Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat werkt beter? Wiet of hasj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat werkt beter? Wiet of hasj

    Korting op 420shop
    hoi ik ben een medische gebruiker en rook nu ongeveer een jaartje wiet. een paar trekjes voor het slapen gaan.


    maar wat ik me nou afvraag waar slaap ik nou het beste van wiet of hasj?
    want ik lees dat je van hasj loom wordt.
    en van wiet high.

    wie kan mij vertellen wat ik nou het beste kan doen. en welk merk ik het beste kan gebruiken.
    gebruik nu zelf white wiet.

    en als hasj beter is hoeveel moet je daar dan van in je joint doen?

    zijn vast wel mensen die me dat kunnen vertellen.


    groetjes manon

    #2
    Re: wat werkt nou beter???

    Hey Manon, leuk dat je de moeite hebt genomen om lid te worden

    Je vraag stel je eigelijk een beetje aan jezelf, Het effect is niet voor iedereen hetzelfde, het ligt eraan hoe je gemoedstoestand is ( ben je moe, heb je weinig gegeten, ben je down of juist opgelaten )
    Je moet het gewoon rustig uit proberen...

    Je zegt dat je hebt gelezen dat je van hasj stoned wordt en van wiet high, Bij mij is het net andersom

    Ik heb al vrij veel informatie staan over het gebruik van cannabis op de website: http://www.jointjedraaien.nl
    Kijk de volgende pagina's even door:
    thc

    Mijn beleving:
    Over het algemeen rook ik wiet, ik vind wiet ook fijner roken en lekkerder smaken van (goede)wiet wordt ik over het algemeen stoned, de ene keer ben ik actief stoned en de andere keer ben ik te lui om mijn joint in de asbak af te tikken (bij wijze van spreken)
    Van hasj wordt ik eerder high, als je nog activiteiten hebt op een dag kan ik met een hasj joint normaal functioneren, als ik stoned ben van wiet ben ik minder geconcentreerd dan van hasj...

    Conclusie:
    Zoals ik al zei probeer het allebei een keertje uit, ik zelf kan beter slapen als ik wiet heb gerookt dan hasj... Maar de volgende dag mijn bed uit komen is dan wel wat zwaarder

    Ik hoop je voldoende informatie te hebben gegeven!?! Veel plezier op het forum toegewenst, kijk maar rustig rond en zet ook eens iets in de shoutbox
    Last edited by Jointjedraaien; 29 May 2010, 06:35.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: wat werkt nou beter???

      In 2000 v. Chr. prees de Chinese keizer Shen-Nung cannabis aan als medicijn tegen malaria, reumatische pijnen, verstopping, menstruatieklachten en jicht. Vandaag raden artsen het gebruik ervan aan in welbepaalde gevallen, wanneer klassieke geneesmiddelen niet of onvoldoende helpen.
      Meestal wordt cannabis gerookt, via een pijpje, een waterpijp of met tabak in een joint. Voor medische doeleinden wordt ook cannabisthee gebruikt.

      Klopt ook dat je van wiet, stoned word. Maar de opgefokte wiet uit de shops zorgen weer voor die high. Hoe vroeger de wiet geoost wordt, hoe higher het effect. Hier komen dan weer de comerciele doelen naar boven.

      Bij een lekker thuis gekweekt wietje heb je veel meer de relaxe invloed .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: wat werkt nou beter???

        hoi dank voor je reactie,

        toen ik begon heb ik een keer hasj begruikt en vond het idd smerig!!!!!

        en was er de hele nacht ziek van maar goed je weet dan ook nog niet hoeveel je er in kan stoppen.

        nu ben ik niet meer zo actief dat ik denk go ga eens thuis kweken,

        maar je hebt me overtuigd blijf toch maar bij de wiet hangen. daar wordt ik in iedergeval niet ziek van

        groetjes manon

        Comment


          #5
          Re: wat werkt nou beter???

          Die paar regels heb ik maar gewist. Neem nog eens goed de regels door van het forum . Vertel liever van je medische redenen en welke soortje tot nu toe al het beste bij jou paste. Zulke ervaringen kunnen we gebruiken.

          Grtz
          Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 05:09.

