Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dosering en gebruik bij ADHD en autisme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik heb al eerder dit in een van de forums hier gezet. Maar ik doe een onderzoek naar de effecten van de medicinale (en recreatieve) effecten van Cannabis op mensen met ADHD. Op school mochten we zelf kiezen wat voor onderzoek we mochten doen. Ik doe dit omdat ik zelf ook wiet gebruik en mijn ADHD broertje ook, en omdat ik ook zie dat het voor sommigen mensen echt daadwerkelijk kan helpen vind ik het zeer interessant om meer te weten over dit onderwerp. En omdat er vaak ook zo'n taboe op rust, wil ik het graag wat meer bespreekbaar maken.
    Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen? Ik heb tot nu toe 4 antwoorden en zou graag meer willen om het onderzoek relevanter te maken.
    Het onderzoek gaat eigenlijk over het dagelijks leven, dus wat het effect is van de Cannabis op jouw leven bijvoorbeeld. Hierover zijn er 34 vragen die gaan over je persoonlijke leven, je werk (als je die hebt op dit moment), en je eventuele medicijnen gebruik (ritalin, concerta, medikinet en de Cannabis zelf).

    Dit onderzoek wordt gedaan voor de opleiding Ergotherapie in Nijmegen. Dit zal anoniem ingevuld worden ivm privacywet.
    Hieronder bevindt zich een survey met de vragen. Deze site is speciaal gemaakt voor deze survey's (geen angst voor clickbait)

    willen jullie deze voor mij invullen? Hier zouden jullie mij (en jezelf uiteindelijk) mee kunnen helpen

    https://www.survio.com/survey/d/Z9T9O1L4B8U6O8D0A


    Groetjess



    Comment

    Bezig...
    X