Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste strain is voor mij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is de beste strain is voor mij

    Korting op 420shop
    Dag.

    Dus, ik vraag mij iets af.
    En wist ook niet goed in welk forum, dit leek mij het beste, omdat het denk ik toch wel iets medisch gericht is.

    Nu, ik wil er even aan toevoegen dat ik aan (een variant van misschien?) het Syndroom van Cotard lijd volgens een psychiater. En maak je geen zorgen om de online definities, who cares.
    Eigenlijk is dat gewoon een hele zware vorm van depressie, en heb het al heel men leven. En men hoofd is ook echt volledig inactief, en motorisch (fijn dan denk ik vooral) zit het ook niet snor, men lichaam voelt precies ook wat onrustig aan (ook behoorlijk gespannen!!!), en men ogen, ik denk dat licht mijn prestaties ook beinvloedt, en hoe verder men ogen toe zijn hoe beter ik ben in bepaalde video games. En ze voelen ook ongemakkelijk aan. En ik zei dat tegen de psychiater, en die zei dat dat inderdaad met mijn toestand te maken heeft.

    En dan ook, hij zei dat mijn brein in orde is, en dat het mijn PERCEPTIE van mijn brein is.
    En dan zei ik dat mijn symptomen iemand deden denken aan parkinsonisme (het was geen expert), en de psychiater zei "het is het omgekeerde, jij hebt te veel dopamine."

    En dan nu...

    Een lange tijd geleden was ik een aantal keer na elkaar behoorlijk stoned (& high), vraag mij af welke strain het was, ik DENK White Widow, gewoon omdat die het gemakkelijkst te verkrijgen was.
    Nu, als ik Counter-Strike speel (en waarschijnlijk ook andere first-person shooters) ZONDER stoned & high te zijn, ben ik maar middelmatig, of nog niet, maar als ik stoned & high ben, ben ik een waar machien.
    Ja, echt waar, ik transformeer volledig.

    Het is denk ik in het hoofd EN het lichaam, iets met reactievermogen, kunnen denken (ik "zie" het spel beter, denk ik), beweeg beter, en ook, misschien iets me de spieren.

    Maar ja, ik zit met mijn medische toestand, en als ik stoned en high ben komt mijn ware ik naar boven in bijvoorbeeld Counter-Strike, en ja, het is echt FUN, al die headshots, en die totally wicked aim. (Ja, die aim is echt ziek... lol)

    Nu vraag ik mij af. Is dat bij iedereen zo?
    Of is dat gewoon omdat ik met een serieuze medische aandoening zit.
    En dan ook, en dit kan wel heel dom klinken, maar ik begrijp er NIETS van, maar komt dat door de THC of de CBD? Omdat ik, als het de CBD zou zijn, 1 met hoge cbd zou kiezen.

    Moest er sinds kort weer aan denken...

    EDIT: En dan nog een vlug vraagje.
    Wat denk je dat de beste strain is voor mij? Dus die totaal zieke aim hebben, beter bewegen, het spel beter zien, betere fijne motoriek, mijn ware ik die naar boven komt.
    Ja, als ik zo stoned en high was, ik lag zo lekker relaxed in mijn stoel, ik denk een body stone, beetje moe, ogen wat toe, goede toestand voor mij.
    Het heeft OOK iets te maken DENK ik met helemaal niets van onwennigheid niet meer hebben, hoe ik mij voel, en zelfvertrouwen te hebben.

    En dan ook nog vlug, zou CBD olie helpen met dat enorm goed zijn in first-person shooters? Of is het voornamelijk de THC???
    Bedankt!!

    En aub, reageren mensen!!!! Ik heb het ECHT nodig, je zou het begrijpen moest je mijn levenssituatie kennen.
    Last edited by ikwilgnusername; 20 November 2018, 19:05.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    #2
    Last edited by Greyvol; 20 November 2018, 18:47.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • ikwilgnusername
      ikwilgnusername commented
      Editing a comment
      Ja, met "zieke" bedoelde ik totaal geweldige aim.
      Maar ja, vroeg me ook af waaraan het voornamelijk ligt, de CBD of de THC. Misschien wel alletwee, ik zou graag willen weten wat ik moet growen.
      1 met meer CBD of niet. Zo een dingen.

      En ja, moest er iemand een strain kunnen aanraden...

