Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste strain is voor mij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hartelijk bedankt voor het antwoord QnQ, dat helpt mij echt ENORM.
    Anders zou ik behoorlijk getwijfeld hebben.

    Ik zal dan vanavond, als ik nog niets voel, 4 druppels nemen.
    En er is nog altijd 10% op weg naar hier, dusja.

    Ik weet het, vrijwilligerswerk. Maar werken is echt dead set impossible.
    Ik wou ook dat ik een bezigheid had hoor.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #17
      Nu vraag ik mij iets serieus af.
      Ongeveer een uur een half na ik 3 druppeltjes had ingenomen, voelde ik, DENK ik, ietwat van een effect.
      Maar na een half uur verdween dat. En iemand zei mij dat dat kan.

      Nu, mag ik na da het uitgewerkt is, al na een half uur, direct opnieuw druppels innemen (ik dacht ook 1 druppeltje meer te doen).

      Of moet ik 4-5 uur wachten, tot na de normale duur van druppeltjes is uitgewerkt?

      En dan ook, er wordt gezegd, best maximaal 3 x daags. Maar mag je dat meer innemen?
      We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

      Comment


        #18
        Hoi, ik zie dit topic nu pas en ben te lui om alles te lezen. Ik geloof dat sommige het al opgemerkt hebben, maar voor de zekerheid doe ik het ook nog eens.
        Pas ontzettend op met depresies en cannabis!!!
        Op wiki lees ik over syndroom van Cotard dat het vaak samen gaat met psychosen.
        depressies + cannabis == slecht idee
        psychosen + cannabis == heeeel slecht idee
        Als je hiermee verder wilt experimenteren, dan zou ik dat zeker in overleg doen met jouw psychiater.
        Als je dat al doet en ook al vermeld hebt hier, dan bemoei ik me er verder niet mee.
        In ieder geval heel veel sterkte gewenst.

        Comment


        • ikwilgnusername
          ikwilgnusername commented
          Editing a comment
          Nog nooit een psychose gehad. Wel al is een moment gehad dat er op trekt. Alleeja, ben vrij zeker dat het geen psychose was.
          En dan ook, who cares.
          Ik heb niets te verlliezen, ik heb geen leven.

          EDIT: zonet nog is heel goed over dat 1 moment nagedacht, en bon ja, kan misschien toch een psychose geweest zijn. Maar ben wel iets heel belangrijk vergeten. En toen ik het nog wist was ik zekerder dat het geen psychose was.
          Maar, who cares. Pfff. Heb nooit iets te doen. Verveel mij constant.
          Last edited by ikwilgnusername; 27 November 2018, 19:30.

        #19
        Zonet voor de 2e keer CBD olie genomen, nu 4 druppels ipv 3.
        EDIT:

        Ok, de eerste keer dat ik het nam, 3 druppels, ongeveer een uur een half later merkte ik HEEL licthjes iets, en verdween na een half uur.
        Nu, 2e keer, en 4 druppels genomen. TERUG een uur een half later, en nu voel ik mij IETS rustiger in mjin lichaam, kalmer.

        Voelt goed.
        Want normaalgezien voel ik mij "anders," "apart," en die woorden zijn niet perfect, maar verschrikkelijk moeilijk om uit te leggen.
        En ik garandeer je, hoe ik mij normaalgezien voel, na ZO EEN VERSCHRIKKELIJK lange tijd, dat is ambetant hoor. Enerverend zelfs.
        Maar goed, morgenvroeg 5 druppels, en wanneer ik mijn 10% heb (wat zowiezo veel beter is voor mij) stap ik daar direct op over.

        En ik vermeld dit ook, omdat er wordt gezegd dat de meeste het eerste kwartier ofzo al iets merken.
        En dan op 1 website gelezen dat het wel tot een uur tot een uur een half kan duren.
        Dusja, bij deze...

        Hierop heb ik jaren gewacht... maar ja. Ik heb natuurlijk schrik dat het niet zal blijven werken.

