Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Time out van blowen

    Ik zie geen bezwaar in die foto's eerlijk gezegd (het enige wat me stoort is het formaat)

    Want ik wil wel stoppen en minderen en dat gaat niet echt lukken als jij hier wiet en joints gaat plaatsen.
    Vergeet niet dat je op een cannabis forum zit bella, het staat vol met wiet en joints hier.. Moet ik bepaalde smileys ook maar weghalen dan

    Ik begrijp je aan de ene kant wel hoor, het topic gaat misschien wel over het stoppen / minderen. Maar toch vind ik je reactie wat overdreven en aan de felle kant naar Devil toe.

    Wat een beter effect zou hebben is als je devil op een aardige manier vraagt zijn bericht te verplaatsen naar dit topic: Draaicursus voor beginners

    Just my thought
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #77
      Re: Time out van blowen

      Posive kant van stoppen voor mij:

      Mijn lowryder kan dan heerlijk lang curren en smaakt dan misschien lekkerder
      Ik krijg weer meer energie
      Ik ben trots oo mijn eigen als het lukt.
      Doe het samen met Smoke dus hoef niet allen tedoen
      Als ik over een maand een jointje op steek is het veel lekkerder
      Geen vreetpartij dus val misschien nog wel af
      En heb de Cannabis onder controle in plaats van andersom

      De werking zal stukken beter zijn voor mijn lichaam als ik nu time out neem
      En krijg over tijdje andere wiet dus weer een voor deel en om naar uit te kijken



      Ps nou JD dat zou ook kunnen maar tis niet de eerste keer dat hij zo post doe dus misschien kan ik hem dan vriendelijk vragen of hij
      eerst even wil nadenken voor hij een post doe
      Daarnaast weet ik heel goed dat ik op een wiet forum zit en vind ik dat als je in een deel komt waar mensen serieus proberen te soppen of minderen
      dat je dan in die post geen mega joints gaat plaatsen.
      Zelfde als iemand die wil lijnen bak chips voor zijn neus zetten dat je gewoon niet.
      Maar ja das mijn mening.

      Dus Devik wil je die foto's plaatsen bij hoe draai ik een jointje
      Last edited by belladonna; 22 September 2009, 14:13.
      God was never on your side..

      Comment


        #78
        Re: Time out van blowen

        komt in orde bella mijn sorry voor de opschudding

        Comment


          #79
          Re: Time out van blowen

          Dank je wel Devil
          God was never on your side..

          Comment


            #80
            Re: Time out van blowen

            Het lijkt wel alsof we volwassen mensen zijn
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #81
              Re: Time out van blowen

              Bemoei je er nie mee Jd we zijn volwassen
              God was never on your side..

              Comment


                #82
                Re: Time out van blowen

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Effe dubbel postje hoor.

                Tips om te stoppen met blowen

                Heb je al beslist om te stoppen met blowen?
                Dan heb je al een serieuze stap gezet. Dat is ook de eerste tip die ik zou geven. Maak de keuze voor jezelf om te stoppen met cannabis. Heb je dat al gedaan, dan zijn hier een aantal tips om je te helpen succesvol te stoppen.
                Hey, die lijst komt me bekend voor!

                Ik ben zelf 7 jaar verslaafd aan cannabis. Ik wou al jaren stoppen, maar er kwam nooit iets van, tot 4 maanden geleden. Ik had er genoeg van, stopte met werken en begon een blog waar ervoor uit te komen dat ik al 7 jaar verslaafd was. Onder mijn eigen naam ook nog.

                Ondertussen ben ik al 31 dagen kunnen stoppen en die periode heb ik ook op mijn blog beschreven. Ik wil laten zien dat je je niet hoeft te schamen om verslaafd te zijn en ik wil ook anderen mensen helpen om te stoppen met blowen (als ze zelf willen stoppen toch). Daarvoor heb ik dus al een aantal artikels geschreven (zoals die tips om te stoppen) maar ik heb er nog heel veel gepland.

