Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd / Medisch voorschrift Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp gevraagd / Medisch voorschrift Cannabis

    Korting op 420shop

    #2
    Heya Bart, super dat Cannabis je goed helpt met migraine.
    Of je het op Nederlands recept kunt krijgen zou ik niet weten.
    Heb je al eens een huisarts in Nld gebeld, of een Apotheek?

    Het wordt in ieder geval niet vergoed dus je zult -als je het kunt halen- wel allemaal zelf moeten betalen. (duurder dan de coffeeshop)
    Je kunt ook maximaal maar 5 gram per keer krijgen dus ik hoop dat je in de buurt van de grens woont

    Er is hier vast wel iemand die een specifieker antwoord heeft.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Hoi Bart

      Het is bekend dat het helpt bij erge migraine jammer dat je in belgie woon
      Als je recept krijg in nl betaal je bij de apotheek 65.00 euro voor 5 gram waarschijnlijk zeker weten eigenlijk ben je bij een shop goed koper uit.
      dus het krijgen van een recept gaat je niet veel voor uit helpen ben ik bang.
      Zelf kweken is echt de enige oplossing
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Bedankt voor de snelle reacties!
        ik zal me eens informeren bij een Nederlandse dokter..
        Helaas is het voor mij zo goed als onmogelijk om zelf thuis een kweek te starten, heb dit ooit al overwogen..maar het zou wel een uitkomst bieden indien ik het toch zou kunnen doen..
        Mijn woonst is ongeschikt voor een buitenkweek, binnen kweken in een kast zou wel lukken, maar daar ben ik wat bang voor, vanwege de wetgeving en eens je met apparatuur werkt.. het is dan wel voor eigen gebruik, maar toch..
        ik woon ver van de grens jammer genoeg, ik ga regelmatig naar Rotterdam of Amsterdam (3H enkele rit)

        Grtz
        Bart

        Comment


        • Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Bespaar je de moeite. Als Belg kun je niet naar de huisarts die je door verwijst naar een arts. Die dan in bepaalde omstandigheden Cannabis kan voor schrijven. Je betaald ook niet voor onze zorg, misschien dat een prive kliniek wel solaas biedt. Andersom ken ik wel een vb. Een kennis die naar Belgie ging voor een maagverkleining heeft daar flink voor betaald. Dat heeft niets met wiet te maken.
          Je situatie is heel herkenbaar en de enige optie is zelfkweek.

        #5
        https://www.lumc.nl/sub/5035/att/1301251019362055.pdf

        https://www.zamnesia.nl/blog-cluster...ryptamines-n58
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          OMG

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          ? Er gaat een wereld voor je open ? Je vindt het een tip van niks ? Je schrikt ervan dat er goede resultaten mee zijn behaald ? Beetje nuancering zou welkom zijn

        #6

        Comment


          #7
          Als je binnen kweek en niemand er ook maar iets van zeg en zorg dat je alles goed doe en geur overlast heb moet het binnen kunnen.
          Ik zit met zelfde dillemma alleen kan ik gelukkig in de zomer mijn tuin gebruiken maar daar zit altijd een risico aan dat de buren het niet leuk meer gaan vinden of mij niet leuk meer vinden en dan is alles weg voor je kan oogsten en eindig je met niks.
          God was never on your side..

          Comment


            #8

            Comment


              #9
              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Als je binnen kweek en niemand er ook maar iets van zeg en zorg dat je alles goed doe en geur overlast heb moet het binnen kunnen.
              Ik zit met zelfde dillemma alleen kan ik gelukkig in de zomer mijn tuin gebruiken maar daar zit altijd een risico aan dat de buren het niet leuk meer gaan vinden of mij niet leuk meer vinden en dan is alles weg voor je kan oogsten en eindig je met niks.

              Comment


                #10
                ik kweek alleen autoflowers want normale planten gaat niet in mijn tuin ivm buren
                Waarom autoflowers niet zouden werken vraag ik me af ik ga der al zo kleine 10 jaar goed op..
                Ik heb zelfs dit jaar een flinke oogst van mijn autoflowers en je ken ze redelijk goed verstoppen in je tuin of in tomaten kweek kas
                Tis als je echt wil vind je echt wel een maniertje.
                Een dokter in Nl gaat je echt geen recept voor schrijven want dan staat straks heel belgie aan zijn deur , daarnaast schrijven ze het haast nooit voor of je moet op sterven liggen.
                God was never on your side..

