Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hervullen e sigaret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hervullen e sigaret

    We weten ook nog niet wat 20 jaar internetten doet met je hersens. Ik zou er maar snel mee stoppen, tuinbroek, tot we meer zekerheid hebben.

    Comment


      #32
      Re: Hervullen e sigaret

      Dat roken schadelijk is is wel al heel erg lang bekend. Zeker al tijdens de jaren 50. Dat E-sigaretten schadelijke stoffen afgeven is ook wel bekend. Alleen is dat stukken minder dan bij een gewone sigaret. Het spul verbrand niet, maar verdampt. Er zit wel nog steeds nicotine in uiteraard, maar als je je daar druk over gaat maken dan mag je ook geen koffie, bier, frisdrank of vruchtensappen drinken. Ook geen BBQ, fastfood of suikerhoudende deserts eten. Ofwel dan kun je net zo goed ergens stil in een hoekje gaan zitten jammeren en wachten op het einde.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #33
        Re: Hervullen e sigaret

        Nee blani internet rook ik niet over de longen.Dat inhaleer ik niet maar blaas het zo weer uit.Trouwens dat is appels met peren vergelijken, beetje of topic dus.
        @wietefras
        Dat was toen nog niet bekend maar pas eind zestiger jaren.En toen rookte ik al.

        Comment


          #34
          Re: Hervullen e sigaret

          Eind jaren zestig begon de overheid inderdaad pas een campagne tegen het roken, maar dat het slecht voor je was was al lang bekend. Al vanaf de jaren 30 werd het verband tussen roken en longkanker al aangetoond in onderzoeken en de jaren keer op keer weer. Dat mensen het niet wilde horen kan best zijn, maar de bewijzen waren er wel degelijk.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #35
            Re: Hervullen e sigaret

            Hoe oud was jij toen ik kan mij niet herinneren dat toen ik begon te roken
            er al voor gewaarschuwd werd ja in vakbladen mischien van artsen maar lees jij die.Ik ben van 58 en 13jr later dus 72 was er voor het gewone publiek niet echt bekend met de schadlijkheid van tabac.En de campagne tegen roken was pas na 74.

            Comment


              #36
              Re: Hervullen e sigaret

              Lucky Luke die zijn sigaret inruilde voor een stro'tje .... Die periode moet dat zijn geweest toch ?
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment


                #37
                Re: Hervullen e sigaret

                E-sigaret is wolf in schaapskleren: giftig, mogelijk kankerverwekkend en dus allesbehalve onschuldig:

                Er is nog te weinig onderzoek gedaan naar e-sigaretten om te stellen dat deze veilig zijn. Bovendien wordt de consument ernstig misleid in advertenties waarin de e-sigaret wordt aangeprezen. Zo bevat ook de e-sigaret kankerverwekkende stoffen, is de e-sigaret verslavend en is het absoluut niet aan te raden om deze tijdens de zwangerschap te gebruiken. Dat stelt het RIVM.

                Lees verder => KLIK

                Comment


                  #38
                  Interessant stuk ganjax bedankt.Ik was gelijk al sceptisch maar werd gehoond, de boodschapper is niet de dader!!!! 1

                  Heel erg bedankt ganjax jij kijkt verder dan je neus lang is.
                  Top

                  HJM wist jij dit, kom je hebt je er in verdiept, hoe kon je deze info dan missen.Ik schrik van dat verhaal van ganjax, die kon ik nog niet eens.
                  Last edited by ceBep; 19 April 2014, 19:39. Reden: triple posten, laatste samenvoeging; geen waarschuwingen meer!

                  Comment


                    #39
                    Re: Hervullen e sigaret

                    "Factsheet" van de RIVM he? Dat zijn diezelfde jongens die zeggen dat wiet met 15% THC een "harddrug" moet zijn, toch?

                    "Fact" of niet: Het verhaal van de RIVM is een stuk genuanceerder dan de paniek die hier bedacht wordt. Dingen zijn niet "zwart" of "wit", "goed" of "slecht", "gezond" of "schadelijk". Daar zitten grijstinten tussen.

                    Comment


                      #40
                      Re: Hervullen e sigaret

                      Ik plaats enkel de links, vond het een aanvulling op het topic en de moeite om eens te lezen.

                      Comment


                        #41
                        Re: Hervullen e sigaret

                        Anders zou het ook een saaie boel worden zonder grijstinten, ik wil gewoon dat dat veilig is en ik ben sceptisch.
                        Maar blani ik ben net bezig een rooktest te doen dus ik haak nu ff af maar we weten nog alleen de pro en de contra, s en verder zullen we waarschnlijk ook niet komen.Dus ga ff lekker thc roken.
                        Last edited by tuinbroek; 19 April 2014, 21:36.

                        Comment


                          #42
                          Re: Hervullen e sigaret

                          "Ik wil gewoon dat het veilig is" is vragen om een zwart/wit-wereld. Die bestaat niet. Niets is "gewoon veilig".

                          Comment


                            #43
                            Re: Hervullen e sigaret

                            Toch zijn er tal van wetenschappelijke rapporten die wel een positief geluid laten horen over de e sigaret. Franse artsen hebben petitie opgesteld tegen het verbieden van de vrije verkoop door de eu. Mensen met Copd zien hun longfunctie verbeteren na het overstappen van gewone sigaretten naar het elektronische roken. Het e roken is zeker niet slechter dan gewoon roken. Maar ieder heeft gelukkig zelf de keuze om of gewoon te roken of electrisch te roken.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #44
                              Re: Hervullen e sigaret

                              Luister steffa ik weet dat er goede berichten zijn ja van de fabriek.En bij copd mag je zelf geen esigaret roken, bij copd mag je nog niet eens mee roken
                              Dus das flauwekul copd geneest niet, mijn eigen vader heb ik benauwd gezien als iemand maar meter rook in de buurt kwam.En die had copd.
                              Dus blani nou hij weer met je domme kinderlijke uitspraken.Heb jij dat van dichtbij meegemaakt en alles is zomaar niet veilig!!!! Nee als je een scheet laat ontploft die ook niet gewoon veilig.
                              Dus kom me niet aan met zon domme uitspraak.Zit er nog wat oud zeer jochie daar begint het wel op te lijken, of schep je er plezier in om zo maar wat te roepen, ga es achter de computer weg en leef een leven.
                              Het leven bied nu eenmaal geen garantie.En alles staat niet op papier of is algemene kennis, je moet leven om er achter te komen.

                              Comment


                                #45
                                Re: Hervullen e sigaret

                                Klinkklare zooi er zijn ook fruitsmaakjes deze worden nu over de wiet gespoten.
                                Hier he je je aardbei.
                                Rook ze

                                Wel leuk die opgefokte reacties als iemand je waarschuwd voor troep.
                                He je er ook 1 gekocht of zo?#dtv

                                Comment

                                Bezig...
                                X