                Tegenwoordig zit ik in een periode waar ik om de twee weken een paar dagen blow om dan weer twee weken te stoppen. Dat is niet ideaal, maar toch al beter dan 7 jaar elke dag blowen.

                Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen in het niet-blowen, maar toch blijf ik zin hebben. Dat is de verslaving dan weer.

                Toch zijn er voor mij alleen voordelen: meer geld, meer en betere sociale contacten, meer eerlijkheid, meer energie, betere gezondheid, meer realisme, productiever, betere conditie, enz.. Ik kan blijven doorgaan. En zoals al eerder vermeld, ik droom veel beter. Of ik onthoud ze toch meer. En dat is wel aangenaam

                Dus wil je stoppen, minderen of mijn ervaringen lezen, check dan zeker Groeien Voor Beginners, mijn blog. Dat groeien is figuurlijk, btw

                Bedankt om mijn tips te posten, Belladonna, maar zet er de volgende keer een linkje bij

                En heel veel succes nog! Ik blijf hier even volgen.
                Last edited by DaanB; 27 December 2009, 14:35.

                Comment


                  #83
                  Re: Time out van blowen

                  shit bella doe toch rustig...

                  Ben zelf ook bezig met te stoppen.
                  1 maandje, dit is mijn derde week, oh ik kijk uit naar volgend weekend.

                  Peace!
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment


                    #84
                    Re: Time out van blowen

                    Oorspronkelijk geplaatst door DaanB View Post
                    Bedankt om mijn tips te posten, Belladonna, maar zet er de volgende keer een linkje bij .
                    Foei Bella
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #85
                      Re: Time out van blowen

                      Nouwww twas met voorbedachte raden
                      Denk lok je hier heen.....

                      Nee hoor normaal doe ik dat altijd als ik wat jat de link er bij plaatsen
                      Alleen de dag van de Log was een K*t dag want kreeg van Jd op mn donder En ik verkeerde in shock. (goed exxuus he??

                      Maar lieve DaanB
                      Ik heb die tekst inderdaad gejat maar niet van jou site sorry ik vond hem op een blog van een vrouw met ADD.

                      Maar oke Sorry ik beken ben een diefje maar wel een lief
                      en fijn dat je hier nu ook en je link heb gezet dan kunnen we daar ook een kijkje nemen.
                      Wil nog wel effe zeggen ik wil niet stoppen met blowen maar ik wil wel de controle er over hebben en dat is mijn doel
                      Maar mega knap van jou dat je het nog steeds vol hou



                      Stoppen met blowen update:
                      Dinsdag 22-9 3 stuks na 21 uur met weing wiet er in



                      Smoke hoe gaat het met jou?
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #86
                        Re: Time out van blowen

                        Hey Bella ben content te horen dat je nog steeds gestopt bent.

                        Ik heb eergisterennacht er eerst eentje opgestoken rond 21u30 en wou proberen het te houden bij die eene.
                        Maar rond 0u30 kon ik nog niet te slapen en om 4u30 moest ik er al terug uit dus heb dan snel nog eentje gerookt en ben erna gelukkig als een blok in slaap gevallen.

                        S`morgens had ik me voorgenomen zeker niet te smoren en das vlot gelukt.In de auto op weg naar het werk wel een extra sigaretje opgestoken maar geen weed meegenomen of voorgerolde joints.

                        Na het werk tot +-20u bij men ma gebleven en beetje op de chat bezig geweest enzo. Rond 21u was ik dan ongeveer thuis en heb eerst de buitenplantjes gecheckt en daarna een lange wandeling gemaakt met de hondjes. Beetje gekuist en rond 23u men 1e jointje gerold en opgerookt.
                        Ik weet dat ik nog effe wakker geweest ben dan maar toch zonder een extra jointje in slaap gevallen

                        Vandaag nog geen enkel jointje gerookt of gerold, vanavond dan weer genieten voor de tv met 1 jointje en erna slapen. Of misschien dat ik nog wa ga gaan drinken vanavond maar ga het proberen houden op die 1 joint voor het slapen.

