Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hervullen e sigaret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hervullen e sigaret

    Een stof als diwaterstofoxide is ook levensgevaarlijk en daar komen we elke dag wel mee in contact.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #17
      Re: Hervullen e sigaret

      Rook inhaleren in de longen??? Ooit gedachtes gehad dat t wel gezond was dan???

      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

      Comment


        #18
        Hervullen e sigaret

        ... Waar slaat dit nu allemaal op?

        Riep mischien iemand boycotten? Grappig dat wel en vooral subtiel :-p
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          #19
          Re: Hervullen e sigaret

          Ja hatsijoe toen ik 14 was 41 jaar geleden werd er niet gewaarschuwd.En deed je maar.

          Comment


            #20
            Re: Hervullen e sigaret

            Best indrukwekkend toch...? Hoe men meegaat met hetgeen hun verborgen/verteld word

            Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: Hervullen e sigaret

              De rook uit een e sigaret is de zelfde als rook die ze maken met rookmachines in de disco . Je hebt propyleen glycol (PG) en vegatable glycerine (VG) de meeste eliquids bestaan uit een mix van PG en VG en aroma en nicotine. In mindere mate wordt polyethylene glycol (PEG) gebruikt.PG en VG komen we in het dagelijks leven tegen , bijv in muffins ,als vulmiddel in medicijnen en in mondverzorgingsprodukten. Ik vul regelmatig mijn e-sigaret bij . Dit is een heldere dikke vloeistof. Niet giftig voor mensen maar PG kan wel dodelijk zijn voor katten als ze dit oplikken ( iets met de nieren). De nicotine in de e- liquid is giftig voor mens en dier. Berg dus altijd de e-liquids goed op, hou het buiten bereik van kinderen en dieren. Ik kan je hele verhalen vertellen over het elektrisch roken maar kijk maar eens op dampforum.nu . er zijn zelfs e liquids met cannabissmaak (zonder cannabis!)
              Last edited by Stemma; 17 April 2014, 23:14.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #22
                Re: Hervullen e sigaret

                Thanx steffa
                Maar komt die rook door een chemische reactie.?
                Of woord die zo heet door de oplader?
                Dat wil ik graag weten!

                Comment


                  #23
                  Re: Hervullen e sigaret

                  Hey tuinbroek er zit een verdamper in de vloeistof word in een touwtje gezogen en komt zo bij de verdamper. De rook die je ziet is 'gewoon' water. Je zet hem aan door op een knopje te drukken waardoor de verdamper geactiveerd word niet minuut ingedrukt houden dan brand ie door maar alleen als je een hijs wil nemen. Overigens is zet je een e-sigaret vaak uit door 5 keer snel op het knopje te drukken en op de zelfde manier gaat hij ook weer aan.

                  En ja de vloeistof is giftig bij drinken maargoed als het goed is zorg je ook ervoor dat je kinderen niet bij je peuken/wiet/drank/schoonmaakmiddelen kunnen komen..

                  Moet altijd wel iets aan te merken zijn op zoiets volgens mij :p prima ding voor mensen die het een fijn apparaatje vinden. En voor mensen die het een onding vinden tsja blijf er dan gewoon vanaf en laat anderen er van genieten

                  Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Hervullen e sigaret

                    Ik zal het proberen eenvoudig uit te leggen. De vloeistof gaat in een soort van "tankje " waarin een coil zit. In deze coil zit een gloeispiraal met een soort van draadjes eroverheen de zgn. wick. De batterij in de e cigaret zorgt voor verwarming van de gloeispiraal waardoor de eliquid die in het draadjes is opgenomen verdampt. Dus geen chemische reaktie.
                    ce vision.jpgimages.coil.jpgimacoil tank.jpgVerschillende soorten tankjes, er zijn er nog veel meer verschillende types
                    ime cigarette.jpg Voorbeeld e sigaret, ook de batterijen etc. zijn er in alle maten, kleuren en vormen. werken wel allemaal met hetzelfde principe.
                    imagesdrrad op coil.jpggloeiende coil.jpg Hier een coil met wick en een gloeiende coil met wick (ook maar voorbeeld zijn er in vele hoedanigheden )
                    images.jpvullen e cig.jpg En hier het simpel vullen van de eliquid in de tank.

                    Ik hoop dat ik je het zo duidelijker heb kunnen maken.

