Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wiet bij pijn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke wiet bij pijn?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb verschillende chronische klachten. Onder andere heupdysplasie, waardoor ik mijn spieren helemaal verkramp. Omdat ik altijd pijn heb zit ik al jaren aan de morfine. Sinds enkele maanden aan sterkte morfine pleisters. Helpt goed tegen de pijn, maar door die bijwerking hou ik het niet meer vol. Ben helemaal niet mezelf meer. Ben nog maar 18 jaar en zie een leven lang aan de morfine niet voor me. Daarom zou ik graag zo snel mogelijk beginnen met wiet roken. Hoor hier veel goede dingen over! Mijn vraag is: Welke soort wiet moet ik halen? Heb jaren terug wel joints gerookt, en kon er absoluut niet goed tegen. Na 4 hijsen al helemaal raar. Dus ik wil iets waardoor ik me niet zo ongelofelijk snel stoned voel, maar wat wel goed tegen de pijn helpt. Iemand die me kan helpen? !

    Groetjes

    #2
    Re: Welke wiet bij pijn?

    Hey netniet,
    Misschien moet je een.soortje nemen met CBD en minder thc.

    Grts

    Comment


      #3
      Re: Welke wiet bij pijn?

      Zoek een wiet soortje met een hoog cbd gehalte en kweek hem zelf.
      Coffeeshop wiet is hier niet op gericht. Er zijn een aantal medische gebruikers hier op het forum die er meer vanaf weten.
      Zelf heb ik de grandaddy purple schijnt medisch verkogt te worden in amerika maar ik word er gewoon knetterstoned van haha.

      Misschien naar tinctuur of olie informeren

      Comment


        #4
        Re: Welke wiet bij pijn?

        Informeer bij je huisarts.
        BediolCBD bevatten.
        Verkrijgbaar op recept, bij de apotheek.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Welke wiet bij pijn?

          Heb verschillende wietsoortjes uitgetest tegen pijn. mijn ervaring is Bedrocan http://www.bedrocan.nl/cannabis/de-plant.html kan je kopen bij de apotheek. Ben gewoon gestopt om deze te kopen via apotheek 20 gram 280 euro te kostelijk.

          Nu dit jaar gestart met zelf te kweken en nog volop aan zoeken naar een goed soortje tegen de pijn, het high komen is niet belangrijk hier maar wel die pijn weg krijgen. Weet wat je bedoel met pijnscheuten.

          Mooie topic die vraag dus mensen die dit ook zoeken en soortje weten en waar je het kan kopen, plaats maar jullie tips

          Grtt aan iedereen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

          Comment


            #6
            Re: Welke wiet bij pijn?

            Ik ben een paar jaar ouder dan jij en zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik zit niet aan de morfine, maar wel aan een cocktail van andere medicijnen. Ik heb ook besloten dat ik daar niet de rest van mijn leven aan wil blijven. (Die pillen werken btw maar een beetje, lang niet genoeg om de pijn ook maar draaglijk te maken.) Ik heb ervaring met de Bediol van de apotheek, ik gebruik het op dit moment voor chronische pijnklachten. Bij mij werkt het een stuk beter dan alle pillen die ik in de afgelopen jaren uitgeprobeerd heb. Maar ook ik wil er vanaf wegens de kosten, net als Odyssee. Voor mij werkt het niet altijd genoeg, waardoor ik wat meer nodig heb, maar dat is op zich geen probleem, want op die manier kun je wel goed doseren. Als je op zoek bent naar een soortje met een laag THC gehalte en een hoog CBD gehalte dan zou ik je dus echt Bediol aanraden. Bediol bevat ongeveer 6,3% THC en 8% CBD en je wordt er niet high van. Het kost ongeveer €50,- voor 5 gram. Het is duur, maar op deze manier kun je het wel goed uitproberen. Ik raad je wel aan om daar een arts bij te betrekken (vooral omdat je ook nog aan de morfine zit). Maar daar zul je dan ook niet onderuitkomen denk ik, want je hebt natuurlijk wel een recept nodig.


            Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

            - VapingMMJ.
            Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

            Comment


              #7
              Re: Welke wiet bij pijn?

              Ben me hier ook op in aan het lezen en dan vooral op de Amerikaanse sites
              medicinale cannabis zijn ze daar helaas gewoon veel verder mee dan in ons kikkerlandje, met dank aan minister Opstelten.

              Sativa soorten geven je niet het zware stoned gevoel , maar meer een energiek gevoel (zgn upper) en word veel gebruikt als overdag wietje.
              Indica soort geven je juist het zware stoned gevoel en word gebruikt bv voor het slapen gaan (zgn downer).

