Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mixen van meerdere wietsoorten voor optimaal medicinaal effect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mixen van meerdere wietsoorten voor optimaal medicinaal effect

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen op het gebied van wiet kweken voor medicinaal gebruik.

    Doen jullie verschillende wietsoorten mixen met elkaar om zo een goede balans tussen Indica/Sativa en THC/CBD te krijgen of gebruiken jullie alleen 1 of 2 soorten wiet?

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

    #2
    Ik vape tot nu toe al enkele jaren een blend van verschillende low thc (<0,5%) / high cbd soorten. Na mijn komende oogst zal daar een blend van high thc / high cbd bij komen.

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Ragnar
      Ragnar commented
      Editing a comment
      Heb je daar 1 speciifieke soort voor met zowel hoog THC als CBD?

    #3
    Ik hou van verschillende soortjes, wie niet? Ik heb op t moment 6 soorten op het menu niet voor het effect maar gewoon omdat afwisseling altijd goed is. Ik heb laatst een Silverhaze gemixt met Bruce Banner in een jointje daar kreeg je een soort van tunneleffect van, heel aangenaam.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #4
      Hier ook verschillende soortjes, zowel voor de smaak als voor het effect; Sativa(dominante) soortjes voor overdag en Indica(dominante) soortjes voor de avond als ik niets meer hoef te doen.

      Om ze te mengen was nog niet in me opgekomen eigenlijk maar waarom niet......
      2e
      3e

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Dat is wel echt het recept van de doorgewinterde roker. S'ochtends Haze s'avonds Kush!

      #5
      Nou van de Amesia Haze vielen overdags mijn ogen toch wel dicht achter mijn PC.

      Comment


        #6
        Ik kweek wiet voor medicinale doeleinden. Ik maak er olie van.

        Ik probeer merendeels indica;s te mixen zodat er een balans ontstaat tussen THC en CBD.

        Comment


          #7
          Ik heb eigenlijk geen flauw idee of de eigenschappen Indica versus Sativa in tact blijven als je er olie van maakt.

          Ik denk eigenlijk dat andere terpen daarvoor verantwoordelijk zijn terwijl de extractie gericht is op THC maar ik zou dat niet kunnen onderbouwen en misschien sla ik de plank nu volledig mis

          Wat ik wel zeker weet is dat er van de smaak niets over blijft....... als je olie maakt van je allermooiste toppen wordt het hooguit minder goor dan van fluf en suikerblaadjes

          (Bovenstaande naar aanleiding van extractie dmv alcohol)
          2e
          3e

          Comment


          • Lerrihuana
            Lerrihuana commented
            Editing a comment
            Ik zie dit vaker voorbij komen, maar wat bedoelen mensen mer fluf? En fluffy toppen?

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Zachte niet compacte toppen, als je daar een dikke zak van krijgt ben je blij als je hem krijgt en teleurgesteld als je ziet hoeveel jointjes je er van heb kunnen draaien.

          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Inderdaad, zoals Italbri zegt, veelal de onderste topjes die minder licht hebben gekregen en zich dus niet goed hebben kunnen ontwikkelen. Sommigen verwijderen die in een vroeg stadium maar ik laat ze zitten en maak er boter of olie van
        Bezig...
        X