Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de beste strain is voor mij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is de beste strain is voor mij

Korting op 420shop
    Dag.

Dus, ik vraag mij iets af.
    En wist ook niet goed in welk forum, dit leek mij het beste, omdat het denk ik toch wel iets medisch gericht is.

Nu, ik wil er even aan toevoegen dat ik aan (een variant van misschien?) het Syndroom van Cotard lijd volgens een psychiater. En maak je geen zorgen om de online definities, who cares.
    Eigenlijk is dat gewoon een hele zware vorm van depressie, en heb het al heel men leven. En men hoofd is ook echt volledig inactief, en motorisch (fijn dan denk ik vooral) zit het ook niet snor, men lichaam voelt precies ook wat onrustig aan (ook behoorlijk gespannen!!!), en men ogen, ik denk dat licht mijn prestaties ook beinvloedt, en hoe verder men ogen toe zijn hoe beter ik ben in bepaalde video games. En ze voelen ook ongemakkelijk aan. En ik zei dat tegen de psychiater, en die zei dat dat inderdaad met mijn toestand te maken heeft.

En dan ook, hij zei dat mijn brein in orde is, en dat het mijn PERCEPTIE van mijn brein is.
    En dan zei ik dat mijn symptomen iemand deden denken aan parkinsonisme (het was geen expert), en de psychiater zei "het is het omgekeerde, jij hebt te veel dopamine."

En dan nu...

Een lange tijd geleden was ik een aantal keer na elkaar behoorlijk stoned (& high), vraag mij af welke strain het was, ik DENK White Widow, gewoon omdat die het gemakkelijkst te verkrijgen was.
    Nu, als ik Counter-Strike speel (en waarschijnlijk ook andere first-person shooters) ZONDER stoned & high te zijn, ben ik maar middelmatig, of nog niet, maar als ik stoned & high ben, ben ik een waar machien.
    Ja, echt waar, ik transformeer volledig.

Het is denk ik in het hoofd EN het lichaam, iets met reactievermogen, kunnen denken (ik "zie" het spel beter, denk ik), beweeg beter, en ook, misschien iets me de spieren.

Maar ja, ik zit met mijn medische toestand, en als ik stoned en high ben komt mijn ware ik naar boven in bijvoorbeeld Counter-Strike, en ja, het is echt FUN, al die headshots, en die totally wicked aim. (Ja, die aim is echt ziek... lol)

Nu vraag ik mij af. Is dat bij iedereen zo?
    Of is dat gewoon omdat ik met een serieuze medische aandoening zit.
    En dan ook, en dit kan wel heel dom klinken, maar ik begrijp er NIETS van, maar komt dat door de THC of de CBD? Omdat ik, als het de CBD zou zijn, 1 met hoge cbd zou kiezen.

Moest er sinds kort weer aan denken...

EDIT: En dan nog een vlug vraagje.
    Wat denk je dat de beste strain is voor mij? Dus die totaal zieke aim hebben, beter bewegen, het spel beter zien, betere fijne motoriek, mijn ware ik die naar boven komt.
    Ja, als ik zo stoned en high was, ik lag zo lekker relaxed in mijn stoel, ik denk een body stone, beetje moe, ogen wat toe, goede toestand voor mij.
    Het heeft OOK iets te maken DENK ik met helemaal niets van onwennigheid niet meer hebben, hoe ik mij voel, en zelfvertrouwen te hebben.

En dan ook nog vlug, zou CBD olie helpen met dat enorm goed zijn in first-person shooters? Of is het voornamelijk de THC???
    Bedankt!!

En aub, reageren mensen!!!! Ik heb het ECHT nodig, je zou het begrijpen moest je mijn levenssituatie kennen.
    Last edited by ikwilgnusername; 20th November 2018, 19:05.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

Heb het al twee keer gelezen, maar vat hem nog niet helemaal. Zieke AIM is dus heel goed.. vandaar de verwarring..

dus, als je stoned bent ben je op je best? Lijkt me niet zo moeilijk toch, plantje kweken en kijken hoe je erop reageert?
    een ieder reageert anders op de verschillende strains. Is echt iets van proberen. Bij mij werkt bijna alle wiet wel, de een wat beter als de andere. Wietjes waar andere knock out op gaan werkt bij mij andersom. Erg sterke wiet als chemo gebruik ik minder van als minder sterke buitenwiet bijvoorbeeld.

