Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd / Medisch voorschrift Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als het bewezen is dat cannabis helpt bij mensen met hoofdpijn, waarom krijg ik dan als ik hoofdpijn heb meer hoofdpijn dankzij wiet? Ik moet er net vanaf blijven.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Omdat jij een appart dwars geval ben mischien. Het helpt zelfs mensen met Clusterhooftpijn

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik moet ook niet gaan blowen als ik hoofdpijn heb. De kans is groot dat het eindigd in migraine.
      Er zijn heel veel verschillende oorzaken voor hoofdpijn en om te stellen dat wiet altijd helpt tegen hoofdpijn is complete flauwekul. Toch denk ik dat er veel gevallen zijn waar mensen wel baat hebben bij het gebruik van wiet tegen hoofdpijn. Het is dus een kwestie van zelf uitproberen en zij of het in jouw geval helpt.

    #17
    [QUOTE=belladonna;n1368141]Hoi Bart

    Je moet je niet schamen, het is bewezen dat cannabis helpt bij mensen met hooft pijn.
    Dus dat komt niet om dat jij graag cannabis gebruik maar om dat het je helpt bij je hooft pijn.
    Wat je wel kan doen laat toch jou eigen huisdokter het op papier zetten dat cannabis jou kan helpen bij hoofdpijn.
    Daarnaast zijn er nog hoop wegen die je kan bewandelen onder andere Stichting Mediwiet kijk eens wat hun kunnen beteken voor jou.
    Dan hebben we ook nog SuverNuver

    Comment


      #18
      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Als het bewezen is dat cannabis helpt bij mensen met hoofdpijn, waarom krijg ik dan als ik hoofdpijn heb meer hoofdpijn dankzij wiet? Ik moet er net vanaf blijven.

      Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar een Migraineaanval zoals ik die doormaak, dat start met hoofdpijn maar het is meer dan dat, de eerste uren heb ik hele agressieve hoofdpijn met aura, wat daarna gepaard gaat met een totale uitval, ik lig dus KO voor 2 a 3 dagen..
      Het is zo dat ik gebruik om namelijk geen aanvallen uit te lokken, het voorkomt mijn aanvallen eigenlijk
      Als ik te weinig of niet zou gebruiken duiken de eerste symptomen op en dan helpt een joint niet meer, integendeel..dan is het proces al gestart en moet in de aanval door..

      Probeer eens regelmatig wiet te gebruiken als je net Geen hoofdpijn hebt, en kijk wat er gebeurt na enkele maanden..
      Toen ik experimenteerde in het begin, maakte ik de fout van een Joint te maken tijdens een aanval, wat de aanval niet deed stoppen, ik ervaarde die soms als nog erger..Een aanval kan ik er niet mee bestrijden .Ik gebruik ter voorkoming van, en werkt heel goed, gebruik wel dagelijks, maar Ik heb geen of amper aanvallen meer, anders had ik er meerdere per week..

      Wat voor hoofdpijn heb je exact? Frequentie?





      Comment


        #19
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #20

          Comment


            #21

            Comment


              #22

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment

              • beowulf
                beowulf commented
                Editing a comment
                Tuurlijk zijn er die er succes mee hebben. Maar met wat pech heb je een zomer gelijk de laatste en dan is alles verdord tenzij je ergens aan water zit. Of je moet zelf met water gaan sleuren en dan verraad je vroeg of laat je plek. Ik ga vissen en denk dikwijls, goh, hier is nog nooit iemand geweest. Tot je effe verder kijkt. Ik ben hier in de buurt nog niks tegengekomen. Voor elke keer dat het goed gaat gaat het wsl 10 keer slecht.

              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Niet iedereen herkent wiet en niet een ieder die het wel herkent gaat het ook daadwerkelijk jatten, de kans is natuurlijk wel altijd aanwezig.
                Als ik het zo hoor zit Bart met een serieus probleem en als hij volgend jaar hier en daar wat zaad rondstrooid (met de nodige voorbereiding), dan heeft hij in ieder geval "kans" dat hij eind volgend jaar een vooraadje eigen teelt heeft, geen garanties natuurlijk. Maar zo duur is zaad niet in vergelijking met wiet uit de shop, dus in zijn geval zou ik die gok wel willen wagen, bovendien geeft het een stuk kleiner risico op gepakt te worden. Nog beter zou zijn als Bart toch thuis een kweek tent of iets dergelijks plaatst, maar als dat echt niet gaat, dan is dit in ieder geval iets.

              #23
              mss een domme vraag, maar heb je al met cbd olie geexperimenteerd? Als dat zou helpen kan je die gewoon online via NL met de post laten versturen?

