Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wat is goede medi wiet?

    Je kunt met een tang op dat varken blijven slaan, maar die mug die je eigenlijk zou moeten raken blijft op die manier gewoon leven.

    Jouw claim was ondermeer "THC is verzurend en ons lichaam reageert daarop door dat te overcompenseren.", "Die boosters converteren CBD en waardevolle terpenen in THC" en "Goede wiet werkt andersom en veroorzaakt een zgn alkaline pH shift". Zo op het oog allemaal klinkklare onzin, maar goed we zijn open minded en er werd gevraagd om dat te onderbouwen.

    "pH shift" is gewoon pseudo wetenschappelijke stoerdoenerij voor "een verandering in pH". Het is geen wondermiddel, maar gewoon een term voor de uitkomst van een chemische reactie en zeker geen onderbouwing voor je claims.

    Maar goed, dat je denkt dat elke willekeurige internet pagina, die iets zegt over een pH verandering, jouw claims ondersteunt zegt eigenlijk al genoeg. Dus vandaar, laat maar zitten.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: Wat is goede medi wiet?

      jajah we kennen dat,eindeloosdiscusieren.nl

      Comment


        Re: Wat is goede medi wiet?

        Ok, stel het is waar..welke wiet veroorzaakt dan de zgn alkaline pH shift?
        En kom eens met een zombieplofkip wiet aub.. dan ga ik ze beide testen en zien of ik iets kan met je verhaal.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          Re: Wat is goede medi wiet?

          Dit gaat helemaal nergens meer over.
          Dit topic ging over "Wat is goede medi wiet"

          En voor de duidelijkheid, toen wiet in de opium wet kwam ('73 dacht ik) gingen wij binnen kweken en veredelen.
          Ik kan je verzekeren dat van "boosters" toen nog geen sprake was.
          Wij waren uitsluitend met genetica bezig en goede bemesting die we gewoon bij de groothandel haalden.
          De enige manipulatie die we ooit geprobeerd hebben was met colchicine. (een oude bollenboeren truck om genetische mutaties op te wekken)

          Dus doe me een lol en ga terug naar het topic onderwerp of blijf hier weg.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            Re: Wat is goede medi wiet?

            Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
            Ok, stel het is waar..welke wiet veroorzaakt dan de zgn alkaline pH shift?
            En kom eens met een zombieplofkip wiet aub.. dan ga ik ze beide testen en zien of ik iets kan met je verhaal.


            Zodra de stoorzenders weg zijn zal ik die andere vraag uitgebreid beantwoorden, alles wat ik nu zeg heeft weinig zin. Wat ik desondanks alvast wil zeggen (eigenwijs) is dat je de wiet ook andersom kunt

            Ondertussen kun je je afvragen waarom dit zo is;

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Bijeen te hoge dosis THC kan een klontje suiker, een lepel honing, wat citroensap of vitamine c (500 mg) het gevoel van angst, neerslachtigheid of paniek doen verminderen..

            Comment


              Re: Wat is goede medi wiet?

              in de regenwouden en woestijnen gebruiken ze echt geen boosters
              de wiet die we vroeger kenden was niks anders als de plaatselijk beschikbare genetica
              er waren enkele kwekers die vreemde genetica mee naar nederland hebben gebracht en deze zijn gaan kruisen met de in nederland beschikbare genetica.
              door de jaren heen zijn de buitenlandse genetica in de nederlandse genetica verwerkt maar gelijktijdig kwam internet en werden de mogelijkheden voor de onbekenden ook bereikbaar ineens.
              hier zijn heeel erg veeel kwekers destijds op ingesprongen en hebben de nodige genetica vanuit landen laten overkomen waarvan ze niet eens wisten dat daar wiet gekweekt werd.

              vroeger was de nederlandse wiet niks anders als "arme luis tabak"

              als we over voor 2000 wiet gaan praten praat ik ook nog graag mee
              1988 was het jaar dat ik mijn eerste wietplantje voor de raam liet groeien ( is nooit niks geworden)
              dat zelfde jaar ook mijn eerste binnenkweek in 'n hokje van 1 x 1 waar de verwarmingsketel hing.

              dus over welke percentages in welk jaar gaan we bullshit verzinnen
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                Re: Wat is goede medi wiet?

                Ik verwachtte jou al.

