Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanker Olie en zelf dokteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ja dus het klop van geen kanten en uiteindelijk spekken als die zeer zieke mensen Wernard zijn kas .
    En wie zegt mij dat hij die Mediwiet??? niet zelf levert aan de shop knipafval dus eigen verdiensten
    Ik heb dat in de jaren gevolg hij begon serieus goed maar het is niet meer wat het was , waarom zegt hij de mensen dat ze beste wiet om olie te kunnen
    maken in shops te kopen waar hij contacten/contracten mee heeft??? vind daar een eng luchtje aan zitten.
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Het is lastig allemaal. Aan de ene kant is het goed dat dit soort mensen er zijn, want door zijn stichting is er veel meer aandacht gekomen. Aan de andere kant kun je bij zijn adviezen en werkwijze vraagtekens plaatsen. Bij mij ging een alarmpje af toen ik las dat ondanks verzoeken van Monique Posthumus (r.i.p.), hij niet het video-interview van zijn site haalt. My way or the highway lijkt zijn denkwijze. Hij begeeft zich ook op erg glad ijs wat betreft bladafval bij shops. Hij zal vast wat shophouders persoonlijk kennen en o.b.v. vertrouwen aanbevelingen doen. Of beide partijen daar echt een slaatje uit slaan, daar kunnen we alleen maar naar gissen, geen idee eigenlijk wat er voor een ons bladafval wordt gevraagd. Dat alles getest wordt lijkt mij ook zeer twijfelachtig, maar als je dat argument gebruikt kun je alle shops wel meteen gaan sluiten. Als je langs de weg een kilo tomaten koopt loop je ook het risico dat de teler daar nare middelen bij gebruikt heeft.

      Comment


        #18
        Moeilijke discussie zonder slapende honden wakker te maken..
        Inkoop ligt zeg maar op precies de helft vd verkoop en als n shop 5 zakjes van 5 gram voor 80 eurie verkoopt dan laat ie t meer dan 2x over de kop gaan.. Rest reken je zelf maar uit.

        T is idd beetje glad ijs allemaal want veel shops zijn met verkoop gestopt omdat de 5 gram regel nogal makkelijk overtreden wordt wil je genoeg blad verkopen voor n portie olie..

        Waar t allemaal pcies vandaan komt weet niemand want t gaat nogal om hoeveelheden.
        Het is iig n dikke blend waar als je het mij vraagt ook n hoop vezelhennep doorheen zit.
        Met gruis of schoon knipafval heeft het iig weinig te maken.

        Denk dus ook bruining niet, die haalt zn verdienmodel uit cursusjes en kits denk.

        Misschien een non profit JD bladinzamelpunttopic starten??
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #19
          Het is een zeer triest verhaal Bella en ik snap dat je je er erg druk om maakt, Cannabis brengt mooie dingen voort maar kan bij verkeerd gebruik ongewenste effecten hebben. Ik heb ook een kennis die met een 'vlekje' op haar long na bestraling ook wietolie(thc) via mediwiet heeft verkregen. Zij werd er helemaal onwel van en is naar het ziekenhuis gebracht (waar ze heeft gezwegen over de wietolie) na 1 nacht mocht ze naar huis omdat er niets te vinden was en de klachten over waren. Het mensje weegt maar 39 kg en slikt een hele rits aan medicijnen waardoor de wietolie ws erg hard is aangekomen en ze heeft de flesjes wietolie weggegooid.

          Sommige gezonde mensen verdragen wiet al slecht dus waarom zouden wel alle zieke mensen het zonder problemen kunnen gebruiken?

          Ik geloof ook dat dhr. Bruining goede bedoelingen heeft, en dat hij afspraken heeft met coffeeshops voor schoon knipafval is op zich niet verkeerd. Als hij met bevriende of bekende kwekers afspreekt dat ze hun schone knipafval bij bepaalde shops afleveren kan dat een garantie zijn voor de kwaliteit. Dat daar dan de hoofdprijs voor moet worden betaals vind ik persoonlijk niet kunnen, maar dat zal ongetwijfeld ook marktwerking zijn.

          Ik heb nog nooit een bijeenkomst van hem bezocht, maar als ik zijn filmpjes bekijk komt hij steeds meer sektarisch over en dat vind ik toch wel zorgelijk.



          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #20
            sektarisch... mooi getypeerd...

            Comment


              #21
              Overal is hier discussie maar 1 ding is duidelijk. Wietolie kan je in mindere of meerdere mate helpen bij kanker. In sommige gevallen verlengt het je leven met vele jaren of geneest je zelfs. Geen garantie. Maar dat heb je bij reguliere medicatie ook niet!

              Elk mens is verschillend en hier moet je dus je dosis wietolie op aanpassen. Ik heb het over olie met daarin THC en CBD (+varianten). Als je last hebt van high/stoned krijg je te veel THC binnen en dat kan je weer minderen door extra CBD (apart) in te nemen. Het is even puzzelen hoeveel druppels. 25 op een dag zegt helemaal niets. 5 ook niet, 1 ook niet, het gaat om de sterkte van de olie. Begin gewoon met 1 druppel wietolie van een lichte sterkte om te wennen. En blijf dat opvoeren. De genoemde stichting geeft als advies om zelf je planten te kweken, helemaal niet om het bij shops te halen. Maar als je dat wel wilt hebben ze een paar adressen voor je waar je goedkoper knipafval kunt kopen om THC olie te maken. Daar zit dus geen CBD in, die zal je apart moeten maken/kopen.

              Als je iets niet begrijpt moet je niet automatisch negatief zijn. Vele van bovenstaande opmerkingen zijn flauwekul, gewoon giswerk.

              Ik heb veel ervaring met kankerpatienten en zie in alle gevallen positieve berichten als ze wietolie gebruiken, de juiste dosis dan. Van te veel wiet (THC) gaat een gezond iemand ook onder tafel.

              Hierbij wens ik alle patienten veel succes. Laat je niet gek maken door halve waarheden maar zoek goed advies.

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                ganjagast zelfs dat is niet waar wat jij zegt. LAS JE NIET Wat LR2 zegt het genees niet een verleng het leven ook niet

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ik heb wel degelijk gelezen wat LR heeft geschreven. Dat wilt niet zeggen dat ik het helemaal eens ben met hem op dit vlak.
                Dat terzijde, ik was niet uit op een discussie.
                Het enige wat ik kwijt wilde is dat het een FEIT is dat "reguliere medicatie" ook niet altijd de oplossing is, dat cannabis wel degelijk bepaalde kanker in vroege stadia kan genezen en dat het ook heilzaam is tijdens chemo therapie! Feitjes.
                Trouwens hoeveel medicatie geneest nou werkelijk? De meeste moeten voor langere tijd dan wel voor het leven medicatie op recept hebben waar is de genezing?

              #22
              Ik heb ook erv met kanker en olie en nu zijn ze allemaal dood
              God was never on your side..

              Comment


              • JFall
                JFall commented
                Editing a comment
                tering jij maakt wat mee allemaal ,......
                wel bedankt voor weer een heel leerzaam topicje.
            Bezig...
            X