        Maar ik ben uiteraard blij dat er na al die dingen die ik al geprobeerd heb, dat er EINDELIJK iets effect heeft op mij.
        Last edited by ikwilgnusername; 27 November 2018, 20:38.
        We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

        Comment


          #20
          Ik weet 1 ding. Ik ken iemand die op deze moment thuis is met een depressie en die zaagt bijlange zo ni. Who cares? In de eerste plaats jij zelf, daarnaast de mensen rond u. Dat zelfbeklag, daar bereik je niks mee en daar ga je niet mee vooruit. Daar gaat wiet ook niks bij helpen. Als je je verveelt ga je iets doen, zo simpel is het. Als je niks wilt doen is het ook maar zo, maar dan kan je geen last hebben van het feit dat je je verveelt. Die maat van mij zit ook maar thuis wat voor zich uit te staren, heeft zelfs geen zin van naar tv te kijken. Maar die is wel super content om met ons weg te gaan in het weekend om zijn gedachten te verzetten. Ga naar de psycholoog want dit loopt slecht af op deze manier. Of doe iets met je leven. Als je zegt dat je graag zelf muziek maakt, doe dat dan. Ipv te zoeken welke soort het beste is voor jou, want dat bestaat niet. Als ik sebiet een ballonneke vul is het net om wat apatisch in de zetel te liggen om wat te ontspannen.

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Het leven is meer dan alleen dingen graag doen. Dat leer je normaal wel als je afstudeert en begint te werken.

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Mischien is het tijd om eens een weekje de computer niet aan te zetten en je ogen te openen en om je heen te kijken wat er nog meer op deze wereld is.
            Ik vind dat beowulf helemaal gelijk heeft. Ik ken jouw situatie inderdaad niet en ik vind het heel vervelend voor je dat je blijkbaar psychische problemen hebt. Maar verwacht niet dat wiet of druppels daar iets aan gaat veranderen, dat is echt valse hoop. De verandering moet uit jezelf komen en als het echt zo erg is als je zelf beweert, dan zal je daar zeker professionele hulp bij nodig hebben, daarom zij ik al eerder, ga dit experiment niet aan, zonder overleg met je psychiater!
            Als jij vind dat dat allemaal onnodig is, dan is dat jouw eigen keus, maar als je dat hier op het forum gaat lopen vertellen, dan vind ik persoonlijk dat je het forum vervuilt. Sorrie dat ik zo hard ben, maar een ander die ook in de knoop zit om wat voor reden dan ook, die moet niet op dit forum komen en denken, oh daar ligt de oplossing, want de werkelijkheid is meestal anders.
            Het is natuurlijk wel zo dat al die medicijnen die een professionele hulpverlener voorschrijft ook vaak bende is en er zijn situaties denkbaar dat wiet een beter alternatief is, maar ik herhaal het weer, ga eerst professionele hulp zoeken en overleg het daarmee.

            Ik vind het vervelend voor je dat je zo in de problemen zit en wens je er veel sterkte mee.

          • ikwilgnusername
            ikwilgnusername commented
            Editing a comment
            Slome Joop.
            Geloof me, ik heb al verschrikkelijk veel hulp gezocht, alternatief ook.
            Heb er mij quasi bij neergelegd.
            Niets helpt, lol.

            Tja, wat moet een mens dan nog doen.

            Kijk, ik heb hierjuist CBD wiet gerookt, minder dan <1% THC.
            En weet je, ik heb er meer genot uitgehaald dan al die laatste jaren die ik meegemaakt heb. Het was echt een genot.

            Voor de rest helpt niets. Geloof me, ik heb echt al gigantisch veel gedaan, alternatief, en ook, gewoon.
            Roken, of het nu met of zonder THC is, geeft mij tenminste nog een beetje verlichting.
            Ergens denk ik dat ik meer geniet van soorten met alleen hoge CBD. Dus geen THC.
            Maar dat zal de toekomst uitwijzen wanneer mijn autoflower plantje gereed is.

          #21
          Oorspronkelijk geplaatst door ikwilgnusername View Post
          ...Geloof me, ik heb al verschrikkelijk veel hulp gezocht..........Geloof me, ik heb echt al gigantisch veel gedaan..........
          Ja maar zolang jij dingen schrijft als:
          Oorspronkelijk geplaatst door ikwilgnusername View Post
          Niets helpt, lol.
          Iets wat ik je steeds zie doen, dan is het moeilijk om je te geloven. "lol" past gewoon echt niet bij jouw situatie beschrijving.

