Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stichting Mediwiet en vezelhennep

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

    Hahaha.. bedankt allemaal..
    Tja sorry ik was wat kort door de bocht etc maar goed.. ik zit er door omstandigheden ook meer met m'n emotie in.
    Nogmaals bedankt, en wat dat vezelhennep betreft, ja, cbd is cbd dus de bron is niet zo relevant.
    Al zou ik niet zo snel een akker leeg trekken ivm bestrijdingsmiddelen.

    Ik zal de site in de gaten houden mediwiet, ik krijg al een tijdje de nieuwsbrief en heb al eens alcohol besteld.
    Goed bezig, en trek je niks aan van mijn gezeur

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Hey Flint/Angel, nog even dit.. als dat zo is dan is het natuurlijk schandalig dat er voor die zaden zo veel betaald moet worden.

    http://www.zamnesia.nl/tga-subcool-s...o-regular.html
    57 euro voor 5 zaden, dat is zo'n 11 euro per stuk.. en dan ook nog eens regulier.. dus 22 euro stuk omdat de helft de kliko in kan.

    Mocht het gelul zijn van het hoge gehalte dan vind ik het schandalig dat ze zo zieke mensen geld uit de portemonnee trekken.
    Als het prima te roken zou zijn dan hoop je dan toch gewoon stiekem dat iedereen een zadenrun doet zodat ze hun shit aan de straatstenen niet kwijt kunnen?
    Last edited by Eclecticon; 6 March 2015, 13:49.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #17
      Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

      +1 voor Angel.

      99% is verkooppraatjes. Tests wijzen dit uit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

        Er zijn meer, minder dure, hoog CBD strains met testcertificaat.

        Maar zoals eerder gezegd, ook THC kan 'medische' eigenschappen hebben.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

          daar zegt stemma al zoiets,ik blow niet elke dag,maar de periodes die ik blow,speel ik sowieso enkele kilo's kwijt,als ik echt wil regimen,is wietvoor mij het perfecte dieet en dat is nog maar 1 van de vele heilzame middelen die thc bied
          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Er zijn meer, minder dure, hoog CBD strains met testcertificaat.

          Maar zoals eerder gezegd, ook THC kan 'medische' eigenschappen hebben.

          Comment


            #20
            Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

            Ja stemma. Als je thc houdende olie hebt en cbd olie kan je zelf gaan mengen en tot de voor jouw doeleinde juiste verhouding thc/cbd uitzoeken.

            Wat angel aanhaalt klopt natuurlijk ook. CBD staat ineens weer in het spotlicht en dan zijn er altijd mensen die hier een slaatje uitslaan. Zelf mengen met CBN vezelhennepolie en thc houdende olie lijkt daarom een stuk gemakkelijker dan die strains zoeken die de juiste verhouding hebben.

            Comment


              #21
              Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

              Haha QnQ Ik denk in beelden en zie nu van die was reclame rituelen.. "significant witter" - Wij van WC eend etc..
              Maar ok.. wat Stemma (wat een pracht foto's van die laatste run trouwens) zegt is dan wel iets om op te letten.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                #22
                Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                Breeders uit de VS.
                BV Loompa Farms van breeder Oom Pah Pah testen alles.Top strains geen gelul.
                Dit jaar komen er een paar van op de markt.
                Ze zijn er dus wel maar het is even zoeken.

                Comment


                  #23
                  Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  er zijn nog geen enkele aantoonbare testen gedaan waaruit blijkt dat er CBD gehalten van 20% of meer worden behaald.

                  Die komen vaak zat voorbij, het is echt niets bijzonders, gemiddelde CBD in hasj is niet voor niets ~7,5%.
                  In de legale staten van America zijn tests verplicht, hier een recent voorbeeld:

                  0.42% CBG-A
                  < 0.01% CBG
                  0.42% CBG-TOTAL
                  1.04% ∆9-THC-A
                  0.26% ∆9-THC
                  < 0.01% ∆8-THC
                  < 0.01% CBN
                  1.30% THC-TOTAL
                  21.67% CBD-A
                  0.99% CBD
                  22.66% CBD-TOTAL
                  0.12% CBC
                  1.37% ACTIVATED-TOTAL

                  Helaas is de consequentie hiervan een lage medicinale waarde;

                  < 0.01% Linalool
                  < 0.01% Caryophyllene oxide
                  0.83% Myrcene
                  < 0.01% beta-Pinene
                  < 0.01% Limonene
                  < 0.01% Terpinolene
                  0.07% alpha-Pinene
                  < 0.01% Humulene
                  0.14% Caryophyllene
                  1.04% TERPENE-TOTALhttp://www.de-verdamper.nl/nl/de-geschiedenis

