Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd / Medisch voorschrift Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hoi Bart

    Ik zet ook geen tent binnen hoor, tis dat ik buiten de mogelijkheid heb maar anders had ik een groot probleem.
    Ik durf het risico op binnen kweek niet te nemen. Hier in Nl ken je gewoon uit je woning worden gezet staat in mn huur contrackt
    vervolgens kom je nergens anders meer aan een woning. Ik vind buiten in mn tuin al eng want die geur ruik je kilometer verder nog
    God was never on your side..

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Je tuin valt ook onder je huurcontract

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ik weet het QnQ het hele gehuurde perseel dat is inclusieftuin en schuur.

    #32
    Niet 5-HTP en paddos combineren op de zelfde dag!!!
    Ook geen Anti-Depressiva en/of MAO-I (Mao Remmers) mixen met 5-HTP, kan je een accuut serotonine syndroom opleveren, geen pretje.


    Anti-depressiva is troep als je het mij vraagt, net als melatonine bijslikken. Pak dan 5-HTP tijdens de avondmaal, zodat je lichaam niet ontwent het zelf aan te maken.




    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ja dat weet ik wel, maar zoals ik al aangeef, het is vaak veel meer werk om te maken, bovendien worden de maaltijden vaak ook een stuk duurder. Geen vlees los ik vaak op met (veel) kaas Maar dat is dus ook al geen goed idee zoals BackYardPlant zegt. Ik ga wel nog een keer op zoek, al heb ik dat al eerder eens gedaan. Ik wil wel, maar het valt niet mee. Bovendien moeten de kids het ook nog lusten, daar ligt mischien nog wel de grootste uitdaging.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik ga het een keer proberen

    #33

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      En dat zijn dan vrienden? Roken zelf wellicht ook n peukie, drinken alcohol, een blikje red bull. thee/koffie en slikken alles wat de huisarts hen aanbeveelt..En dan willen ze jou zwart maken als drugs gebruiker.. Ken het maar al te goed.
      NIKS van aan trekken, het gaat immers om jou gezondheid en geluk.

    #34

    Comment


      #35
      Wat ik niet goed begrijp is JIJ ziet zelf cannabis als drugs ik zie het als Medicijn.
      Ik blow al kleine 25 jaar en de meeste mensen in mijn omg weten daar niks van ik hang dat ook niet aan de grot klok
      Ik blow ook niet als er andere bij zijn ik blow nooit binnen dus er zijn maar weinig mensen die het weten.
      Mijn partner heb ik meteen verteld van mijn blowen en als hij daar niet mee kon leven dan paste wij niet samen aangezien het voor mij altijd een medicijn is geweest
      Ook zijn familie is anti druks maar hun weten van niks, yup ze zien de planten in mn tuin maar ik wissel daar geen woord over op moment dat ze het zagen zij mijn schoon vader dat is toch Wiet waarop ik antwoord met Ja en daar blijft het bij.
      Waarom weet iedereen van jou gebruik ? je kan toch blowen als niemand er bij is... niemand hoeft het te weten zelfde met kweek.

      Hoe minder mensen afweten van jou gebruik hoe minder veroordelen jij krijg dus je heb het zelf in de hand
      Last edited by belladonna; 13 November 2018, 11:23.
      God was never on your side..

      Comment


        #36

        Comment


          #37
          Hoi

          Dus het probleem lig ook een beetje bij jou.
          Zie het eerst eens als een medicijn in plaats als druks dat haalt de lading er van af
          Je ken zelf ook zeggen tegen mensen dat je nieuwe medicijnen hebt noem het ook zo als het dat ook voor jou is.
          Jij woon op je eigen geen vrouw in huis dus niemand die ziet wat je doe of gebruik.
          Als je cannabis gebruik als medicijn dan hoef je niet stoned te worden heb je al eens ge probeert om in de ochtend in plaats van hele of halve joint op te roken enkel 2 hijsjes te nemen meer niet. Want dan zit het stofje al in je hersens lichaam en ben je niet mega stoned en kan je gewoon mee doen met het dagelijkse leven zonder dat iemand merk wat jij op hebt.
          Je ben nu toch volwassen man eigenlijk heb jij aan niemand meer een verklaring af te leggen lijkt me over medicijnen of over drugs toch?


