Dag iedereen.
Ben hier nieuw, ik ben 50 jaar, man, en woonachtig in Belgiƫ.
Ben op zoek naar het juiste product ter ondersteuning.
Mijn problematiek: meer dan 20j angstproblematiek, dat inmiddels vrij goed onder controle is met SSRI, Cymbalta.
Bijkomstig, syndroom van Fahr, artrose heup en voeten, fybromyalgie, snel stramme en pijnlijke spieren bij lichte belasting, en heel slecht slapen (veel live dromen, spierspasmen)
Wil eerst eens uitproberen, met wiet, of dit me kan helpen van mijn klachten.
Heb een tijd lang Benzo's gebruikt maar daar wordt je snel afhankelijk van en moet je dosissen snel omhoog brengen voor resultaat.
Nu, welke soort wiet, of wietolie, kan ik best gebruiken?
Weke doseringen zou ik mee starten?
Wanneer in te nemen?
Waar aan te kopen?
Indien me dit zou helpen dan wil ik in de tijd zelf mijn wietolie trachten te maken.
Heel mijn problematiek heeft me zelfs mijn huwelijk gekost.......
Ben ten einde raad en hoop op jullie bevindingen en ervaringen.
Ben hier nieuw, ik ben 50 jaar, man, en woonachtig in Belgiƫ.
Ben op zoek naar het juiste product ter ondersteuning.
Mijn problematiek: meer dan 20j angstproblematiek, dat inmiddels vrij goed onder controle is met SSRI, Cymbalta.
Bijkomstig, syndroom van Fahr, artrose heup en voeten, fybromyalgie, snel stramme en pijnlijke spieren bij lichte belasting, en heel slecht slapen (veel live dromen, spierspasmen)
Wil eerst eens uitproberen, met wiet, of dit me kan helpen van mijn klachten.
Heb een tijd lang Benzo's gebruikt maar daar wordt je snel afhankelijk van en moet je dosissen snel omhoog brengen voor resultaat.
Nu, welke soort wiet, of wietolie, kan ik best gebruiken?
Weke doseringen zou ik mee starten?
Wanneer in te nemen?
Waar aan te kopen?
Indien me dit zou helpen dan wil ik in de tijd zelf mijn wietolie trachten te maken.
Heel mijn problematiek heeft me zelfs mijn huwelijk gekost.......
Ben ten einde raad en hoop op jullie bevindingen en ervaringen.

Comment