Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automaat met weinig THC slaat harder aan dan traditionele sterkere soorten wiet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Automaat met weinig THC slaat harder aan dan traditionele sterkere soorten wiet??

    Korting op 420shop
    Beste allemaal,

    Ik kweek wiet om medicinale olie hiervan te maken.

    Nu is er wat vreemd gebeurt.

    Ik heb een aantal weken geleden wietolie gemaakt van een automaat. White Widow CBD met maar THC gehalte van 5% en een CBD gehalte van 10%.
    Deze soort sloeg veel harder aan qua stoned effect dan traditionele soorten met een hoger THC gehalte zoals de Amnesia, Northern Lights, BCN, CBD Mix etc.

    Hoe kan dit?

    Kan het ermee te maken hebben dat deze olie nog erg vers is? pas geleden gemaakt van verse wiet.
    Normaal gesproken maak ik olie van wiet die al een 1 jaar hermetisch afgesloten liggen.
    Kan dit hiermee te maken hebben?

    Anderzijds: Ik heb wel eens eerder olie gemaakt van wiet die relatief vers was maar zo'n zware effecten heb ik nooit eerder meegemaakt.

    Raar toch?

    #2
    Misschien moeten we die THC en CBD gehaltes die de zaadmakers opgeven ook wel met een korreltje zout nemen, net zoals de bloeitijden ?

    Idunno man, het kan zoveel oorzaken hebben, het kan zelfs aan je eigen gemoedstoestand liggen.
    Heb je vroeg of laat geoogst ?
    Dat heeft ook veel invloed.

    [disclaimer]
    Tot zover mijn gedachtes er over.
    Puur op de theorie gebaseerd en misschien heb je niks hieraan, maar ik wilde het toch even kwijt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ragnar
      Ragnar commented
      Editing a comment
      Nee, het was een gewone automaat die ik pas 4 weken geleden heb geoogst. Het verschil is gewoon erg groot. Kan me trouwens niet voorstellen dat bekende zaadbanken er zo ver langs liggen met hun THC en CBD gehaltes.

    #3
    2e
    3e

    Comment


    • Ragnar
      Ragnar commented
      Editing a comment
      Tja beter veel effect dan geen effect. Dat is zeker waar.
      Moment van inname is normaliter hetzelfde.

    #4
    zoals Q zegt iets te vroeg geoogst denk dat de hooft reden is !
    kan maar goed zijn voor je

    Comment


    • Ragnar
      Ragnar commented
      Editing a comment
      Sorry,dat begrijp ik niet helemaal. De toppen waren echt wel bruin verkleurd voor 70%
Bezig...
X