Is niet helemaal waar bedenk ik me nu. …ťn keer in Rotterdam een joint een kwart van op en was helemaal de weg kwijt. Hartkloppingen en voelde me niet goed. En een paar keer totaal geen effect van de wiet, was allemaal van coffeeshops. Bij eigen gekweekte planten zelden geen effect en zelfs bij heel vroeg geoogste nog prima wiet na drogen en curen.

Last edited by Greyvol; 20th November 2018, 18:47.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• ikwilgnusername
      ikwilgnusername commented
      Editing a comment
      Ja, met "zieke" bedoelde ik totaal geweldige aim.
      Maar ja, vroeg me ook af waaraan het voornamelijk ligt, de CBD of de THC. Misschien wel alletwee, ik zou graag willen weten wat ik moet growen.
      1 met meer CBD of niet. Zo een dingen.

En ja, moest er iemand een strain kunnen aanraden...

Zo een dingen.
      Maar ja, je hebt wel gelijk, iedereen reageert anders op strains. Maar misschien zou iemand er toch mee kunnen helpen, je weet nooit.

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Hahaha, ik heb ook een zieke AIM. Maar dan bedoel ik niet goed hahaha
      Zit meer in een tank, dan hoef je niet zo nauw te kijken

• ikwilgnusername
      Editing a comment
      Ik wou dat ik gewoon nog wist welke soort het precies was.
      Daarom dat ik ook hulp zoek in dit topic, begrijp je?
      Misschien zit er hier iemand die dat allemaal heel goed begrijpt, hoe het lichaam werkt enzo (ook met die medische toestand van mij...), en kan die raad geven in welke soort strain ik moet zoeken.

Ben nu White Whidow automatic aan het growen. Begon het te growen voor ik bedacht dat ik zo geniaal goed was in een bepaalde fps, en het eigenlijk veel fun was.
      Maar ja, sta open voor suggesties uiteraard.

volgens mij ben ik stoned ofzo. .. Heb grote moeite om iets zinnigs uit deze post te halen

Comment

• ikwilgnusername
      Editing a comment
      Oei, serieus?
      Ik dacht dat het degelijk geschreven was.
      Ik beloof het je, ik heb men best gedaan.

Ik zal het anders verwoorden.
      Mijn mikken, focus, hoe relaxed mijn lichaam aanvoelt, ook een beetje de moeheid, ogen wat meer toe, helpen mij ENORM bij een first-person shooter.
      En dan de vragen onderaan de post.

Ok, mijn excuses als het echt niet goed verwoord was, ik dacht van wel!!!

Wat ik mij ook afvraag.
    Zou het het proberen waard zijn om een strain met veel CBD en <1% THC te proberen?

Comment

Proberen kan geen kwaad lijkt me

Comment

Dit lijkt mij een van de gevallen waar THC voor het zwaarste effect zorgt; tunnelvisie, hyperfocus en terug in je lijf gepropt worden.
        Voor een 'normaal' mens is dat een akelige ervaring, wij zien dat als 'bad' gaan. Iemand die aan cotard syndroom lijdt, kan het zien als een zegen, omdat je eindelijk weer eens terug in de schil valt die je lijf is. Waar het eerst voelde als een incompleet omhulsel, zit het nu lekker.

Shiva Shanti II en Black Domina zijn soorten die bij mij soms dat effect hebben opgeroepen.