          Ik blijf er bij dat je het in overleg moet doen met je hulpverlener, ook nu je er achter bent gekomen dat het je helpt. Het is natuurlijk heel fijn dat je een middel hebt gevonden die je ondersteunt, maar er zijn
          bijwerkingen die je niet altijd ziet aankomen, maar die je des te meer kunnen overvallen. Ik zeg niet dat je nooit cannabis moet gebruiken, alleen je komt niet echt over als een stabiel persoon die alles onder controlle heeft, het zou stom zijn als je niet gewaarschuwt wordt.

          van https://www.jellinek.nl/informatie-o...sinfo/risicos/

          """
          Kans op psychose
          Cannabis kan een psychose veroorzaken bij mensen die daar aanleg voor hebben. De combinatie van bepaalde genen en gebruik vergroten de kans op een psychose. Die kans wordt nog groter als je op jonge leeftijd begint. Hetzelfde geldt voor schizofrenie. Cannabisgebruik kan ervoor zorgen dat de ziekte 2,5 jaar eerder uitbreekt dan wanneer je niet geblowd zou hebben (2). Als schizofrenie in je familie voorkomt is het raadzaam om niet te blowen. Ongeveer 6 tot 10% van alle gevallen van schizofrenie is te wijten aan het gebruik van cannabis (2). Per jaar zijn er ongeveer 1600 nieuwe gevallen van schizofrenie. Bij 100 tot 160 gevallen speelt cannabis dus een medebepalende rol.
          """

          Comment


            #22
            Dit wordt men laatste post in deze thread, anders ga je echt nog beginnen te denken dat ik het forum "vervuil." Ik had trouwens geen idee dat ie deze richting zou oplopen. Denk maar niet dat het de bedoeling was.

            Trek je gewoon niets aan van die lol. Ik heb daar redenen voor waarom ik dat bezig.
            Omdat ik mij totaal niets meer van de situatie aantrek. Ik ben die ook zo gewoon dat, achja, in zekere zin, ik ben er beginnen lichtjes van te genieten op een heel aparte eigen manier van dat vervelen.
            En dan ook, eigenlijk besef ik wel dat het zo bedoeld is, mijn leven.
            Kan raar klinken, dat van "bedoeld." Maar heb daar heel veel redenen voor. Ben er 95% zeker van.
            En ik blijf positief onder de situatie. Heel belangrijke uiteraard.

            Die lol, ja, who cares. Ik bezig dat gewoon graag.
            Op Facebook bezig ik heel veel lol, terwijl mijn situatie zo belabberd is. Zo ben ik nu eenmaal.

            Maar bon, geen posts meer van mij in deze thread. Hopelijk kan ik mij inhouden natuurlijk.

            Achja, zal hem gewoon niet meer lezen.

            En daarbij, ie is toch totaal niet meer on-topic, this thread has run its course.
            Last edited by ikwilgnusername; 28 November 2018, 19:13.
            We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

            Comment


            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Ja sorrie, misschien zaag ik ook teveel door. Het is je eigen keus en het is jouw topic, dus het lijkt me beter als ik ophoud hierover in plaats van dat jij je eigen topic verbaned.
              Het is gewoon moeilijk om eerst een voorstelling te maken van jouw syndroom en daarna de laconieke houding (geen kritiek) van jouw daartegenover te accepteren. Maar aan de andere kant jij loopt met dat probleem, niet ik, dus ik weet ook niet hoe ik zelf erop zou reageren als ik het zelf had, zoals het eigenlijk voor alles in het leven geldt.

              Ik geef het topic terug aan jouw en ik houd er over op ok?

            #23
            Pssst ik vind je een beetje raar hoe zullen we je eigenlijk noemen Jantje?? feit is je heb een naam nodig....
            Ik snap geen reet van alles wat je vertel en typ maar volgens mij wil je kweken? blowen? iets? en je heb geen naam....
            God was never on your side..

            Comment


              #24
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


              • Cleargreen
                Cleargreen commented
                Editing a comment
                Mooi gesproken hoor!
            Bezig...
            X