      Zo een dingen.
      Maar ja, je hebt wel gelijk, iedereen reageert anders op strains. Maar misschien zou iemand er toch mee kunnen helpen, je weet nooit.

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Hahaha, ik heb ook een zieke AIM. Maar dan bedoel ik niet goed hahaha
      Zit meer in een tank, dan hoef je niet zo nauw te kijken

    • ikwilgnusername
      ikwilgnusername commented
      Editing a comment
      Ik wou dat ik gewoon nog wist welke soort het precies was.
      Daarom dat ik ook hulp zoek in dit topic, begrijp je?
      Misschien zit er hier iemand die dat allemaal heel goed begrijpt, hoe het lichaam werkt enzo (ook met die medische toestand van mij...), en kan die raad geven in welke soort strain ik moet zoeken.

      Ben nu White Whidow automatic aan het growen. Begon het te growen voor ik bedacht dat ik zo geniaal goed was in een bepaalde fps, en het eigenlijk veel fun was.
      Maar ja, sta open voor suggesties uiteraard.

    #3
    volgens mij ben ik stoned ofzo. .. Heb grote moeite om iets zinnigs uit deze post te halen

    Comment


    • ikwilgnusername
      ikwilgnusername commented
      Editing a comment
      Oei, serieus?
      Ik dacht dat het degelijk geschreven was.
      Ik beloof het je, ik heb men best gedaan.

      Ik zal het anders verwoorden.
      Mijn mikken, focus, hoe relaxed mijn lichaam aanvoelt, ook een beetje de moeheid, ogen wat meer toe, helpen mij ENORM bij een first-person shooter.
      En dan de vragen onderaan de post.

      Ok, mijn excuses als het echt niet goed verwoord was, ik dacht van wel!!!

    #4
    Wat ik mij ook afvraag.
    Zou het het proberen waard zijn om een strain met veel CBD en <1% THC te proberen?
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #5
      Proberen kan geen kwaad lijkt me

      Comment


        #6
        Dit lijkt mij een van de gevallen waar THC voor het zwaarste effect zorgt; tunnelvisie, hyperfocus en terug in je lijf gepropt worden.
        Voor een 'normaal' mens is dat een akelige ervaring, wij zien dat als 'bad' gaan. Iemand die aan cotard syndroom lijdt, kan het zien als een zegen, omdat je eindelijk weer eens terug in de schil valt die je lijf is. Waar het eerst voelde als een incompleet omhulsel, zit het nu lekker.

        Shiva Shanti II en Black Domina zijn soorten die bij mij soms dat effect hebben opgeroepen.

        Maar.. THC en depressie/lethargie gaan hand in hand. De mogelijkheid dat het effect naar verloop van tijd afneemt en verdwijnt is zeer zeker aanwezig. De kans dat het minder goed uit pakt op de lange termijn (versterking van je klachten) kan ook minder prettig voor je uit vallen. Probeer daarom, als het kan, om ten alle tijde een zeer lage dosis aan te houden. Zeg maar, tot je de drempel van het effect over bent, en dan niet nog meer nemen.
        Zo houd je jouw eigen tolerantie op een laag niveau. Op de lange termijn betekent dat: je kunt langer doorgaan zonder klachten te ontwikkelen.
        Maar toch wil ik benadrukken, je lijf is er soms heel duidelijk over of iets goed is of niet. Als je lijf - of dat nu je brein of de rest is - aangeeft dat 't niet goed zit, dan moet je direct kappen. Als je dat met jezelf kunt afspreken en je ook aan die afspraak kunt houden, dan heb je mijn zegen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • ikwilgnusername
          ikwilgnusername commented
          Editing a comment
          Hartelijk bedankt LR2.
          Ja, ik ben van plan om heel weinig te roken.
          De hoofdreden was eigenlijk omdat ik het anders gewoon word, en heb daar geen zin in.

          Maar, komt dan men ware echt ik naar boven?
          Ik weet dat ik dat in de tekst zeg, maar ja, vraag het mij toch een heel klein beetje af.

          Want, ik weet nog,ik had, na al die gigantisch veel keren dat ik Counter-Strike gespeeld heb, 1 keer, voor 4 dagen lang ongeveer, toen ik NIET stoned was, een geniaal goed moment.