Maar.. THC en depressie/lethargie gaan hand in hand. De mogelijkheid dat het effect naar verloop van tijd afneemt en verdwijnt is zeer zeker aanwezig. De kans dat het minder goed uit pakt op de lange termijn (versterking van je klachten) kan ook minder prettig voor je uit vallen. Probeer daarom, als het kan, om ten alle tijde een zeer lage dosis aan te houden. Zeg maar, tot je de drempel van het effect over bent, en dan niet nog meer nemen.
        Zo houd je jouw eigen tolerantie op een laag niveau. Op de lange termijn betekent dat: je kunt langer doorgaan zonder klachten te ontwikkelen.
        Maar toch wil ik benadrukken, je lijf is er soms heel duidelijk over of iets goed is of niet. Als je lijf - of dat nu je brein of de rest is - aangeeft dat 't niet goed zit, dan moet je direct kappen. Als je dat met jezelf kunt afspreken en je ook aan die afspraak kunt houden, dan heb je mijn zegen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• ikwilgnusername
          Editing a comment
          Hartelijk bedankt LR2.
          Ja, ik ben van plan om heel weinig te roken.
          De hoofdreden was eigenlijk omdat ik het anders gewoon word, en heb daar geen zin in.

Maar, komt dan men ware echt ik naar boven?
          Ik weet dat ik dat in de tekst zeg, maar ja, vraag het mij toch een heel klein beetje af.

Want, ik weet nog,ik had, na al die gigantisch veel keren dat ik Counter-Strike gespeeld heb, 1 keer, voor 4 dagen lang ongeveer, toen ik NIET stoned was, een geniaal goed moment.

Ik speelde toen zoals een robot, lol.
          Ja, ik was echt fantastisch. En dat was gewoonweg zonder stoned te zijn weet je.

Dus vraag me af of dat stoned zijn men ware ik er uit haalt. Maar misschien zeg je het al? Of misinterpreteer ik dit "omdat je eindelijk weer eens terug in de schil valt die je lijf is."

Misschien is die zin duidelijk voor ieder ander, maar ja, met mijn toestand, is soms lastig... m'n excuses.

En dan ook, eigenlijk is THC goed voor mij? lol

En wat denk je, eerder sativa of indica? Of 50/50.

Wil je op die drie vragen antwoorden aub? Ik heb het ECHT nodig, die kennis. M'n levenssituatie... zucht.

En dan ook ja, men favoriet voor volgend jaar buiten te growen is Scrog CBD van Medicann Seeds.
          Hoge opbrengst, hoge CBD en goed voor depressie, en ook 18% THC, en dat effect, ontspannen & stoned (allemaal volgens 1 website). Is die goed denk je?
          Last edited by ikwilgnusername; 24th November 2018, 16:59.

Ik las pasgeleden een artikel dat vrijwel alle CBD-soorten ongeveer evenveel CBD bevatten: rond de 4%.
        Dat was drie of vier weken terug, als je 'n beetje engels kunt dan is die wel op te zoeken.
        Verder weet ik weinig van commercieel verkrijgbare soorten. Ik ben die draad langgeleden kwijt geraakt, en ik ga hem ook niet meer oppikken. Want verkoperspraat blijft verkoperspraat. De gemiddelde wiet bevat dus al 4%CBD en om-en-nabij 15% THC. Dat geldt voor heel veel soorten.. En zeg nou zelf: welke wietkwekende klant van een zadenboer ploft even 1500 euro neer om te bekijken of die cijfers kloppen? We kweken vaak zelf om geld te besparen..

De vraag over je ware ik, die kan niemand voor je beantwoorden. De meeste mensen kunnen dat zelf niet eens, omdat ze hun ware ik liever niet willen kennen. Het forum kent een aantal van die mensen, die roken 10 gram per dag om zichzelf te vermijden, zodat ze lekker in het waanbeeld van zichzelf (en over zichzelf) kunnen blijven verkeren. Ik vind datsoort vluchtgedrag, want dat is het, niet recht te praten.
        Dat is een andere discussie.
        Mijn ware ik, kom ik pas tegen in nuchtere toestand, als ik honger heb en kou lijd. Dan ben ik een heel vervelend persoon. Daar ben ik pas achter gekomen door mezelf eens van af een afstandje te bekijken.
        Jouw ware ik, zit naar mijn inzien (ik baseer dat op je syndroom) niet lekker in zijn vel. Dat is jouw basis-persoon, niks mis mee! Dat kan over de tijd heen veranderen, zowel positief als negatief. Dat hangt veel van jezelf af, en hoe sterk jij je daar voor in wilt en blijft zetten. Of blowen daar aan bij draagt, dat betwijfel ik. Ik ken eerlijk gezegd niemand die er beter door wordt, of beter door blijft. Vaak is het een soort "I don't care anymore" stonedheid die mensen interpreteren als een daadwerkelijke persoonsverandering. Hun basispersoon is niet anders, maar de manier waarop zij op de wereld reageren is dat wel. Dat kan fijn zijn, maar aangezien het 'onder invloed' is, is het geen oplossing. En het is altijd tijdelijk; het lost 't basisprobleem niet op. Zelf houd ik wel van oplossingen of in ieder geval manieren om ergens mee om te gaan, daar kun je mee vooruit namelijk. Daar kun je op bouwen. En ja, ik besef me heel goed dat dat soms 10 jaar kan duren. Ik heb zelf 9 jaar studies gevolgd om te vinden wat ik leuk vind. Terugkijkend wil ik nog weleens denken dat het weggegooide tijd is. Bijna 10 fucking jaar! Maar dan kijk ik vooruit: ik ga nog 50 jaar genieten van m'n werk omdat ik doe wat ik leuk vind. Dat is elk jaar wel waard geweest. Met geestelijke kwaaltjes, aandoeningen of hoe je het ook wilt noemen, is dat net zo.