                  Over geschiedenis gesproken:

                  Onlangs adviseerde een commissie onder voorzitterschap van prof. Garretsen, voorzitter van de Wetenschappelijke Raad van de Nationale Drug Monitor, om cannabis met een gehalte aan 9-tetrahydrocannabinol (THC) hoger dan 15% op Lijst I van de Opiumwet te plaatsen (Expertcommissie Lijstensystematiek Opiumwet, 2011). Doel van de maatregel is om mogelijke gezondheidsschade door wiet met een hoog THC-gehalte te voorkomen. De commissie Garretsen vindt het onverantwoord om uitvoerig onderzoek naar een exacte grens waarboven wiet als harddrug beschouwd zou moeten worden af te wachten en kiest daarom uit voorzorg voor een grens van 15%. Zij kiest voor 15% omdatzij zegt dat de schade voor de volksgezondheid vooral is toegenomen na 2001, toen het THC-gehalte nog rond de 11% lag.”

                  http://www.trimbos.nl/webwinkel/prod...en%20hasj.ashx

                  In 2001 begon het voor het eerst te stijgen, alle jaren ervoor was het gehalte constant rond de 8.5%.
                  In 2004 zaten we op 20.4%!
                  Dat komt door de uitvinding van deze mijnheer:

                  http://www.projectcbd.org/news/launc...ce-powerhouse/
                  Last edited by Bubbleblower; 7 March 2015, 18:34. Reden: leesbaar gemaakt

                  Comment


                    #24
                    Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                    Oei Jammer dat ik weg moet anders pakte ik alvast de popcorn
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      #25
                      Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                      Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                      Je kunt maar 1 ding toepassen en inmiddels hebben ze ontdekt
                      Dat het kanker cellen uitschakelt en bestrijdt.
                      Mensen die opgegeven waren zijn genezen.

                      Dat is olie!
                      Precies waar het om gaat!
                      Hoe rijker wiet is aan terpenen hoe rijker het is aan die olie.
                      Sommige terpenen als limoneen en alpha pineen zijn medicinaal gezien veel en veel waardevoller dan andere.


                      Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
                      Oei Jammer dat ik weg moet anders pakte ik alvast de popcorn
                      Terwijl jij verder geniet van je popcorn moet je je moeder dit eens laten lezen:

                      Essential Oils and Their Constituents as Anticancer Agents: A Mechanistic View

                      Comment


                        #26
                        Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                        Heb je je moeder dat artikel al laten lezen?
                        Op de homepage van Wernard.nl vond ik nog een interessant artikel, wat je maar eens helemaal moet doorlezen;

                        Anyday, de beste coffeeshop van Amsterdam?

                        Je zou zeker naar zo'n lezing moeten gaan alleen om te vragen wie er het meest verstand van heeft, Wernard zal het ongetwijfeld met me eens zijn.


                        Hier nog meer geschiedenis (slechte kwaliteit helaas, voor de insiders):
                        Remy Bonjasky vs Cyril Abidi (Tokyo 2003)
                        Of topic, maar die partij is zo heerlijk; aan het snelle eind blockt Abidi de hoge trappen niet meer, omdat ie zo bang is dat zijn lever wordt geraakt.

                        Comment


                          #27
                          Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                          Ik ga er morgen naartoe maar dit begrijpt ze nooit met al die afkortingen en in het Engels (ze loopt tegen de 65) dus ik zal gewoon zeggen dat het belangrijk is
                          Ik geloof wel dat eerder genoemde er verstand van heeft. Het gaat me ook niet zo zeer om iemands gelijk, ik denk "ok, stel dat het zo is, wat zijn dan de soorten die ik moet hebben?"
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            #28
                            Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                            Bijna de gehele zaadhandel is commercieel. Anders kreeg je planten van 80/90 gram in een 18 liter pot en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

                            Comment


                              #29
                              Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                              Ik ben zelf ook sceptisch, maar ik vindt deze uitspraak te ver gaan , iemand zonder onderbouwing beschuldigen van enkel winstbejag te hebben .
                              Ik heb Wernhard meermalen ontmoet en ken ook een van zijn "patienten" die ook in een youtube interview aan het woord komt , en wiens verhaal klopt.
                              Zonder het werk van Wernhard waren vele van deze "gemiddelde burgers"die helemaal niets van cannabis afwisten nooit aan de genezende olie gegaan; waarvan werhard zegt dat ze toch echt zelf hun medicijn moeten gaan kweken, dit alleen al zegt genoeg over de "gedbelustheid".....
                              Maar ga eens kijken naar enkele interviews, "the proof is in the pudding"

                              Comment

                              Bezig...
                              X