          Ik speelde toen zoals een robot, lol.
          Ja, ik was echt fantastisch. En dat was gewoonweg zonder stoned te zijn weet je.

          Dus vraag me af of dat stoned zijn men ware ik er uit haalt. Maar misschien zeg je het al? Of misinterpreteer ik dit "omdat je eindelijk weer eens terug in de schil valt die je lijf is."

          Misschien is die zin duidelijk voor ieder ander, maar ja, met mijn toestand, is soms lastig... m'n excuses.

          En dan ook, eigenlijk is THC goed voor mij? lol

          En wat denk je, eerder sativa of indica? Of 50/50.

          Wil je op die drie vragen antwoorden aub? Ik heb het ECHT nodig, die kennis. M'n levenssituatie... zucht.

          En dan ook ja, men favoriet voor volgend jaar buiten te growen is Scrog CBD van Medicann Seeds.
          Hoge opbrengst, hoge CBD en goed voor depressie, en ook 18% THC, en dat effect, ontspannen & stoned (allemaal volgens 1 website). Is die goed denk je?
          Last edited by ikwilgnusername; 24 November 2018, 16:59.

        #7
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • ikwilgnusername
          ikwilgnusername commented
          Editing a comment
          Edit: Never mind, moest niet uitgelegd worden.

          Edit2: Achja, gewoon vlug, met de vraag of THC goed is voor mij, doelde ik eerder op mijn prestaties. Niet of het ECHT goed is voor iemand.
          Maar soit ja.
          Last edited by ikwilgnusername; 25 November 2018, 06:58.

        #8
        Hartelijk bedankt dat je de tijd nam om dat allemaal te typen LR2.

        En dat over, dat gedeelte "Dat je beter gaat gamen is geen fuck waard buiten je PC-kamertje." achja, dat weet ik, maar ik kan je verzekeren, het leven is VERSCHRIKKELIJK lastig voor mij.
        Eigenlijk zie ik inhumaan af, lol. Bijna dag in dag uit.

        Dat blowen zou ook voor het plezier zijn van het te doen, en wat stoned rond te dwalen, niet alleen gamen.

        Maar ja, je moet begrijpen, ik zou het ook echt wel doen om beter te zijn in FPS, weet je waarom? Ook... om IETS te doen.
        Want ik verveel mij continu. En dat is de hoofdreden waarom ik "inhumaan afzie" zeg.
        Ik ken mijn situatie maar al te goed.

        En ja, als je dan zou zeggen: zoek dan een buitenactiviteit, praat met mensen, ...
        Dan zeg ik, allemaal dead set impossible.
        We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

        Comment


          #9
          Voor buitenactiviteiten hoef je niet met mensen te praten. Fuck mensen.
          Je kunt schimmels gaan verzamelen en kweken, je kunt bonsai houden, je kunt stenen verzamelen, speerpunten zoeken, de sickste pulled pork ooit bereiden, iets bouwen of afbreken, duik eens in een arduino of een raspberry pi (flink veel geld te verdienen in die business). Hoe uitzichtloos en klote je situatie ook is, ik zie graag dat daar verandering in komt. Ik denk dat jij het daar best mee eens kan zijn.
          Flashback naar Far Cry 3. De meest beroemde uitspraak in die game is tekenend: Do you know the definition of insanity? The definition of insanity is doing the same thing over and over again, and expecting things to change. Ik ken jouw situatie niet, maar klaarblijkelijk is die niet optimaal. Dan kun je de valkuil in stappen..
          Daar wil ik je van weerhouden. Dat zou namelijk het ding zijn waar een van mijn vrienden in verkeert: limbo. Continu hetzelfde trucje: opstaan, werken, boodschappen, gamen en blowen, slapen, repeat 365x per jaar.

          Als ik nu, door een lompe teringlijer te zijn, daar een stokje voor kan steken in jouw geval. Dan graag!