                Hoe hoog de THC percentages in de woestijn en regenwouden zijn weet ik overigens niet, eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze daar nederwiet kweekten. De THC percentages in Nederland met bijbehorende jaartallen weet ik wel:

                1994 8.5%
                1995 8.5%
                1996 8.9%
                1997 8.6%
                2000 8.6%
                2001 11.3%
                2002 15.1%
                2003 18.1%
                2004 20.4%
                Last edited by Bubbleblower; 7 March 2015, 21:17.

                Comment


                  Re: Wat is goede medi wiet?

                  Deels offtopic maar wellicht interessant. Ik zocht op oldschool strains en vond dit. http://www.wietforum.nl/topic/73266-...-kweekverslag/
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    Re: Wat is goede medi wiet?

                    De CBD/THC ratio (en ook de absolute percentages daarvan) zijn soortgebonden. Dus is die THC stijging overduidelijk ook niet afhankelijk van het gebruik van boosters.

                    De THC stijging van begin jaren 2000 is het resultaat van plantveredeling. Inmiddels ligt de focus al jaren niet meer alleen op een hoog THC gehalte en wordt ook op andere kenmerken geselecteerd.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Wat is goede medi wiet?

                      Dat is nu eens een interessant topic,thnx 4 sharing
                      Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
                      Deels offtopic maar wellicht interessant. Ik zocht op oldschool strains en vond dit. http://www.wietforum.nl/topic/73266-...-kweekverslag/
                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      heb je nog iets uit 1985 mijn bescheiden mening,beste wiet ooit die ik rookte toen,zonder al dat opgefokt gedoe,maar is ook een beetje afhankelijk wanneer je oogt niet
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
                      Ik verwachtte jou al.

                      Hoe hoog de THC percentages in de woestijn en regenwouden zijn weet ik overigens niet, eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze daar nederwiet kweekten. De THC percentages in Nederland met bijbehorende jaartallen weet ik wel:

                      1994 8.5%
                      1995 8.5%
                      1996 8.9%
                      1997 8.6%
                      2000 8.6%
                      2001 11.3%
                      2002 15.1%
                      2003 18.1%
                      2004 20.4%

                      Comment


                        Re: Wat is goede medi wiet?

                        Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                        Dat is nu eens een interessant topic,thnx 4 sharing
                        Graag gedaan!
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          Re: Wat is goede medi wiet?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
                          Ik verwachtte jou al.

                          Hoe hoog de THC percentages in de woestijn en regenwouden zijn weet ik overigens niet, eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze daar nederwiet kweekten. De THC percentages in Nederland met bijbehorende jaartallen weet ik wel:

                          1994 8.5%
                          1995 8.5%
                          1996 8.9%
                          1997 8.6%
                          2000 8.6%
                          2001 11.3%
                          2002 15.1%
                          2003 18.1%
                          2004 20.4%
                          je roept wel van alles maar geef de bron waar je de info vandaan haalt er dan ook eens bij.
                          ik kan ook wel van alles roepen, maar ik weet wat ik zeg ZONDER al die onzin die je overal van internetsites weghaalt.

                          en als je mij al verwachtte dan weet je toch dat je je "roepsels" met aantoonbare feiten moet onderbouwen!
                          of waar doel je op dat je mij al verwachtte?
                          off topic roepsels die geen waarde toevoegen aan dit topic zie ik daarnaast als topic vervuiling.
                          als je het allemaal zo goed weet kun je er beter 'n apart topic voor openen.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            Re: Wat is goede medi wiet?

                            Amen.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              Comment


                                Re: Wat is goede medi wiet?

                                Gezond en ongezond wordt ik onderhand zat van.
                                Zag laatst een programma van figuren die alsmaar toegaven aan zwaktes. Halve zolen derhalve.
                                Zat een kloot bij die al z'n halve leven alleen wit brood met hagelslag vrat omdat hij moest kotsen van al het andere.
                                Als een mens al in leven blijft van zulk voer, waar praten we dan nog over?

                                Bedrocan (de mediwiet maker) kweekt op hydro alsof het tomaten zijn. Gebruikt dus ook de zelfde voeding.
                                Niks opgefokt, maar volledig steriel.
                                Geen boosters en geen vergif, anders krijgen ze weer last met de wet op medicijnen.

                                De wietwereld zit dus vol prietpraat.
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X