETAMA [HASJ]

            Idem, wanneer ik een reisje Nederland maak moet ik toch ook wel altijd wat hash kopen. En wanneer mijn eerste kweekje er is zal ik ook wel wat zelf produceren. Belgian Biohash.
            Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: KETAMA [HASJ]

                lol splinter goed gezien, dah zijn pas eieren.

                Comment


                  #23
                  Re: KETAMA [HASJ]

                  Misschien vinden jullie dit interessant :

                  Last edited by monty; 1 February 2010, 21:48.
                  Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

                  Comment


                    #24
                    Re: KETAMA [HASJ]

                    Als je in ketama koopt krijg je ook uitleg waar je het moet verstoppen,welke route je moet nemen en voor een zo,n 2,3 euro,s extra verpakken ze hem ook nog eens voor je.Waar voor je geld dus

                    Comment


                      #25
                      Re: KETAMA [HASJ]

                      Die buitenlandse kweekjes hebben wel wat

                      Comment


                        #26
                        Re: KETAMA [HASJ]

                        Ik lees je hoeft maar met je vinger te......

                        Kan jij dan wat voor mij regelen?








                        Comment


                          #27
                          Re: KETAMA [HASJ]

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bossbra View Post
                          Kan jij dan wat voor mij regelen?
                          Nou, je kan gewoon zelf effe naar 'n shop stuiteren vriend... daarnaast doe ik niet aan dit soort handel en zijn jij en ik bij lid worden van dit forum gewezen op de regels hier (geen handel in wiet of wietprodukten). Ik ben van plan me daaraan te houden
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #28
                            Re: KETAMA [HASJ]

                            Heb ooit eens uit de vuile kanten van luik een plakje van 100g ketama kunnen scoren voor 450 eurie , ik moet zeggen ik heb al eens ketama van de shop gerookt maar de shit van mij was echt 10 maal straffer , het pikte zelfs in mijn neus. echt super spul! en een spicy smaak.
                            De turk beweerde dat zijn neef het ging halen met mercedes jaarlijks haha.
                            Maarja daar kom ik nooit meer , voor het eerst in mijn leven had ik schrik voor overvallen te worden . vuile buurt.. ik houw het bij wiet en liefst van een belg/nller

                            Comment


                              #29
                              Ik heb de afgelopen dagen veel gezocht, gelezen en hier en daar wat filmpjes op youtube bekijken, maar ik snap nog steeds aantal dingen niet, dus misschiens kunnen jullie hierbij helpen.
                              Ik snap dat hasj in Marokko goedkoop is... maar bij mij in de buurt is een shop waar ze verkopen Ketama - voor 15 euro 4,5gr. De hasj ziet er donkerbruin uit van buiten en van binnen is die lichter van kleur. Niet zacht, maar ook niet bepaald hard... alsof die een beetje uitgedroogd is. Het ruikt naar mijn meining goed... beetje zoet/kruidig - beste hasj "Shira" wat ze daar verkopen ruikt ook best zoet/bloemerig, maar niet zo "kruidig". Als ik hem aansteek, bubbelt het niet. Als ik een stukje aansteek, beetje laat afbranden en het tussen mijn vingers wrijv, blijven geen zwarte restjes over, wat een teken zou moeten zijn dat er geen rotzooi in de hasj zit. De as van de hasj is licht grijs. Het smaakt prima en het effect is licht/gemiddeld high - als heft effect van de "Shira", maar 10x zwakker haha, logisch ook aangezien de prijs. Mijn vraag is... kan een hasj zo goedkoop zijn en er niet mee gerotzooid zijn ? Aangezien de THC laag is, is de rest plantmateriaal? Deze hasj ziet er prima uit, smaakt goed en het effect is er al is die niet sterk... maar het lijkt me verlijdelijk... haha. Het zou ook aan mij kunnen liggen omdat ik niet zo heel veel rook.
                              Is dat een derde/vierder zeef marokkaanse hasj ? Ik denk dat ze in Marokko deze hasj weggooien... haha het is duidelijk minder kwaliteit dan de Shira, maar ik vind hem echt prima voor overdag!
                              Als jullie willen kan ik eventueel fotos/videos ervan delen.

                              Comment


                                #30
                                Ik rook toch liever duurdere hasj van betere kwaliteit.Je vraag valt lastig te beantwoorden, maar meestal als het te goed blijkt om waar te zijn is dat ook zo.
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X