CS is niet echt een prestatiemeter, het is een reflexmeter en het kennen van de map. De echte pro's kunnen praktisch zonder ogen door de map lopen en nog steeds aanvoelen waar een deur zich bevindt. Dat is een stukje hersens wat wij mensen steeds minder trainen, met name dankzij google maps en andere GPS diensten. Er zijn interessante docu's te vinden over ruimtelijk geheugen, met name die van Londense Taxi chauffeurs die "the knowledge" moeten leren. Hun hele hersenstructuren veranderen, in de zin dat ze groeien en efficienter gaan werken. Erg tof om eens na te zoeken. Want in feite zijn FPS multiplayers in een beperkt aantal maps precies dat; weten dat wanneer je het hoekje om kijkt, je crosshairs precies op een headshotpositie zitten. Trek met watervaste pen eens een horizontale lijn over je scherm, precies over je mikpunt, lijn die altijd uit met headshotposities, en je ziet direct dat je beter wordt. Dat is spatiele training, om het duur te zeggen.
        FPS games vragen daarnaast mega veel inspanning van een stel hersens. In principe zit je continu in 'fight or flight' toestand. Ragequits zijn een erg natuurlijk gevolg als je het zo eens bekijkt; de impuls om te vechten of vluchten krijgt eindelijk voet aan de grond en het lichaam reageert. Kun je dat gevoel beheersen en onder controle houden, dan ben je in een klap beter dan elke tegenstander. Het is een trucje wat zonder wiet ook te doen is, dat geef je al aan. Blijkbaar ging er die dag iets goed met je, het kan best eens goed zijn om dat eens te onderzoeken! Misschien vind je een bepaalde trigger.. Al is het maar een beetje extra pindakaas op je boterham. Hersens zijn nu eenmaal raar. Maar als het in je voordeel werkt, waarom dan blowen?

Ik word overigens veel slechter in FPS als ik stoned ben, omdat mijn reactievermogen afneemt. Daarnaast vind ik 't vaak niet meer leuk om zo fanatiek achter een PC te zitten terwijl ik ook rustig rond kan rennen in een RDR2 en nooit gehaast hoef te reageren.

De vraag zou eigenlijk moeten zijn: wat denk je dat er in de rest van je leven beter wordt door het gebruik? Heeft het wel een meerwaarde buiten het gamen?
        Ik denk dat een goed mens zijn eigen situatie goed kan beÔnvloeden. Dat je beter gaat gamen is geen fuck waard buiten je PC-kamertje. Dat klinkt even glashard. Maar met game skills kun je vaak weinig in het echte leven. Ja, je traint hersengebieden. Maar als je die niet ook in kunt zetten voor iets anders, dan wordt je het stereotype mountain dew drinker van elke gamers-zijn-losers-meme. Ik zie liever dat je een super leuk offline leven hebt en daar met volle teugen van kan genieten. Gamen mag, en dat mag fanatiek. Maar gamen+blowen is een recept voor verkapt kluizenaarschap. Zolderkamerbewoners.. Het internet zit er vol mee. Vooral omdat ze nooit buiten komen.. Ik ken er een paar.. Als zij in depressie belanden - in een geval ook gebeurd - dan hebben ze nog minder middelen om daar mee om te gaan dan anderen; geen vrienden, geen vervoer, geen sociale omgangsnormen, geen idee hoe ze met vrouwen moeten praten. Dat zie ik in jouw geval het liefst voorkomen worden.