                    Er is ook een "tankje" voor droog materiaal zoals wiet (de V-hit 6 a 7 euro op fasttech.com ), deze heb ik uitgeprobeerd maar dat is niets voor mij, mijn wiet verbrandde erin. Ik wil nog wel eens een echte vaporizer proberen.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Zie net dat Amnesia ook al goede uitleg heeft gegeven, het verzamelen van de foto's duurde even....
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: Hervullen e sigaret

                      Nou helemaal duidelijk maar niets voor mij, ik rook wel maar vind dat niks ik heb 1of 2 keer zon trekje gehad maar geef mij maar lekkere tembaco
                      van javaanse jongens.Maar rook 2a3 sigaretten per dag, maar toch verslaafd aan nicotine.En als ze zo goed zijn nou in elk geval nu snap ik hoe zon ding werkt, wist ook niet dat er batterijen in zaten, ik dach dat 2 verschillende stoffen in een reactie met elkaar die voor de rook zorgde, heb ook nooit intresse er voor gehad maar ben erg blij met de uitleg.
                      Tuinbroek

                      Comment


                        #26
                        Re: Hervullen e sigaret

                        Dat doe je netjes steffa :p

                        Ik heb nog zo'n ding liggen hierzo maar kon de handleiding niet vinden met foto's.

                        Gelukkig niet gevonden anders stond het er 2keer haha

                        Duidelijke nette uitleg man.

                        En tuinbroek ik heb ook zo'n ding en niet omdat ik de sigaret wil vervangen maar ik ben verslaafd aan de choco / bananen smaak hahaha je kan ook flesjes kopen zonder nicotine. Zie het als een waterpijp met smaakjes

                        Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

                        Comment


                          #27
                          Re: Hervullen e sigaret

                          Ik heb nog nooit zon ding in mn handen gehad maar ik ga nog wel over naar een goede vaporizer.En ik weet wel hoe een appeltjeswaterpijp smaakt al dan niet aangevuld.Maar als je er ook veilig wiet mee kan roken des te beter, en ik heb weer wat geleerd.Enz enz je hele leven lang,

                          Comment


                            #28
                            Re: Hervullen e sigaret

                            Blijkbaar niet helemaal zonder gevaar die e-sigaretten, durven wel eens te ontploffen

                            http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...amerikaan.aspx
                            http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._in_bar__.html
                            http://www.nu.nl/opmerkelijk/3583954...e-sigaret.html

                            Comment


                              #29
                              Re: Hervullen e sigaret

                              Even iets rechtzetten...

                              De damp van een e-cig is GEEN waterdamp. Waterdamp krijg je namelijk als je water verdampt. Verdamp je daarentegen VG en PG dan krijg je PG-VG-damp - oftewel minuscule druppeltjes van het PG-VG-mengsel dat je verdampt hebt.

                              Direct na verdampen zijn water, PG en VG allemaal gasvormig en kleurloos - wat betekent dat je ze helemaal niet kan zien: ze ziet eruit als schone lucht. Pas als de temperatuur daalt, en de vloeistof condenseert tot kleine druppels in de lucht, dan pas kun je de damp zien, als stoom, mist, of de "rook" van een e-cig.

                              Wat die ontploffingen betreft... Ik ga toch maar een stoeptegel onder mijn laadplek leggen, voor de zekerheid.

                              Comment


                                #30
                                Re: Hervullen e sigaret

                                Nou was ik nou te snel met mijn oordeel, hoelang zijn die dingen getest en wat kan het later nog opleveren over wat ze nu nog niet weten, ik ben van de generatie waar vroeger gezegd werd , ach roken is niet schadelijk, in die korte tijd dat die E sigaret
                                nou bestaat, zijn nog niet de longen onderzocht van mensen die al 20 jaar aan zon ding lurken.Ik blijf eerst nog sceptisch maar sta wel open voor goede voorlichting, want nou doen al die e sigaret makers alles om hun "verdamper" de beste te laten zijn en het gaat om veel geld, je mag nergens nog gewoon roken.Dus een recept voor weer leugens.iedereen zegt maar hoe goed ze zijn en niemand waarschuwt.
                                Wie weet wat het allemaal met je longen doet.Ik ben vroeger zo dom geweest om maar net als iedereen te gaan roken, nou en dat zal mij nooit weer gebeuren.
                                Heb net het artikel gelezen en die persoon is zijn tanden kwijt en een stuk tong.Neem nog een hijsje en blijf maar zeggen ach die dingen zijn veilig.Nou laat mij maar mijn mening houden en als alles goed is onderzocht dan praten we wel verder.
                                Tuinbroek zegt wees voorzichtig.......... Maarja het kruiden vrouwtje weet het beter en die is al 20 jaar de E sigaret aan het testen, hij heeft alle bevindingen van longartsen bestudeerd en hij zegt het is niet gevaarlijk.Er zit zo wie zo al kwik in de batterij daar hoeven maar fracties of dampen van in je longen te komen, ik blijf bij deze mening.
                                Het is mijn mening en ik vind die dingen nog niet genoeg onderzocht om er een in mn mond te steken en dat door je longen te zuigen.Ik heb gezien wat copd met een mens doet.
                                En zou niet graag willen dat er over 40 jaar weer gezegd werd
                                We wisten het niet.
                                Onderzoek en dan probeer maar niet eerst proberen en dan onderzoeken.
                                Tuinbroek
                                Last edited by tuinbroek; 19 April 2014, 11:01.

                                Comment

                                Bezig...
                                X