Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KETAMA [HASJ]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    KETAMA [HASJ]

    Korting op 420shop
    hoe maakte die ketama?

    gr

    br3ak

    #2
    Re: KETAMA [HASJ]

    Hey

    Ketama is een hasj afkomstig uit het rif gebergte uit marokko, het is een sativa soort die door de berbers (inwoners) geteelt worden en bewerkt worden. Ketama hasj is dus import.



    Grtz

    Comment


      #3
      Re: KETAMA [HASJ]

      Daar heb ik al hasj van gerookt, van Ktema.

      Echt gek hoe professioneel ze daar omgaan met hasj als ik mag geloven wat men mij vertelde allesinds.
      Enfin, professioneel is veel gezegd, maar smokkelen is daar een "kunst".

      Hoe ze daar de hasj eerst in een laag wax dompelen, en daarna nog eens 100x inwikkelen met plastic folie spreekt boekdoelen.
      Alles geurvrij maken

      Ik moet zeggen, ik rook heel graag plastecine. Maar ik heb al hasj van Ketama gerookt met een heel lichte kleur!
      Dat is intussen even geleden dat ik het nog tegenkwam.
      We waren verbaasd van de lichte kleur, de vastheid van deze hasj.
      Mahja, na zo'n week in bezit kruimelde het zo uit je hand. Dat vond ik wel jammer. Meeste hasj wordt hard. Die moest echt goed afgesloten zijn.
      Maar het moest echt niet onderdoen aan kwaliteit hoor!

      Ik rook nu nog altijd meer hasj als wiet.
      Ik haal mijn hasj bij een N. Afrikaan, en als die zegt dat er nieuwe hasj aankomt... Ben ik er als de kippen bij!

      Comment


        #4
        Re: KETAMA [HASJ]

        ik dacht al dat ik die foto van ergens kende

        hier is het filmpje over ketama vanwaar dat die foto komt
        http://www.dailymotion.com/relevance/se ... ach_events

        en hier een ander cool filmke over ketama ^^
        http://www.dailymotion.com/relevance/se ... uist_music
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment


          #5
          Re: KETAMA [HASJ]

          nice filmpje ja ze gaan goed met de hasj om dit ga ik zeker is een x proberen te regelen

          -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
          Last edited by westport; 27 January 2010, 17:02.
          Schutto In tha house

          Comment


            #6
            Re: KETAMA [HASJ]

            Ik vin da egt vet zulke filmke's, zo begint ge toch beseffen hoe dat die hasj uiteindelijk in je Joint beland.
            *SmokingggGG* !

            I wanna get high... so high!

            Comment


              #7
              is da veilig van daarnaar opreis te gaan?
              anders keer reiske plannen naar ginder

              Comment


                #8
                moet door een proces gaan dat alleen met de Marokkaanse zon kan. De boeren kinppen het onderste van de planten af, leggen ze door mekaar en laten ze marineren op hun dak voor een paar weken; denk spijtig genoeg niet dat je ketama kan namaken in b of nl.

                Comment


                  #9
                  Hier een leuk stukje over hasj en de smokkel daarvan. Tevens een filmpje hoe de douane wordt omgekocht.

                  http://abdelhays.blogspot.com/2007_08_01_archive.html
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Methos View Post
                    ik dacht al dat ik die foto van ergens kende

                    hier is het filmpje over ketama vanwaar dat die foto komt
                    http://www.dailymotion.com/relevance/se ... ach_events

                    en hier een ander cool filmke over ketama ^^
                    http://www.dailymotion.com/relevance/se ... uist_music
                    Whaawh Dat 2e filmpje net een kerstboom kwekerij lol .
                    grtz


                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                      Hey

                      Ketama is een hasj afkomstig uit het rif gebergte uit marokko, het is een sativa soort die door de berbers (inwoners) geteelt worden en bewerkt worden. Ketama hasj is dus import.



                      Grtz
                      Oorspronkelijk misschien.

                      Tegenwoordig is zo goed als 100% van de hash en zeker de wiet die te koop is in de coffeeshops geteeld en geproduceerd in Nederland.

                      Comment


                        #12
                        Oja? Onderbouw je feit dan eens..

                        Naar mijn weten zijn er ook kwekerijen net over de grens, die ook grote hoeveelheden leveren..

                        En Bobo heeft wel degelijk gelijk over die Ketama Hasj..
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            ja ik woon zelf in belgie en veel grote kwekers gaan over de grens tss nederland en belgie . omdat ze in Belgie veel gemakkelijker kunnen kweken zonder gepakt te worden

                            vb.-warmtezoekendeapparaten mogen de belgische niet gebruiken en in alle andere landen wel.
                            - infrarood uit helikopter is illigaal


                            een vriend van mij is wel 3 jaar gelden gapakt geweest met 2000 plantjes al de plantjes waren geoogst . maar ze hebben zijn knipafval gevondeninn een huis dat hij had gehuurd. maar is sedert 2maanden terug vrij


                            -over de hash: ofdat ge echte goede hash hebt vanuit de marrokaanse gebieden valt serieus te betwijfelen . ga eens naar brussel en elke marrokkaan waaraan ge het vraagt zegt dat het marrokaanse hasshish is(allemaal).

                            Greetz
                            Last edited by PITcrew; 21 December 2008, 15:22.
                            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: KETAMA [HASJ]

                              Een smokkel uit Marroko zou ik zeker niet aanraden, lees maar eens het verhaal van Willem, de man die naar Marroco ging. (Midnight Express) Het is waargebeurd. De echte Marrokaanse hash zal wel van topkwaliteit zijn, maar ik denk ook niet dat je het aan de Marrokaan hier op straat zal kunnen kopen. De hash die je in de coffeeshops kunt kopen zal ook wel rommel bevatten. Ik zou zeggen, verbouw je eigen wiet, en maak er dan maar eens een heerlijk klompje versgeperste van. En gezien je er meer eer van haalt zal het je nog beter smaken ook.
                              Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

                              Comment

                              Bezig...
                              X