Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KETAMA [HASJ]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    msshien zit er weinig rotzooi in maar wilt nog altijd niet zeggen dat het niet bewerkt is....er zijn veel blokken hash die voor x reden uitdrogen.....met als gevolg, verliest het al zijn olie....dan word het vrij kruimlig, niet aangenaam om het te roken , een hash die zijn potentie kwijt raakt kan je niet terug goed maken......maar veel verkopees om geen geld te verliezen , halen al hun creativiteit er uit om het toch te kunnen verkopen

    Comment


      #32
      Ik snap het... ik denk dat ik redelijke inschatting heb wat hasj betreft... Een tijdje geleden hadden ze volgens mij slechte zending en de hasj was hetzelfde, maar als je die in je hand had voelde die niet vettig, maar je hele hand werd blinkend en vettig... het smaakte ook naar autodamp haha (weet niet hoe autodamp smaakt, maar het ruikt wel zo) dus ik heb toen niet meer gekocht. 2 maanden later hadden ze weer "schoone" hasj. De hasj voelt vrij vers - hij is hard maar je kunt hem wel buigen, hij brokkelt niet er vanaf. Ik snap ook wel dat als het te goed uitziet om waar te zijn is het meestal ook zo, maar ik kan nog niet zeker zeggen dat daar rotzooi inzit... daarom was ik benieuwd of jullie een andere methode weten om de "zuiverheid" uit te testen? Zuivere hasj bedoel ik hasj die niet bewerkt is. Niet om de kwaliteit te testen en/of om te kijken of er plantmateriaal inzit, maar echt puur om te testen of hij niet gemengd/bewerkt is met rotzooi.
      Als ik een stuk aanbrand en ik begin het tussen mn vingers te vrijwen dan blijven geen zwarte restjes over op mn vinger.
      Hij bubbelt een beetje - het heeft me verbaasd voor hash van die prijscategorie.
      Hij ruikt niet raar.... bij kouwen voel ik geen zand stukjes, maar kwa smaak kan ik zo niks over bepalen.
      Als ik een stukje pak (0.2 - 0.3gr) en ik laat hem afbranden gewoon in de aaspak, is de as wit/grijs en is niet hard. Rond het stukje zie je wel een "olievlek" - dat is neem ik aan de hasjolie zelf? Maar jah... het blijft voor mij te goed om waar te zijn. Toch kan ik niet zeker zeggen dat het bewerkt is... dus toch blijf ik hem vakker roken zonder klachten tot nu toe. Ja... wel dat ik af en toe toch de neiging heb om in de weekend een of ander haze te kopen... voelt als een hammer tegenover de Ketama

      Comment


        #33
        groetjes uit marokko
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #34
          Groetjes terug
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            man man man, geniet van de plaatjes zou ik zeggen


            Ketama




            groetjes


            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Brr. Koud.
          Bezig...
          X