Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cbd bij hartpatiŽnten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cbd bij hartpatiŽnten

Korting op 420shop
    Goededag,

Ik heb een vraag naar het gebruik van cbd bij hartpatiŽnten.
    Een maat van mij heeft ernstig last van hartritme stoornissen en is uitbehandelt in het ziekenhuis. Hij kreeg de kans op een behandeling in Frankrijk maar is nu zo erg achteruit gegaan dat ze het daar ook niet meer aandurven.
    Hij heeft regelmatig ďaanvallenĒ en daardoor schakelen de andere organen uit en beschadigen steeds een beetje. Elke keer als hij een tijdje stabiel is dan herstelt dat ook weer een beetje maar het is de afgelopen tijd zo erg dat hij eigenlijk met de dag slechter gaat en de voorspelling van de artsen is dat hij nog 3 maanden te leven heeft helaas.

Nu zit ik zelf al een tijdje te googlen naar de effecten van CBD maar ik wordt er niet veel wijzer uit. De ene keer lees ik dat CBD een risico kan vormen bij hartpatiŽnten en de andere keer lees ik dat het een geweldig middel is.
    Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met CBD bij hartpatiŽnten en met name bij hartritmestoornissen? Als er een vorm is die zou (kunnen) helpen zal mijn dank erg groot zijn.

Cannabis rommelt met de bloeddruk en het geeft sommige mensen - zelfs degene zonder klachten- soms een bedrukt gevoel op de borst.
    CBD is misschien wel 't laatste waar je aan zou moeten denken, aangezien het vaak opgelost is in olie uit onbekende bron. Olie staat erom bekend ook niet zo heel goed voor het hart te zijn, al helemaal niet als het ooit verhit is geweest (in het geval van CBD-olie is dat vaker regel dan uitzondering).

Geen ervaring, maar ook niet iets waar ik mensen zou aanraden om ervaring over op te doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Er zijn ook cbd-korrels te krijgen bij een homeopathische arts, bel er eens een en vraag!!

Ha Meeuwenkoning,

wat een vervelende situatie. Werk zelf in de gezondheidszorg en zou je adviseren om te overleggen met je huisarts of cardioloog.

uiteraard wil je het proces van ritmestoornissen niet in de hand werken, maar comfort is denk ik ook zeer belangrijk. Je spreekt in je post over een situatie zonder uitzicht op herstel met nog enkele maanden te leven. In zoín geval is er erg veel mogelijk op gebied van comfort en zou ik met een kort lijntje overleggen met de huisarts.

heel flauw gezegd, niet geschoten is altijd mis, maar doe het wel in goed overleg en verantwoord! Ik heb geen ervaring met hartpatiŽnten die CBD of cannabis gebruiken.

Beterschap gewenst en succes. Mocht je meer hulp nodig hebben over de manier waarop je het beste met de huisarts kan praten, bericht me gerust!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X