Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hoi

    Het dromen klinkt heel erg herkenbaar ik heb die dromen ook en als ik wakker word blijf ik er soms de hele dag in hangen en vaak zijn het gewoon geen leuke dromen en het verpest mijn humeur heel erg.
    Je hoef ook niet meteen te stoppen je zou bv beetje af kunnen bouwen 1 jointje minder in de avond en na een week 1 joint minder ga je de week er op is kijken of je weer wat kan minderen.
    Probeer is 1 dag wel blowen en 1 dag niet meestal is het wel een fijn gevoel voor je zelf als je weet dat je ook zonder kan.

    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Wat ik eerder aangaf, ik blow al 16 jaar dagelijks maar herken dat rare dromen van jullie helemaal niet. Ik droom bijna altijd leuk of avontuurlijk en beschouw de dingen die ik droom niet als heel vreemd en het spookt ook niet door mijn hoofd. Ik verwar dat toch echt niet met de realiteit. Het enige aparte wat ik droom zijn de vreemde combinaties van mensen en locaties maar verder niet.

      Greetzz

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          graag gedaan Bram
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            idd dromen zijn altijd wel raar, ik ben zo een actieve dromer, ik lig soms te roepen enzo
            en dan had ik vroeger ook zo nachtmerries die zich vb 2 keer per jaar herhalen.
            ik kon vroeger ook toen ik een nare droom had, in mijn droom zelf mijn ogen opentrekken en dan werd ik gewoon wakker.
            maar tegenwoordig kan ik mij in de meeste gevallen nieks meer herinneren van wat ik gedroomd heb.

            ah ja en ik smoor maar een jointje om de 2 a 3 maand

            Comment


              #36
              2A3 keer ene joint in de maand dat verstoord je nacht rust niet echt en je dromen ook niet
              Als ik nu stop krijg ik van die nacht merry dromen waarin je denkt dat je in een ware horror film zit en er klopt niks van de hele drom niet maar hij lijkt zo levens echt. groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #37
                Sandra, weet je zeker dat dat dromen aan het blowen ligt? of beter gezegd, dat het aan het niet blowen ligt? Vind dat nogal vaag en vreemd. Dat je moeilijk in slaap komt kan ik me voorstellen maar nachtmerries.. kweet niet maar daar was ik wel mee naar een dokter gegaan want nachtmerries hebben meestal wel een oorzaak.

                Het kan natuurlijk wel indirect door het blowen komen, omdat je bijvoorbeeld blowt om gevoelens en problemen te vergeten.

                Greetzz

                Comment


                  #38
                  Als ik blow kom ik in een andere soort slaap waar door ik minder last van nachtmerries heb.
                  En ja ik blow om rust in mijn hooft te krijgen dus naar de dokter gaan hoeft niet hij weet er van.
                  Er zijn meer mensen hoor die als ze stoppen met blowen nachtmerrie' krijgen om dat je dan toch anders gaat slapen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #39
                    schreef Flip Haskip

                    Dromen is ook heel belangrijk. Je verwerkt de gebeurtenissen van die dag en je komt in je REM-slaap. Deze REM-slaap heb je nodig om uit te rusten. Met een joint kom je niet of moeilijker in je REM-slaap.

                    M.a.w. ; het lijkt wel of je met een jointje op beter slaapt, maar in werkelijkheid is dat niet zo. En slaaptekort lijdt weer tot psychische en lichamelijke klachten.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #40
                      ik kreeg laatst de uitleg van een vriend die zelf al vaak gepauzeerd heeft:
                      "Als mensen niet meer roken, is het verschil vooral dat ze hun dromen duidelijker herinneren tegenover de periode dat ze wel rookten"
                      ik vind dat er wel iets in zit.

                      Comment


                        #41
                        Yup daar sluit ik me bij aan...
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #42
                          Ik stop tijdens de examensperiodes met blowen.
                          Dat is dus rond kerstmis en mei-juni.
                          Nu zit ik in het eerste jaar hogeschool en begint de blokperiode al vanaf de paasvakantie. Examens heb ik tot eind juni.
                          Dit betekent een dikke 3 maanden niet blowen. Geen idee of ik dit ga volhouden
                          Met het lekkere warme, zomerse weer is het altijd leuk om er eentje te smoken.
                          Nu blow ik elke dag, beetje verslaafd denk ik wel. Maar als elke dag een joint roken een verslaving is, dan is elke dag naar je favoriete tv-show in mijn ogen ook een verslaving.

                          Greetz,
                          zion
                          Last edited by zion; 24 March 2009, 14:09.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
                            oh ik ben er zeker verslaafd aan ik moet toch echt wel een jointje ehad hebben voor het slapen gaan anders gaat me dat slapen echt niet lukken

                            maar zolang ik er niet door in de problemen kom, en er geen dikke schulden aan overhoud, en er niet minder door ga presteren, zie ik het nog gewoon als luxe product, en niet als verslaving

                            maargoed ik ben ook van mening dat ALS ik wil of moet stoppen ik ook wel kan stoppen. zowiezo als ik iets wil dan lukt me dat, en anders zorg ik er wel voor dat me dat lukt.

                            groet
                            Ik ben het helemaal met jou eens. Zo werkt het bij mij precies.

                            Comment


                              #44
                              Knap van je Zion dat je 3 maanden gat stoppen ine en belangrijke periode in ej leven je examen ik snap goed dat het voor al met lekker weer moeilijk is maar aan de andere kan vind ik het echt knap van je dat je het gaat doen.
                              Misschien kan je hier schrijven hoe het met je gaat als je gaat stoppen kan je je verhaal een beetje kwijt
                              Ik wens je suc6
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #45
                                sinds ik gestopt ben met tabak in me jointjes te gooien (nu knaster vervangingstabak), rook ik nu 90% minder wiet dan voorheen, ik moet zelfs geen moeite doen. Ik kom thuis ik denk aah vanavond jointje en opeens is het 12 uur en dan denk ik: "ah, ok, niet dan ".

                                Ik rookte ook geen sigaretten. maar bij wietverslaving is de nicotine meestal de boosdoener. Toch logisch, als je weet dat nicotine 'mentaal' even verslavend is als Heroine. puur gif, zoals jullie Nederlanders dat zeggen.
                                De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                                Belgium and The Netherlands stood as one...

                                Mother Europe born from your womb
                                Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                                Comment

                                Bezig...
                                X