Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet pas en medicinaal gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet pas en medicinaal gebruik

    Korting op 420shop
    Loop jij tegen problemen aan nu er een wietpas verplicht is?
    God was never on your side..

    #2
    Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

    Wat wietpas?
    Met je eigen kweek omzeil je alles...en weet je ook nog eens wat je rookt.

    Comment


      #3
      Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

      zo is het maar net Vale

      Comment


        #4
        Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

        Eigen kweek is natuurlijk het beste maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om zelf te kweken
        Uit erv weet ik dat een plant kweken toch stiekem hoop werk mee breng en als je ziek ben kan zelfs dat een grote opgave zijn.

        Wat doe je als je niet zelf kan kweken en geen pasje kan krijgen van een shop ?
        Ik zelf zou geen pasje kunnen krijgen om dat ik niet in een stad/gemeente woon waar een shop zit.



        groetjes bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

          Ik heb een maatje die wel een pas heeft, ik vraag hem om af en toe wat mee te brengen tussen oogsten in.

          Comment


            #6
            Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

            Ja maar dat maakt je dus afhankelijk van andere mensen die dan voor jou een pasje aan moeten vragen.

            Wat ik eigenlijk bedoel is dat je dus een groot probleem hebt als je niet kan kweken en niet in een gemeente woon waar je een shop hebt
            Voor mensen die dus cannabis als medicijn gebruiken zonder dokters verklaring is er geen oplossing?

            Een vriendin van mij haar zus gebruik cannabis voor als ze migraine aanval heeft en normaal haalde ze haar wiet in de shop maar nu word ze
            genoodzaakt om van een straat dealer te kopen en dus ook niet weet wat ze koopt.
            Naast blowen voor de fun en ontspanning zijn er veel mensen die het als medicijn gebruiken en waar moeten die heen?
            Last edited by belladonna; 17 September 2012, 22:31.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

              Waar een wil is, is een weg..... er is altijd wel iemand in je familie- of vriendenkring die je uit de brand kan helpen.
              Fok de wietpas......

              Comment


                #8
                Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                iedereen met een recept voor mediwiet mag thuis kweken<gedoogt>.je zegt gewoon als je gepakt word dat je niet tegen bestraalde wiet ken.

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                  Een recept voor medi wiet krijg je alleen als je bijna dood ben dus eigenlijk te laat
                  Ik zelf kan mijn weg wel vinden om toch aan mijn wietje te komen (Vrienden)maar krijg veel Pm van mensen die dus aan mij vragen wat
                  ze nu eigenlijk moeten doen?
                  Deze mensen wonen niet in een gemeente die shops hebben en kunnen ook niet aan een pasje komen.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                    denk eens aan al de buitenlanders die medicianaal wiet nodig hebben, waar gaan die nu plots heen...maar eerlijk gezegd denk dat iedere blower wel zijn weg weet indien hijzelf geen soortje growt ofzo, dat je niet weet wat je hebt daar volg ik in maar je kan toch wel goed ziet wat kwaliteit is of wat dikke f*cksh*t is... dus miskopen ligt aan de koper dan zelf in mijn ogen...
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                      @Bella, een wietpas kunnen ze gewoon halen bij een coffeeshop in de buurt.
                      Je hoeft niet per se in dezelfde gemeente te wonen, maar wel in Nederland.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                        Ik kan me de terughoudendheid bij mediwietgebruikers wel enigszins voorstellen. Velen zitten niet in het wereldje van recreatieve gebruikers. Stel dat je op je 40e levensjaar een aandoening krijgt, waarbij wiet verlichting geeft en je hebt nog nooit van je leven geblowd en ook nog nooit iets van dien aard gekocht. Ik vermoed dat zelfs een bezoekje aan de coffeeshop, al dan niet met pas, al een behoorlijke drempel vormt. Een verzoek richten tot je (conservatieve) huisarts om een recept voor mediwiet lijkt me ook niet iets om naar uit te kijken. Op zoek gaan naar een straatdealer is dan nog een stap verder. En aan een goede vriend of kennis vragen of die iets voor je wil opzetten, lijkt me ook geen gemakkelijke vraag. Kijk, op dit forum hebben de meesten waarschijnlijk de stap gezet tot het thuistelen. Maar of dat allemaal van een leien dakje ging? Soms vindt de vrouw het niet goed, dan weer de ouders niet of de mensen zijn benauwd voor woninguitzetting. En niet een ieder heeft vrienden of kennissen die iets willen afstaan of verkopen.
                        Last edited by Xtreme; 18 September 2012, 16:01.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                          als je het zo bekijkt eXtreme dan herzie ik toch wel serieus mijn vorige post
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                            Dus eigenlijk ben je dan Verplicht om een wiet pas aan te schaffen.
                            En sorry hoor maar ik kan niet aan een wietje van buiten zien of het goed spul is of niet wel of het een mooi topke is of niet.
                            Nu weet ik dat ook niet van shop wiet maar da voel wel veiliger aan dan een wietje van een straat dealer te kopen

                            Ik dacht dat je alleen een wietpas kon aan vragen als je in de zelfde gemeente woon als waar de shop zit dat is dus niet?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet pas en medicinaal gebruik

                              Oorspronkelijk geplaatst door berend van nusteren View Post
                              iedereen met een recept voor mediwiet mag thuis kweken<gedoogt>.je zegt gewoon als je gepakt word dat je niet tegen bestraalde wiet ken.
                              waar haal je die bullshit onzin vandaan???
                              waar staat dat beschreven
                              graag even laten weten waar je dat hebt gelezen en post het hier
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X