Als je echt kennis nodig hebt, dan kun je daar ook zelf achteraan. Gleitman heeft een goed boek geschreven over de basis van psychologie, zijn boek heet psychology. Daarnaast zijn er honderden studies en uitlegpagina's te vinden over de werking van hersens e.d. Jij weet precies wat je zoekt, dat weet ik niet. Dus je kunt zelf ook gigantisch veel informatie inwinnen in een heel korte tijd als je er ECHT zo om zit te springen. Ik kan je wel proberen uit te leggen dat cannabidiol effect heeft op GABA-transporters in het celmembraan in de hippocampus en perifere hersengebieden.. Maar als je niet weet wat dat is, dan wordt je er niet wijzer van.

Is THC goed voor iemand? Nee.
        Wat ik denk? Altijd hybrides. Nooit zuivere sativa of indica nemen.
        Komt je ware ik naar boven door blowen? Nee, door blowen wordt die verstopt en komt er een andere jij naar boven. Die kan prettiger aan voelen, maar dat is tijdelijk. Je wilt een langdurig resultaat, daar is wiet niet het antwoord op. Dat kan ik je verzekeren. Maar wiet kan wel inzichten verschaffen; het zorgt voor een gedragsverandering en verandert de impulsverwerking (hoe signalen van buitenaf in je hersens verwerkt worden). Als je dat in kaart kunt brengen, dus welke veranderingen er optreden en hoe die te verklaren zijn, dan kun je zelf ook zinnige dingen aandragen bij een behandelaar. Misschien dat je een angststoornis-medicijn kunt toepassen die veel beter werkt dan reguliere medicijnen (om maar een wild voorbeeld te noemen). Dat vergt echter veel reflectie. En voor die reflectie heb je tijdens het gamen geen tijd. Dan loopt er een klok, en moet je een score zien te behalen. Zie je hoe mijn bovenstaande tekst die puzzelstukjes nu een beetje aan elkaar lijmt?

Psychiaters en behandelaars zijn ook maar mensen, zij mogen doen wat de wet hen voorschrijft. Dus bij aandoening X moet medicijn X, anders gaan ze de cel in bij een melding. Maar als jij er achter komt dat jouw situatie verschilt van X, bijvoorbeeld door XJI8 te zijn in plaats van simpelweg 'X' kun je mogelijkheden scheppen die er voorheen niet waren. Daarvoor zul je wel dingen bij moeten houden, desnoods op een geluidsopname of een papiertje; beschrijf gewoon eens wat er anders voelt, hoe dat voelt, watvoor gevolg dat heeft. Ga met die info naar je behandelaar. Dat verschaft jullie beide veel inzicht.

Maar goed, ik ben ook maar een persoon op het internet. Je hoeft van mij niets aan te nemen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

• ikwilgnusername
          Editing a comment
          Edit: Never mind, moest niet uitgelegd worden.

Edit2: Achja, gewoon vlug, met de vraag of THC goed is voor mij, doelde ik eerder op mijn prestaties. Niet of het ECHT goed is voor iemand.
          Maar soit ja.
          Last edited by ikwilgnusername; 25th November 2018, 06:58.

Hartelijk bedankt dat je de tijd nam om dat allemaal te typen LR2.

En dat over, dat gedeelte "Dat je beter gaat gamen is geen fuck waard buiten je PC-kamertje." achja, dat weet ik, maar ik kan je verzekeren, het leven is VERSCHRIKKELIJK lastig voor mij.
        Eigenlijk zie ik inhumaan af, lol. Bijna dag in dag uit.

Dat blowen zou ook voor het plezier zijn van het te doen, en wat stoned rond te dwalen, niet alleen gamen.