                Comment


                  #11






                  Comment


                  • belladonna
                    belladonna commented
                    Editing a comment
                    Dit gebeurt in de States niet hier in Nl ik heb al jaren Cptss uitbehandeld maar ze hebben me nog nooit mdma aan geboden of paddo's centrum 45 voor veteranen bied wel cannabis aan voor mensen met zware Cptss om dat je anders over het randje kan gaan

                  • Ganjax
                    Ganjax commented
                    Editing a comment
                    belladonna, het gaat em erom dat paddo's en mdma helpen, of dat nu in de states is of in NL.
                    Mijn reply ging er niet over of ze dat al dan niet aanbieden hier in 1 of ander centrum.
                    Maar het werkt wel en wie zijn weg kent kan in elke stad in Nederland aan paddo's of mdma raken.

                  #12
                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  ik kweek alleen autoflowers want normale planten gaat niet in mijn tuin ivm buren
                  Waarom autoflowers niet zouden werken vraag ik me af ik ga der al zo kleine 10 jaar goed op..
                  Ik heb zelfs dit jaar een flinke oogst van mijn autoflowers en je ken ze redelijk goed verstoppen in je tuin of in tomaten kweek kas
                  Tis als je echt wil vind je echt wel een maniertje.
                  Een dokter in Nl gaat je echt geen recept voor schrijven want dan staat straks heel belgie aan zijn deur , daarnaast schrijven ze het haast nooit voor of je moet op sterven liggen.

                  Comment


                    #13
                    Hoi

                    Ik denk niet dat een Nl dokter aan een persoon die in belgie woon een verklaring gaat geven waar in staat dat die persoon medicinale cannabis gebruikt om dat hij ..... klachten heeft. Ik ben bang dat hij je terug stuurt naar je eigen dokter en vraag het hem.
                    Er zijn mensen die je evt wel zouden kunnen helpen zeg je maar die zien de ernst van jou probleem niet in? meer doen dan het ze uit leggen evt hier mee laten lezen kan je niet doen. Vind vreemd dat jij je ziekte beeld moet bewijzen....

                    Hoop dat je toch manier vind die voor jou werkt
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #14
                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Hoi

                      Ik denk niet dat een Nl dokter aan een persoon die in belgie woon een verklaring gaat geven waar in staat dat die persoon medicinale cannabis gebruikt om dat hij ..... klachten heeft. Ik ben bang dat hij je terug stuurt naar je eigen dokter en vraag het hem.
                      Er zijn mensen die je evt wel zouden kunnen helpen zeg je maar die zien de ernst van jou probleem niet in? meer doen dan het ze uit leggen evt hier mee laten lezen kan je niet doen. Vind vreemd dat jij je ziekte beeld moet bewijzen....

                      Hoop dat je toch manier vind die voor jou werkt
                      Het kon zijn dat het kon, vandaar ik het vroeg. al achte ik de kansen klein..
                      Het is taboe in BE, daar kan je nergens mee heen zonder documenten die dit staven, je word niet echt geloofd..ik kan er enkel met mijn huisarts en politie over praten, en die geloven het, denk ik, dat ik omwille van medische redenen gebruik..Ik schaam me rot, bekeken worden als druggebruiker en zeggen dat ik dat spul medisch nodig heb gelooft niemand, al zeker niet voor een hoofdpijntje, een excuus voor mn gebruik maw..

                      Comment


                        #15
                        Hoi Bart

                        Je moet je niet schamen, het is bewezen dat cannabis helpt bij mensen met hooft pijn.
                        Dus dat komt niet om dat jij graag cannabis gebruik maar om dat het je helpt bij je hooft pijn.
                        Wat je wel kan doen laat toch jou eigen huisdokter het op papier zetten dat cannabis jou kan helpen bij hoofdpijn.
                        Daarnaast zijn er nog hoop wegen die je kan bewandelen onder andere Stichting Mediwiet kijk eens wat hun kunnen beteken voor jou.
                        Dan hebben we ook nog SuverNuver ook hun kunnen je evt helpen ook mensen met klein beurs helpen hun.
                        Tis allemaal in Nl maar toch een mogelijkheid en misschien moet je keer naar Nl toeren maak er dan leuk dagje van.
                        Laat je weten als het lukt of niet lukt daar?

                        groetjes en suc6
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...
                        X