Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stichting Mediwiet en vezelhennep

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stichting Mediwiet en vezelhennep

    Korting op 420shop
    http://youtu.be/RZzaLa58B-w

    Hij heeft er over bij 16 minuut 12
    Last edited by Eclecticon; 5 March 2015, 12:33.
    Baas in eigen brein.

    #2
    Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

    Dat zijn oldschool citralzaden.
    Zijn ook via hun website te bestellen.

    Comment


      #3
      Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

      Ik zie het, maar op die pagina niets over cbd gehalte. Toch volgens hun nog steeds het beste
      Misschien zijn zijn intenties goed maar het kweken en veredelen kun je toch beter aan de experts over laten?
      Zo heeft Charlotte’s Web bijv 20% CBD.
      Baas in eigen brein.

      Comment


        #4
        Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

        Denk dat je nog veel kan leren van Wernard bruining die man weet waar hij over praat
        Daarnaast weet ik zeker dat hij er meer en veel meer van af weet dan jij Eerstekeer nibbit
        P.s Wernard is een expert op gebied van medicinaal olie en cannabis
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          maar alleen in verhouding met het thc gehalte, het is nog steeds niks als je het vergelijkt met wat er nu verkrijgbaar is.
          Vervolgens verkoopt hij naar nu blijkt Citral waarmee hij dat wat hij predikt tegenspreekt want Citral van Kulu heeft een hoog THC gehalte. Citral van Bulldog idem, maar nog opvallender een laag CBD gehalte
          Hij verkoopt Citral, maar het THC gehalte van onderstaande Citral is 86 keer hoger dan het CBD gehalte.. dat is nogal tegenstrijdig met zijn verhaal.

          (ik heb overigens maar 2 soorten Citral gevonden die niet veel verschillen omdat ik maar op 2 sites heb gekeken)

          Strain info: Citral Skunk (The Bulldog) gefeminiseerdGemiddelde THC 19.15%
          CBD 0.22%

          CBN 0.73%
          Baas in eigen brein.

          Comment


            #6
            Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

            Je leest niet dit is nog een oldschool Citral en absoluut niet te vergelijken met wat jij opnoem.

            Comment


              #7
              Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

              Ok, point taken
              Maar dan nog ben ik benieuwd naar de kenmerken van die soort.
              Baas in eigen brein.

              Comment


                #8
                Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                Hoi Eerstekeer, ik snap je zorg en zorgvuldigheid omtrent dit onderwerp helemaal. Het stadium waarin je vader verkeert rechtvaardigt alle kritische noten, ook bij een 'vertrouwd persoon'.

                Afhankelijk van de strain heeft THC ook een duidelijke 'medische' werking,
                dit is vlgs. mij afhankelijk van het terpenenpalet van de strain.

                Ik begreep dat Werner de cbd olie van industriele vezelhennep (niet van Citral) maakt om zo de nederlandse wetgeving 'te omzeilen'. Bij de bereiding lijkt het mij best mogelijk dat eea geconcentreerder wordt waardoor percentage's hoger uitvallen.

                Je zou kunnen vragen om een testrapport van een onafhankelijk instituut om het cbd % in de olie aan te tonen.

                Ik wil je adviseren om deze vraag via PM aan HJM te stellen. Hij weet heel erg veel van de diverse medische eigenschappen van de diverse strains af. Misschien reageert hij hier, maar ik weet niet of hij alle topics leest.

                Sterkte met alles.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #9
                  Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                  Ga naar die bijeenkomst en vraag het hem zelf.
                  Er zit veel kennis bij die stichting en hebben veel contact met mensen in de VS.

                  Comment


                    #10
                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ok Mway, ik zal het overwegen.
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      #11
                      Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                      De Citral is een gehard buitensoortje 7/8 weken bloei.
                      Dit is geen super high wietje maar een echte stoner.
                      Grote opbrengst.

                      Comment


                        #12
                        Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                        Nog maals Wernard is de Expert op het gebied van Olie en medicinaal gebied
                        Ga naar zijn voorlichting en leg hem da eens jou vragen uit.
                        Je kan hem ook altijd even mailen en de situatie van je vader uit leggen.

                        Gr Bella
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                          Tijdje terug, 15 jan de citral proberen te bestellen, maar helaas..

                          Het moment dat wij weer de kwaliteit vinden die wij eisen van een zaadsoort zijn ze in de webwinkel te vinden.
                          Houd de site dus in de gaten of kijk bij Apollyon.nl.

                          Met groene groet,
                          Mediwiet

                          Tip: de beste tijd om buiten te zaaien is de maand april
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            #14
                            Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                            De cbd uit vezel hennep is chemisch de zelfde cdb dan uit een strain van bijvoorbeeld de cbd crew die jij aanhaalt. Echter er zijn mensen die enkel cbd olie willen met nauwelijks thc voor hun doeleinde. Dat is dus beter van vezel hennep te maken dan van een strain die naast hoge cbd ook relatief hoge thc heeft. Er is dus niks mis met cbd olie maken uit vezelhennep als een olie met enkel cbd en nauwelijks andere canabedoiden je doel is. Wernard is zeker geen charlatan.

                            In feite is er geen verschil tussen vezel hennep en "recreatieve hennep" met dien verschille dat de "veredelaars" de jaatste 30 jaar op jacht waren naar die planten met hoge thc en lage andere cannabedoiden. Zaadbanken zoals cbd crew proberen nu om dat weer terug te brengen naar de oorsponkelijke verhoudingen. Dit neemt niet weg dat de cbd uit vezelhennep gewoon werkzaam is.

                            Comment


                              #15
                              Re: Stichting Mediwiet en vezelhennep

                              Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
                              http://youtu.be/RZzaLa58B-w

                              Hij heeft er over bij 16 minuut 12
                              er zijn nog geen enkele aantoonbare testen gedaan waaruit blijkt dat er CBD gehalten van 20% of meer worden behaald.
                              jij gaat enkel uit van de info die je leest
                              99% van alle info van die breeders is BULLSHIT
                              op het moment dat jij je toppen klaar hebt stuur je ze op en laat dan maar eens THC en CBD gehalten meten.
                              je zal raar opkijken als blijkt dat de info die jij hebt gelezen compleet uit de duim gezogen is
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X