Maar ja, je moet begrijpen, ik zou het ook echt wel doen om beter te zijn in FPS, weet je waarom? Ook... om IETS te doen.
        Want ik verveel mij continu. En dat is de hoofdreden waarom ik "inhumaan afzie" zeg.
        Ik ken mijn situatie maar al te goed.

En ja, als je dan zou zeggen: zoek dan een buitenactiviteit, praat met mensen, ...
        Dan zeg ik, allemaal dead set impossible.

Comment

Voor buitenactiviteiten hoef je niet met mensen te praten. Fuck mensen.
          Je kunt schimmels gaan verzamelen en kweken, je kunt bonsai houden, je kunt stenen verzamelen, speerpunten zoeken, de sickste pulled pork ooit bereiden, iets bouwen of afbreken, duik eens in een arduino of een raspberry pi (flink veel geld te verdienen in die business). Hoe uitzichtloos en klote je situatie ook is, ik zie graag dat daar verandering in komt. Ik denk dat jij het daar best mee eens kan zijn.
          Flashback naar Far Cry 3. De meest beroemde uitspraak in die game is tekenend: Do you know the definition of insanity? The definition of insanity is doing the same thing over and over again, and expecting things to change. Ik ken jouw situatie niet, maar klaarblijkelijk is die niet optimaal. Dan kun je de valkuil in stappen..
          Daar wil ik je van weerhouden. Dat zou namelijk het ding zijn waar een van mijn vrienden in verkeert: limbo. Continu hetzelfde trucje: opstaan, werken, boodschappen, gamen en blowen, slapen, repeat 365x per jaar.

Als ik nu, door een lompe teringlijer te zijn, daar een stokje voor kan steken in jouw geval. Dan graag!

Hoe komt het dan, dat jij je verveelt? Heb je geen zin of motivatie, of ben je daadwerkelijk beperkt qua bewegingsvrijheid?
          Met pak hem beet 100 wietplanten en redelijk sterke kweekkennis verveel je je ook. Ik heb zelf aan mijn wietplanten geen bezigheid gevonden. Het kost me 20 uur per jaar om ze te onderhouden, waarvan de meeste tijd zit in het fotograferen en het lullen op het forum. Ik houd ze nu als bonsai, en zelfs dat kost me maximaal 10 minuten per week.
          Inmiddels bezit ik een kleine 45 verschillende plantensoorten van over de hele wereld, en daar houd ik me in mijn vrije tijd vaak mee bezig. Vandaag heb ik 4 uur door het bos gewandeld op zoek naar nieuw materiaal. Als ik was gaan gamen, dan had ik dezelfde map 150x voorbij zien komen. Aan het eind van de dag zou ik dan denken: meh, alweer niks gedaan vandaag, wat vervelend.

Gamen is een easy fix voor je dopaminesysteem. Er zijn een boel wijze mensen die daar veel onderzoek naar gedaan hebben. Cannabis versterkt dat effect alleen maar.
          Zodra die cyclus hard coded raakt in je hersens, dan spreekt men van een verslaving.

Als jij graag wilt blowen en gamen, dan mag je dat natuurlijk altijd. Maar ik denk dat je niet zonder reden advies komt in winnen. Ik denk dat je misschien al een verwachting had dat iemand zou reageren zoals ik doe. Ik wil je graag de goede kant op helpen! Als jij beter gaat gamen van een joint, dan is dat toch prima? Niks mis mee. Maar(!) het is gewoon heel verstandig om dat te beperken tot 3 uur per dag maximaal, en alleen aan het eind van de dag. Anders ben je jezelf gewoon teniet aan het doen, en dat zou ik erg zonde vinden. Stel dat je ooit op het punt komt dat je in een andere situatie zit, waarbij mensen tof zijn en waarbij je alle vrijheid hebt als elk ander, dan is het ook wel leuk als je iets hebt om over te praten. Een leuk verhaal, een hobby, dat ene kutwijf wat ooit als een gek tekeer ging tegen de caissiŤre.. Het zijn die kleine dingen.
          Maar als je er voor kiest om de limbo in te gaan, dan ben je daar ook vrij in. Als je dan ooit op een punt komt waarbij je zelf in ziet dat 't niet erg productief geweest is, dan hoop ik dat je aan mij denkt en hoe lang geleden dit advies al gegeven is.