          Hoe komt het dan, dat jij je verveelt? Heb je geen zin of motivatie, of ben je daadwerkelijk beperkt qua bewegingsvrijheid?
          Met pak hem beet 100 wietplanten en redelijk sterke kweekkennis verveel je je ook. Ik heb zelf aan mijn wietplanten geen bezigheid gevonden. Het kost me 20 uur per jaar om ze te onderhouden, waarvan de meeste tijd zit in het fotograferen en het lullen op het forum. Ik houd ze nu als bonsai, en zelfs dat kost me maximaal 10 minuten per week.
          Inmiddels bezit ik een kleine 45 verschillende plantensoorten van over de hele wereld, en daar houd ik me in mijn vrije tijd vaak mee bezig. Vandaag heb ik 4 uur door het bos gewandeld op zoek naar nieuw materiaal. Als ik was gaan gamen, dan had ik dezelfde map 150x voorbij zien komen. Aan het eind van de dag zou ik dan denken: meh, alweer niks gedaan vandaag, wat vervelend.

          Gamen is een easy fix voor je dopaminesysteem. Er zijn een boel wijze mensen die daar veel onderzoek naar gedaan hebben. Cannabis versterkt dat effect alleen maar.
          Zodra die cyclus hard coded raakt in je hersens, dan spreekt men van een verslaving.

          Als jij graag wilt blowen en gamen, dan mag je dat natuurlijk altijd. Maar ik denk dat je niet zonder reden advies komt in winnen. Ik denk
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          #10
          Last edited by ikwilgnusername; 26 November 2018, 09:46.
          We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

          Comment


            #11
            Vraag me af hoe veel blow jij op een dag hoeveel wiet gebruik je?
            Ahja ik over dag cannabis gebruik doe ik niks wil ik niks en nergens zin.
            God was never on your side..

            Comment


            • ikwilgnusername
              ikwilgnusername commented
              Editing a comment
              Het is al jaren geleden dat ik nog eens wiet gerookt heb.
              Toen ik had was dat toch wel een behoorlijke hoeveelheid dat ik rookte, maar ook niet verschrikkelijk veel.

              Maar wanneer ik terug heb ga ik mij proberen te beperken. Maar ja, ik ga het zowiezo wel moeten beperken van mjin ouders.
              Maar nu is de situatie helemeel anders als vroeger natuurlijk.
              Vroeger voelde ik mij nog behoorlijk (nooit super gevoeld), nu is het echt miserabel en heb ik van een hele dag geen hol te doen. Ja, dan rook je zowiezo al wat meer he..
              Maar ik wil het zelf ook proberen te beperken..

            #12
            DUS afgelopen tijd blow je niet en gebruik je geen cannabis ?
            Je weet ook dat cannabis en depressie niet samen gaat? Door cannabis gebruik kan je depressie erger worden besef je dat ook ?
            Waarom wil je cannabis gebruiken ? Puur om dat je dan beter kan game?
            God was never on your side..

            Comment


              #13
              Je weet toch dat het allemaal geen hol meer uitmaakt?
              Ik heb al zoveel geprobeerd, niets helpt.

              En dat van die depressie, achja, betwijfel zelf toch ook wel wat of het dat syndroom wel is.
              En zelfs al is het zo, who cares.

              Ik heb geen leven. Het is geen zak waard.
              Ik begrijp mijn levenssituatie maar al te goed.
              Het enigste waar ik nog plezier zou kunnen uithalen is wiet. Het is meer dan gamen alleen.

              Heb nu CBD olie toegekregen (niet die van RQS die ik ook besteld heb), dit is 4%. Kzal wel zien wat dat met me doet.
              Maar ja, ook wat afwachten geblazen, ik heb gelezen dat je best eerst 2 weken wacht om te zien of je echt resultaat hebt, anders overstappen naar 10% of iets dergelijk.

              Maar wat ik mij afvraag, en hier kan eender wie op antwoorden die het antwoord weet. Maar is het aangeraden om wiet met hoge CBD te roken EN CBD olie in te nemen. Kan dat kwaad.
              Last edited by ikwilgnusername; 27 November 2018, 16:41.
              We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

              Comment


                #14
                Ik vraag mij iets af.
                Op 1 site lees ik ivm CBD olie, als ik van in het begin al niets voel, de dosis moet verhogen, en als je een hoge dosis hebt en nog niets voelt naar 10% moet overschakelen.
                Maar op een andere site lees ik dat je 2 weken moet wachten op resultaat.

                Hoe zit dat nu eigenlijk met die olie?
                We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                Comment


                  #15
                  Daar heeft LR2 het al eens over gehad.
                  Twee weken wachten op de werking is onzin.

                  Je kunt ook vrijwilligerswerk gaan doen als je je verveelt
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X