          Wat mijn beste tip is geweest is het roken van PUUR wiet yup in begin ga je hoesten proesten je moet het ook leren roken (kleinhijsjesenz) dan krijg je die troep van tabak niet binnen en aan 2 hijsjes heb je meer dan voldoende.
          God was never on your side..

          Comment


            #38

            Comment


              #39
              Hoi Bart

              Hier zien mensen het ook al druks. Ik laat ze in hun waarde en trek mijn eigen plan. Val niemand er mee lastig en slaap als een roosje.
              Puur roken doe je draai in kleine vloei een jointje met tipje met alleen wiet hoeft niet dik en dan heel klein hijsje nemen niet diep in haleren want dan hoest je je longen uit je lijf en dan heel langzaam dieper inademen. Beste probeer je in de ochtend als eerste rokertje dan merk je het beste.
              Bart het is voor jou toch een medicijn dus dan mag je het zo zien. Liever dit dan die barstende hoofdpijn.
              Maar pas op het is een lekker medicijn TE LEKKER dus het in de hand houden is moeilijker.
              Ik doe dat met mijn huisdokter waar ik 1 keer in de 2 maanden heen ga om te bespreken hoeveel cannabis ik gebruik soort van stok achter mijn deur dat ik niet teveel ga gebruiken want2 hijsjes is medicinaal gezien genoeg. Maar Bella heeft altijd moeite die joint dan te laten liggen tot volgende dag
              God was never on your side..

              Comment


                #40
                Hoi, ik ga de komende dagen eens puur gebruiken.
                Thx voor de tips Bella
                Vraagje; Als je een pure rolt zonder tabak in vloei, brand deze dan goed?

                Grtz!

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  ja hij brand niet zo heftig als met tabak er in maar het gaat goed hoor

                #41
                Heb ik het al gezegd? Het is een dure aankoop (binnenkort wel black friday), maar kijk eens naar de Volcano vaporizer. Ik heb die ondertussen ook al mss drie jaar, top toestel. Gedaan met je gezondheid om zeep te helpen met tabak en al dieje shit. Wat heb je der aan als je hoofdpijn mindert maar je risico's op ander complicaties vergroot?

                Is trouwens enorm voordelig in gebruik zo'n volcano.

                Comment


                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Analoog. Je kan die temperaturen opzoeken, in feite speelt dat geen rol. Ik vul een ballon op stand 6 en kan diezelfde wiet nog is erdoor halen op een hogere stand. Daarna moet ik gaan slapen Ik snap soms niet dat mensen 5 gram wiet per dag kunnen smoren. Moest ik nu 5 keer 1 gram in de volcano steken kunnen ze mij afvoeren. Minder stoned, sowieso niet. Ik damp enkel ja, nog nooit een joint geprobeerd. Heb gewoon nooit willen roken, daarvoor edibles. Ik moet van die volcano ook ni hoesten. Als je moet hoesten gelijk hierboven vermeld wordt is dat een teken dat uw longen zegge van hoow, dees gaat effe ni. Zal ni zeggen dat dat op de warmste stand zo niet is, maar op 6 nooit. Kan wat misleidend zijn, maar dat stelt mij gerust.

                • Ganjax
                  Ganjax commented
                  Editing a comment
                  Bedankt voor de uitleg! Ik ben aan het overwegen om ook een vaporizer te kopen, maar twijfel nog of ik een kleiner model zou kopen van Storz en Bickel of ineens voor de Volcano zou gaan. Ik ben begonnen met blowen, thee en cake, roken deed ik niet en vaporizers die bestonden toen nog niet. Ik paf ook wel puur in de bong of met een pijp en dan merk ik altijd wel dat ik veel meer high ben dan stoned, vandaar dat ik me afvroeg of je wel stoned zou worden bij verdampen, omdat daar ook geen tabak aan te pas komt. Die classic Volcano is tegenwoordig trouwens van prijs niet veel verschillend dan hun Mighty. Hoe lang gaat zo'n ballon trouwens mee?

                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment

                #42
                Ik heb zo een Volcano staan thuis, ik ben daar te high van en te actief, gebruik die af en toe eens voor de fun, maar een blowtje werkt best voor me..

                Comment


                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  Das gek schijn toch dat een Volcano echt de beste van de beste is heb er eigenlijk in al die jaren nog nooit klachten over gehoord. Heb je al eens met de tempratuur lopen spelen dat kan hele veel schelen. Lees hier boven bv van Beowulf zijn temp
              Bezig...
              X