              Comment


                #24

                Comment


                  #25

                  Comment


                    #26

                    Comment


                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      Kijk en daar gaat het ook fout. Familie vrienden die dan weten dat jij binnen gaat kweken . Als je het doe moet niemand het weten alleen jij het medicijn is ook voor jou, hoe je er aan kom gaat toch niemand wat aan. Ik snap je angst maar als niemand weet wat je doe loop je ook haast geen risico. er zijn hier echt wel mensen die je evt kunnen helpen met tips enz voor de aan schaf van die kweek spullen. De shop ga je niet eeuwig kunnen blijven betalen. Mijn dokter zegt als cannabis voor mij werkt wie is hij dan om mij een ander medicijn aan te raden....

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment

                    #27
                    Oorspronkelijk geplaatst door menos View Post
                    mss een domme vraag, maar heb je al met cbd olie geexperimenteerd? Als dat zou helpen kan je die gewoon online via NL met de post laten versturen?
                    CBD olie heb ik ook alreeds geprobeerd, maar zonder succes helaas. Wietolie heeft een betere werking heb ik de indruk, het helpt wel in zekere zin allemaal, maar Enkel door te blowen ben ik er echt zo goed als van verlost, het verschil is heel groot in ieder geval

                    Comment


                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      Olie en vaporizers de hele mikmak werkt voor mij ook niet. Ik rook nu mijn cannabis Puur in een hennep blunt/vloei. 2 Hijsjes per avond is genoeg

                    #28
                    @ Belladonna; Als er echt niemand weet van heeft, dan is dat mss een mogelijkheid, ik bezit een een eigen huis, maar ik heb de plaats niet, al valt dat probleem wel op te lossen..
                    De shop is idd maar een tijdelijke oplossing.
                    Wat betreft het aanschaffen van die spullen..Online in growshops bestellen en verzenden lijkt me ook geen goed plan dan? Of hoef ik me daar weinig zorgen om te maken? Ik weet, hier in BE zijn ook enkele growshops dacht ik..al zal dat beperkt zijn, kan je niet vergelijken met NL.

                    Heb jij ook last van Migraine? Puur heb ik zelf nog niet echt geprobeerd rokend..Leuk dat dit voor je werkt

                    Grtjs!


                    Comment


                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      Hoi nee ik gebruik voor CPtss om erge nachtmerry's tegen te gaan ik heb van alles ge probeert maar alleen roken van pure Cannabis maakt dat ik niet droom olie en al die andere dingen werken niet. Ik heb een Medicinale gebruikers verklaring en kan het op recept krijgen maar dat kan ik niet betalen 48 euro 5 gram. Als ik jou was zo ik niemand wat zeggen klein tentje kan je zo neer zetten dat niemand ziet en dan echt met niemand over praten dan kan ook niemand je veraden. Ik zou de spullen zelf in Nl kopen als je toch auto hebt dan is het echt 100% Anoniem. Mocht je interesse hebben ik ken ook mensen die je evt wel kunnen helpen maar denk er eerst maar eens goed over na.

                    #29
                    Nochtans als je cannabis verwerkt in boter en opeet heb je alles binnen en zou het effect veel heviger moeten zijn. Zo ervaar ik het toch recreatief. Voor mij hoeft het ook ni te werken tegen hoofdpijn, daar heb ik dafalgan voor.

                    Comment


                    • beowulf
                      beowulf commented
                      Editing a comment
                      50 gram wiet voor 250 gram boter? Eerder 5 zeker? Mij maak je niet wijs dat je 50 gram wiet in 250 gram boter verwerkt en dan soms niks merkt. Dan zou je elke keer in het ziekenhuis moeten belanden.

                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      Ik heb 50 gram toppen in 250 gram boter verwerkt en ik merk er niks van dat schrijf ik toch. En de andere keer raak ik een coma. Maar de meeste dagen merk ik er niks van. En het was geen knip afval maar toppen in mn boter

                    • Ganjax
                      Ganjax commented
                      Editing a comment
                      belladonna , op die manier ja, ik maak gewoon 250 gr boter aan voor de cake met een bepaald aantal gr wiet, ik neem geen stukje wietboter 50 op 250 gr die ik daarna vermeng met gewone boter.
                      Bv van een halve gr in 1 cupcake ben je gaar genoeg van goeie wiet.

                    #30
                    Ik ga er idd eens goed over nadenken.
                    Toen ik merkte in de beginperiode dat die Cannabis me echt hielp ben ik spontaan gaan denken richting tent,
                    maar het voelde zo verkeerd aan dus heb ik het toen maar niet gedaan, en mocht ik het dan toch doen in de toekomst zal het mss alvast met een iets beter gevoel zijn..
                    Bedankt voor de tips, ik ben toch al iets wijzer geworden!

                    Comment

                    Bezig...
                    X