Je zit in een risicogroep. Daar kun jij niets aan doen. Daar kun je wel actief mee omgaan en risico's vermijden. Als je dat vermijden liever niet doet, dan kan het best eens zijn dat mensen hun handen loslaten, ook dat zie ik liever voorkomen worden. Want niets is zo waardeloos als dat.

Comment

• ikwilgnusername
            Editing a comment
            Je vraag hoe het komt dat ik mij verveel.
            Achja, ik heb NIETS van wilskracht, nergens zin in. Zit ook geen levensvreugde in mij, ik haal uit niets fun. Alles voelt zo slap aan, wil voor niets men armen bewegen, ben ONGELOOFLIJK TAM, lui... Zo van die dingen. Eigenlijk ben ik gewoon compleet dood vanbinnen. ALLES kost te veel moeite!
            Het meest ambetante van allemaal is: niets willen doen. En dan ook ja, niets interesseert mij.

Allemaal verschrikkelijke dingen om te hebben, geloof me.
            Eigenlijk lig ik 24/24 in bed, of lui achterover met mijn voeten op het bureau in mijn bureaustoel, niets te doen. DAT is pas inhumaan afzien, dat garandeer ik je.

En soms betwijfel ik ook of dat wel klopt van dat syndroom, hoewel ja, het voelt wel aan als een heel EXTREME depressie. (En hij had mij Lithium voorgeschreven, maar hielp natuurlijk totaal niets.*)

En gewoon nog vlug even aan toevoegen dat ik CBD olie heb besteld, direct 10% (want met mijn situatie...). Achja, hopen zeker?

Mijn droom is om terug weer muziek te kunnen maken op de pc. Arguably the most brilliant hobby in all of humanity.

* Weet jij hoe het komt waarom de Lithium niets hielp? Is toch een heel sterk medicijn.
            En ja, eerst zei de psychiater, het Syndroom van Cotard, en toen dat de Lithium niets uithielp (en heb hem dan nog een aantal dingen verteld), vroeg ik hem of het nog altijd het Syndroom van Cotard is.
            Hij zei: het heeft er mee te maken.

Achja, dokters, psychiaters and what have you..., wanneer het op diagnoses, behandelingen aankomt enzo, precies of ze smijten darts naar een dartsbord en kijken welke bullseye is.

EDIT: En ik lees net op dit forum dat sinds 2015 voor "bepaalde lichamelijke klachten" medicinale cannabis mag worden voorgeschreven door een arts hier in BelgiŽ. Ik ga mijn psychiater dat is zeggen.
            Last edited by ikwilgnusername; 26th November 2018, 05:59.

En pc is het enigste vermaak dat ik heb quasi. Ik weet het, het is erg...
          TV interesseert mij ook geen hol. Brainless entertainment for the masses zodat ze zich niet zouden bezighouden met onderzoek naar hoe shitty de wereld eigenlijk wel is. De hypnotizing box. Of, zoals sommigen het noemen: Tell-a-lie-vision.

En ja, dat van die first-person shooters... pff, het is gewoon om een bezigheid te hebben hoor.

Zal wel zien wat die CBD olie doet... Een aantal keer gelezen dat het goed is voor depressie. Als het niets helpt is het misschien dan toch geen depressie?
          Want ja, alles wat ik ooit al gedaan heb, holistische therapie, homeopathie, aurapsrays, edelstenen, etherische oliŽn verdampt, regressietherapie, healings, helderzienden, etc, niets helpt. Inclusief therapie en medicijnen. Lol. Ook al meer dan 10 keer psychiatrie gedaan hoor.
          Is maar iets apart wat ik heb...

Ik was eerst aan het zien naar een strain met hoge CBD (ik weet nog wat je zei van die 4%) en goed tegen depressie, maar ja, als die CBD olie ook geen hol uithaalt kan het zijn dat ik het zo laat.

Ik kan alle hulp bezigen die er bestaat...

