Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lotgenoten gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: lotgenoten gezocht

    Hallo Ghandi Ganjamaster,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb hem met interesse gelezen en een aantal ingangen gekregen waarin ik me verder wil verdiepen. Bedankt.

    Graag zou ik onze uitwisseling voortzetten, maar ik vraag me of we dan niet te ver off topic gaan.
    Er zitten voldoende onderdelen in je reactie, waarvan ik het interessant zou vinden om verder van gedachten te wisselen
    Een overweging om dat onder een nieuw onderwerp voort te zetten???

    Voor de goede orde, je spreekt over "mijn stichting", maar ik heb geen enkele formele rol binnen de stichting. Ik lever alleen zo hier en daar op hun forum hand en spandiensten voor zover ik daar iets over weet.
    En ja, kritisch zijn is een heel goede zaak en zodra de Stichting Suver Nuver de richting in zou gaan zoals door jou bij andere stichtingen aangeven ben ik er weg. Net zoals ik dat ook bij de Stichting Mediwiet en bij een groep die onder leiding van ene heer V. v/d E CBD pasta aanbied van bedenkelijke kwaliteit, heb gedaan.

    En ja ik denk dat we uiteindelijk aan dezelfde kant staan. Mijn ervaren met deze wereld is gebaseerd op een goede 2 jaar, dus ja ik heb nog heel wat te leren op dit gebied.
    Jouw ervaring zal veel breder zijn, maar is geen garantie voor de juistheid van al hetgeen je schrijft. Om die reden zou ik de discussie ook graag voortzetten, omdat ik ondanks mijn leeftijd nog steeds een leergierig mens ben.
    Maar of dat onder dit Onderwerp kan, vraag ik me af.

    Bedankt voor je reactie.
    Groet,
    Wim

    Comment


      #17
      Re: lotgenoten gezocht

      Welbedankt voor je reactie. Fijne dag !

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Welbedankt voor de informatie en de filmpjes. Ik ben op zoek naar meer comfort en jullie bericht stemt me hoopvol. Fijne dag !

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Helemaal geen spam. Welbedankt, zal het een van de volgende dagen grondig doorlezen.

      Comment


        #18
        Re: lotgenoten gezocht

        Stichting of geen stichting ik krijg medicinale wiet van de apotheek en dat doet zijn werk heel goed
        heb gelukkig dan geen Parkinson maar wel een neurologische sarciodose
        ik heb zelf de wiet waar het meeste cbd in zit en een beetje thc word je in het begin rustig van maar daar wen je snel aan
        onstekingen weg kan weer iets doen ... Vroeger gingen naar Jomanda in Tiel nu hebben we cbd olie
        Below is a list of ways to win an argument with me

        Comment

        Bezig...
        X