                        Enkel morgen zal het wel meer worden, maar dan is het in gezelschap en dat vind ik anders. (recreatief gebruik)
                        Last edited by Smoking Fifi; 24 September 2009, 06:35.
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #87
                          Re: Time out van blowen

                          Jeetje mina man Smoking dat heb jij knap gedaan en goed WAUUUU
                          En een groot stuk aan het wandelen geweest .\


                          Ik heb gisteren de pc uit gelaten en ben overdag lekker in huis bezig geweest en rijles gehad en in de avond buiten de stook kachel aan gedaan en lekker voor het vuur gezeten.
                          Om 21 uur een jointje gerookt maar door mn medicatie werkt die slappe prut van een lowryder niet dus werd ik weer frustie pfff en hup weer 1 gedraai want ik wil slapen wat niet wil lukken grrrrrrrr
                          Dus nog 1 tje gerookt en toe van ellende om 2 uur mn bed in gekropen en gelukkig kunne slapen.
                          Vandaag ga ik lekker eten koken voor mn man en dan in de avond boodschappen doen en als het me lukt wil ik het vandaag echt bij 2 houden.

                          Groetjes en tot Morgen

                          23-9 3 jointje gerookt
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #88
                            Re: Time out van blowen

                            Acuut stoppen met roken is slecht voor je , krijg je kwalen van.
                            O.a Globus aandoening is echt niet grappig.
                            Minderen is beter.

                            Comment


                              #89

                              Comment


                                #90
                                Re: Time out van blowen

                                Globus gevoel (brok in de keel)


                                Bij het globusgevoel (globus nervosus) heb je het gevoel dat je een brok in je keel hebt, terwijl dit in werkelijkheid niet het geval is.
                                Het kan zich zelfs zo erg uiten dat men denkt moeite te hebben met ademhalen.
                                Ook kan het slikken bemoeilijkt wordt, waardoor men tegenzin krijgt om te eten.

                                Veelvoorkomende oorzaken zijn abnormale spieractiviteit of gevoeligheid van de slokdarm, uitdrogen van de keel door stress, angst, verdriet, woede of een andere sterke emotie, herhaald slikken of door een versnelde ademhaling.
                                Vaak kan het globusgevoel verlicht worden door eten, drinken of huilen.

                                Het globusgevoel heeft echter meestal een psychische oorzaak en heeft een grillig patroon van komen en gaan.
                                Wanneer het gevoel langzaam begint, constant aanwezig is en in de loop van de tijd steeds erger wordt, kan er een andere oorzaak aan ten grondslag liggen.
                                Hierbij kan gedacht worden aan een ziekteproces in de keel of de maag, waarbij het doorslikken van voedsel en later ook gewichtsverlies tot de symptomen behoren.
                                Deze aandoening komt meestal voor bij personen van 40 jaar en ouder.

                                Belangrijk is, dat je beseft dat het globusgevoel meestal een kortstondige reactie is op spanning, emotie of boosheid en het slechts in zeldzame gevallen ernstig is.
                                De klachten kunnen vaak al afnemen door het doen van ontspanningsoefeningen.
                                Als het gevoel meerdere dagen blijft bestaan, eten nog steeds bemoeilijkt is en de oorzaak in de keel of de slokdarm ligt, kan je het beste contact opnemen met je arts. Deze zal dan indien dit wenselijk is, overgaan tot verder onderzoek.
                                Probeer dan wel eerst na te gaan of er ook andere verschijnselen aanwezig zijn zoals: pijn, benauwdheid, koorts, braken, ophoesten van slijm e.d.

                                Bron: http://www.gezondheidsplein.nl/aando...-de-keel-.html
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X