En ik heb mij ooit eens laten testen door een naturopaat. Die testte alles. Schimmels, ziektes, psychisch, meridianen, accupunctuur punten etc... Moest zo bandjes rond mijn enkels en hoofd doen.
          Die zei dat ik lichamelijk 100% in orde ben, dat het volledig psychisch is.
          Clinical depression, dat ik mijn eigen niet aanvaard. Cerebral atrophy, restless agitation.
          Achja, zou mij niet verwonderen moest ik lichamelijk volledig in orde zijn, ik denk dat ook eigenlijk...

En dan raadde hij neurofeedback aan.NeuroMind in Lier (bij Antwerpen). Ik had ze gemaild, een aantal problemen gezegd en dan zeiden ze dat ze dachten dat ze niks konden doen.

En ja, ik ben behoorlijk sceptisch over dat Syndroom van Cotard.

Maar ja, nog vlug even aan toevoegen: dat niks willen doen komt ook door men gigantische cognitieve problemen, wat ik al heb van bij de geboorte. Maakt deel uit van dat syndroom volgens die psychiater.
          Dat voor niks armen willen bewegen, geen interesses en al de rest kwam later, na men 18e, of heel misschien een aantal dingetjes iets vroeger, maar dan kwam het geleidelijk aan.
          Last edited by ikwilgnusername; 26th November 2018, 09:46.

Comment

Vraag me af hoe veel blow jij op een dag hoeveel wiet gebruik je?
            Ahja ik over dag cannabis gebruik doe ik niks wil ik niks en nergens zin.
            God was never on your side..

Comment

• ikwilgnusername
              Editing a comment
              Het is al jaren geleden dat ik nog eens wiet gerookt heb.
              Toen ik had was dat toch wel een behoorlijke hoeveelheid dat ik rookte, maar ook niet verschrikkelijk veel.

Maar wanneer ik terug heb ga ik mij proberen te beperken. Maar ja, ik ga het zowiezo wel moeten beperken van mjin ouders.
              Maar nu is de situatie helemeel anders als vroeger natuurlijk.
              Vroeger voelde ik mij nog behoorlijk (nooit super gevoeld), nu is het echt miserabel en heb ik van een hele dag geen hol te doen. Ja, dan rook je zowiezo al wat meer he..
              Maar ik wil het zelf ook proberen te beperken..

DUS afgelopen tijd blow je niet en gebruik je geen cannabis ?
            Je weet ook dat cannabis en depressie niet samen gaat? Door cannabis gebruik kan je depressie erger worden besef je dat ook ?
            Waarom wil je cannabis gebruiken ? Puur om dat je dan beter kan game?
            God was never on your side..

Comment

Je weet toch dat het allemaal geen hol meer uitmaakt?
              Ik heb al zoveel geprobeerd, niets helpt.

En dat van die depressie, achja, betwijfel zelf toch ook wel wat of het dat syndroom wel is.
              En zelfs al is het zo, who cares.

Ik heb geen leven. Het is geen zak waard.
              Ik begrijp mijn levenssituatie maar al te goed.
              Het enigste waar ik nog plezier zou kunnen uithalen is wiet. Het is meer dan gamen alleen.

Heb nu CBD olie toegekregen (niet die van RQS die ik ook besteld heb), dit is 4%. Kzal wel zien wat dat met me doet.
              Maar ja, ook wat afwachten geblazen, ik heb gelezen dat je best eerst 2 weken wacht om te zien of je echt resultaat hebt, anders overstappen naar 10% of iets dergelijk.

Maar wat ik mij afvraag, en hier kan eender wie op antwoorden die het antwoord weet. Maar is het aangeraden om wiet met hoge CBD te roken EN CBD olie in te nemen. Kan dat kwaad.
              Last edited by ikwilgnusername; 27th November 2018, 16:41.

Comment

Ik vraag mij iets af.
                Op 1 site lees ik ivm CBD olie, als ik van in het begin al niets voel, de dosis moet verhogen, en als je een hoge dosis hebt en nog niets voelt naar 10% moet overschakelen.
                Maar op een andere site lees ik dat je 2 weken moet wachten op resultaat.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die olie?

Comment

Daar heeft LR2 het al eens over gehad.
                  Twee weken wachten op de werking is onzin.

Je kunt ook vrijwilligerswerk gaan doen als je je verveelt
                  Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                  Bezig...
                  X