              In de shop is het lastig (zowat onmogelijk) om soorten te vinden met een hoog CBD gehalte
              die geschikt zijn voor medicinaal gebruik

              Kom je idd uit op je arts om het via de apotheek te verkrijgen (wat in Nederland ook een hel kan zijn,veel artsen zien het nog steeds als een drug die verboden moet blijven.
              Maar ondertussen schrijven ze wel de meest zware troep aan pijnstillers uit en de zorgverzekeraars vertikken het om het te vergoeden behalve als je terminaal bent.)
              Prijzen in Nederland bij de apotheek zijn van wat ik gelezen heb 55euro per 5 gram en is ook alleen in potjes van 5 gram te verkrijgen.

              Of zelf kweken , en dan zoeken naar soorten die een 1:1-1:2 THC/CBD gehalte hebben (
              420shop.nl,dutch-headshop.nl,dutch-passion.nl,royalqueenseeds.nl etc..)

              Je zou ook eens contact op kunnen nemen met
              stichtingmediwiet.nl
              voor een testpakket met CBD olie en THC olie (bij contact en dan een intake aanvragen)

              Last edited by Agriculturist; 9 December 2014, 12:08.

              Comment


                #8
                Re: Welke wiet bij pijn?

                O.a. deze: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ni-s-SAD-Chemo
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Welke wiet bij pijn?

                  Kunnen we helaas nog niet zien HJM
                  (nog geen 30 posts )

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke wiet bij pijn?

                    Ik wel copier even hier voor jou

                    Omni's SAD Chemo zaden.

                    Weer een zeer goede medi soort. (SAD S1 x UBC Chemo)
                    Voor overdag voor velen te sterk.
                    Ideaal voor de nacht en tegen pijn.

                    http://www.leafly.com/indica/black-domina
                    http://www.leafly.com/indica/chemo


                    Ruilen tegen mooie soortjes in originele verpakking of van vertrouwde growers.

                    Geen extreme langbloeiers.

                    Stuur anders HJM een prive berichtje hij wet veel van medicinaale zaden
                    Groetjes Belladonna


                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      * Blowsterke heeft op 't andere forum eens een Canalytics test gedaan bij diverse soortjes. (linkje)
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke wiet bij pijn?

                        Thnx Belladonna interessant ook om de gebruikerservaringen op die site te lezen.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        * Blowsterke heeft op 't andere forum eens een Canalytics test gedaan bij diverse soortjes. (linkje)
                        Snap wat je bedoeld , Welk CBD percentage bij je werkt scheelt ook erg per persoon
                        bij sommige mensen werkt alleen bv CBD olie al prima en bij anderen (zoals bij mij) totaal niet.
                        Klopt medische wiet is een hype , daarom hecht ik persoonlijk meer waarde aan gebruikerservaringen (waar heus ook weleens door de site/kweker zelf een eigen review tussen gezet wordt)
                        dan aan het verkooppraatje.

                        Bedankt voor de link,erg interessant stukje.

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke wiet bij pijn?

                          Ik gebruik ook medicinaal voor Fybromialgie adhd en ptst
                          En als ik eerlijk ben maakt niet eens meer uit wat ik rook als ik maar iets rook ...Blow
                          Zo lang ik maar niet High word is alles goed.
                          Cannabis maak da alles even op de achter grond verdwijn en da ik even kan ontspannen.

                          Ik sluit me aan bij wat Q zij.... Sites en breeders claimen CBD percentages die er gewoon niet in zitten, dus je kunt nergens blind vanuit gaan.
                          iedereen kan wel zeggen dit zit er in en dat zit er in je weet het pas als je het rook of het werk voor jou
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke wiet bij pijn?

                            Dank je Bella

                            Er wordt nu inderdaad erg veel geadverteerd met CBD soorten. Een flink deel van die soorten die ik geprobeerd heb bleken nog herma ook

                            Ik ben nu voornamelijk bezig met oude bewezen goede genen. Dat bevalt mij in elk geval beter.

                            Ook is het zo dat elke dag de zelfde strain gebruiken ook niet werkt.
                            Een soort als Niranjan bevat vrijwel geen CBD en werkt overdag toch erg goed, terwijl hij 's avonds (net als Santa Maria) veel mensen uit de slaap houdt.

                            Meestal adviseer ik dan ook meerdere soortjes te kweken.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke wiet bij pijn?

                              Het is wel jammer te noemen dat je niet kan uitgaan van wat je koopt als klant, en dan vooral als klant die het nodig heeft voor de pijn bestrijding. Kijk dat ze geld willen verdienen en hun product wat mooier maken dan het is... Ik begrijp het wel, maar goed is het niet. Je zou als bedrijf een goede markt kunnen aanboren indien je goede producten aflevert, met name wat er daadwerkelijk inzit. Nu staat het gebruik op recept nog in de kinderschoenen, echter hoop ik oprecht voor deze groep mensen dat er betere zaadjes op de markt komen.

                              Heeft Amerika geen bewezen soortjes ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X