Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is goede medi wiet?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wat is goede medi wiet?

    Ben ook erg benieuwd naar t resultaat

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment


      Re: Wat is goede medi wiet?

      Je kan mijn spul ook mengen met gewone e-vloeistof hoor.
      THC samen met nicotine is goed voor je hart. (mits niet overdreven natuurlijk)

      Zeker interessant voor wie mijn spul te sterk vind.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        Re: Wat is goede medi wiet?

        Heb het flesje vandaag ook ontvangen en ook de Joyetech eRoller was binnengekomen. Dus ik kon mooi aan de slag

        Ziet er allemaal heel strak uit. Mooi etiket en vullen gaat ook superhandig met dat naaldje. Heb over de avond 2 cartridges van .4ml verbruikt van de Chocolate Rain x Shiva. Was een zeer plezierige ervaring moet ik zeggen. Gewoon lekker makkelijk zo nu en dan een haaltje nemen. Ik werd er niet zwaar stoned/high van, maar het is gewoon een lekkere "ontspannen buzz" de hele tijd

        Bedankt HJM, het is echt geweldig. Voor mij zou het nog wel wat sterker mogen , maar zeker voor medisch gebruikt lijkt dit me perfect. Kan hier ook heel erg van genieten en tegelijkertijd toch nog redelijk productief blijven.

        Heb je zelf nog een advies over de dosering trouwens?

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: Wat is goede medi wiet?

          Wat jij beschrijft is precies wat ik bedoeld heb.

          Gewoon je ding nog kunnen doen zonder gelijk lam te zijn. Je beschrijft het effect van Chocolate Shiva precies zoals ik het ervaar.
          Tyfus shut dat ik alle planten wegens herma weg heb moeten gooien, want juist voor overdag en het begin van de avond is het een zeer goede medi soort.

          "Wat sterker" met deze soort kan haast niet omdat dan je E-cigaret het dan niet meer doet.
          Meer lurken zou kunnen, maar dat lijkt mij niet de oplossing.

          Meer stoned soorten zoals Block Head zijn indien gewenst meer voor de nacht of zware pijn.

          Juist voor overdag wil ik nog soorten als Santa Maria (ook goed als neuk wiet ) Anesthesia Haze en Niranjan.
          Voor de nacht wil ik verder met CBD rijke soorten. Maar zojuist bleek CBD Yummy herma te wezen......................
          Kuttige Fem zooi.

          Volgend jaar wil ook kruiden toevoegen als Valeriaan, Melisse en Passiflora om te zien of ik een nachtrust preparaat kan maken.
          Zo'n kruiden mix zou ook toe te spitsen zijn op PTSS en dat soort ellende.
          Last edited by HJM; 1 May 2014, 01:05.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            Re: Wat is goede medi wiet?

            Hier is die ook binnen zodra ik ga testen zal ik ook de resultaten op t forum doorgeven.

            Alvast bedankt voor alle gedane moeite !!!

            Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
            Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

            Comment


              Re: Wat is goede medi wiet?

              Alle lof voor de potjes en de pro service.

              Ik had de headblock, prima. Echt gewoon prima, zon hele buis leeggerookt en ben als een blok in slaap gevallen.
              Zware bank lock, heerlijk.

              Eenmaal mijn buisje gevuld, dichtgedraaid enz.. Kwam toch wat vloeistof door de pijp naar buiten toe, nu heb ik geen gevoel meer in mijn lip haha

              HJM, super, tof, perfect, geen andere woorden voor. Thanks voor de ervaring
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                Re: Wat is goede medi wiet?

                Graag gedaan.

                Mooi dat het je bevalt.
                Zeker mooi dat je er goed op slaapt.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  Re: Wat is goede medi wiet?

                  Na een paar dagen testen, kan ik wel zeggen dat de Blockhead goed werkt
                  Deze is zeer geschikt om te gaan slapen, je moet wel even doorlurken.
                  Maar dat komt misschien omdat ik normaal ook bijna iedere dag verdamp door de vaporizer.
                  Bij mijn vrouw werkt ie ook, en sneller en geeft ook wat verlichting voor haar pijn.
                  Heel erg bedankt HJM voor het mogen proberen van de e-vloeistof.
                  Voor mij persoonlijk vind ik de verdamper aangenamer

                  Comment


                    Re: Wat is goede medi wiet?

                    Sensi Star !!!

                    Comment


                      Re: Wat is goede medi wiet?

                      @west
                      Mooi dat jullie er wat aan hebben.

                      Niks tegen een verdamper, maar die zijn erg duur en niet mobiel.
                      Een E-peuk herkennen ze zelfs op Schiphol (nog) niet

                      Ik denk dat elk z'n nut heeft.
                      Ook sluit het een de ander niet uit.
                      Mijn maat heeft er nu een mee op reis door Europa bv
                      Niemand kijkt hem raar aan tot nu toe
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        Re: Wat is goede medi wiet?

                        Na een weekje getest te hebben met zowel de gewone e-sigaret als de navulbare e-sigaret ben ik er achter dat de gewone e-sigaret te licht is voor de stof te verdampen.

                        De navulbare is daar in tegen een goede oplossing ik word dr niet super stoned van maar de pijn is voor mij aanzienlijk vermindert.
                        Ik merk wel dat een lichte roes over je heen kruipt naarmate je er meer aan paft.

                        Effe de voordelen op een rijtje:

                        Lichte roes dus goed bruikbaar ivm werk.
                        Pijnbestrijdend.
                        Goed te gebruiken op openbare plekken.

                        Het enige nadeel naar mijn mening:

                        Niet iedere e-sigaret is hier voor geschikt.


                        Al om al een super uitvinding voor de pijn
                        nogmaals bedankt HJM.


                        Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk
                        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                        Comment


                          Re: Wat is goede medi wiet?

                          Goed bericht. !!!
                          Ik had hem ook mee op reis en vond het prima te doen.
                          Je kan inderdaad je ding blijven doen, vooral met Blueberry TT.

                          Heb zelfs uren zonder pijn kunnen lopen.
                          Normaal barst ik van de pijn als ik langer dan een uur loop.
                          (wervelschijfjes naar de knoppen)

                          Grtz, HJM
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            Re: Wat is goede medi wiet?

                            Hmmm klinkt allemaal goed
                            Maar als advocaat van de Duivel : Wat als dat spul van jou nou mega goed voor iemand werkt? Hoe komen ze in de toekomst dan er nog aan?
                            Is er een toekomst dat we zelf die vullingen bv zouden kunnen kopen?
                            Ik neem aan dat we het echt niet allemaal zelf zouden kunnen maken.

                            Ik vind je een toppertje HJM met het ontwikkelen van dit soort dingen ga voor al zo door xxxjes
                            God was never on your side..

                            Comment


                              Re: Wat is goede medi wiet?

                              Ik mag hier niet handelen Bella, ook niet als ik het non profit doe.
                              Ik ben nog aan het uitvogelen het beschikbaar te maken.
                              Maar je hebt PM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                Re: Wat is goede medi wiet?

                                Hoi

                                Dat bedoelde ik dus eigenlijk word het in de toekomst ook beschikbaar voor medicinaal gebruikers.
                                Ik vind het gewoon super om te zien dat iemand zoveel inzet doe voor Medicinaal gebruik.
                                Ik weet dat jij hier al jaren mee bezig ben en ik hoop dat je er ontzettend veel mensen mee zou kunnen helpen.
                                Ik zal je van de week even op mijn gemak een mailtje doen bedank voor je PM
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X