          Comment


            #6
            Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

            nou ik zal het eens ff uit de doeken doen


            ik ben manon en ben 38 jaar oud of moet ik zeggen jong

            zo'n 5 jaar gelden ging ik op aanraden van masseur eens lekker naar de giropraktor (zo'n kraker)

            dacht nou moet toch lekker zijn als alles een beetje soepel loopt. dus waarom niet eens lekker alles los laten gooien. was beetje stijf en stram. maar verder ging het prima.

            todat die kraker dacht zal dr nek eens ff lekker los gooien.
            nou dat hebben we geweten.
            flinke whiplash. slapeloze nachten pijn al dat gezuer je kent het wel.

            ach mevrouw meestal herstel het wel binnen en half jaar.
            niet dus.

            toen had iemand me al eens aangeraden om maar eens een blowtje te roken voor het slapen gaan.
            dacht baad het niet schaad het ook niet.

            ik naar de koffieshop en vroeg om iets waar ik lekker van kon slapen.
            zo gezegd zo gedaan
            eerste avond een blow gedraaid zo goed en zo kwaad als het ging
            maar was hasj. wist niet hoeveel er in dus denk doe voorzichtig aan

            nou heel de nacht wakker. hielp niet,
            denk volgende dag er toch iets meer in :o en ik zo onnozel als ik toen nog was. heel die blow opgerookt.

            nou kan je zeggen was helemaal genezen hahah niet van me nek maar van mijn blow avontuur
            had het namelijk nog nooit gedaan.

            na een aantal jaar ging heel me lichaam beetje raar doen toch maar weer eens naar de dokter.
            en ach mevrouw nu weten we waarom uw nek niet wil genezen u heeft een vorm van spierreuma. he wat????

            ja iets van fibro nog wat, en u moet maar eens naar de reumapoli.
            oke is goed. mevrouw sorry maar er zijn nog maar wijnig medicijnen voor fibromyalgie, maar we hebben veel patienten die baad hebben bij wiet.

            dacht o nee daar gaan we weer
            maar ja, je moet wat dus toch maar weer gaan bestellen dat doe ik tegenwoordig online.
            want de mediwiet ben ik niet gek van. gewone kweek werkt beter.

            denk dat ik het nu zo'n 1.5 jaar doe. en moet zeggen af en toe vind ik het smerig maar het werkt echt.

            heb al verschillende geprobeerd.
            en moet zeggen dat de white widow
            en andere white soorten wel het besten werken. gewoon omdat ze ook je hersen even lekker op nul zetten.

            op gegeven moment heb ik ook zo'n boing geprobeerd maar ik rook dus vind het in een blowjte toch gewoon het lekkerste.

            en ieder jaar denk ik ach ik zal eens een paar plantje ergens neer zetten maar dan zit ik te lezen en dan zie ik hoeveel werk het is pfffff lijkt me zo moeilijk, maar het zou een stuk goedkoper zijn.

            al moet ik zeggen dat ik ongeveer 1 keer per maand 5 gram bestel

            ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar mede gebruikers die het om medische reden gebruiken en wat hun gebruiken, en wat hun ervaring is.

            nou dit is het wel zo'n beetje.
            als er vragen zijn stel ze gerust. vind het al een hele vooruitgang dat het medisch is toegestaan. maar moet er toch niet aan denken om het de hele dag te gebruiken hoor.
            hoe goed het ook werkt tegen de pijn en hoe lekker je er ook soms van slaapt.

            groetjes manon

            Comment


              #7
              Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

              Nou klinkt niet gezond, sterkte zou ik zeggen. Het is de bedoeling dat er hier ook een infobron aan medische cannabis komt, omdat er hier nog mensen met zulke problemen zitten en natuurlijk omdat het daarnaast een ontspannende hobby is. Ik ben alvast op zoek gegaan naar welke soorten pijnstillend zijn en de witte soortjes hebben idd die als grootste eigenschap. Daarom heb ik onlangs de White Rhino geteeld.
              White Rhino

              Grtz
              Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 05:11.

              Comment


                #8
                Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                ik heb je plantjes gezien zijn erg mooi. maar ook veel werk. en volgens mij nergens als wiet te koop
                heel jammer

                groetjes manon.

                Comment


                  #9
                  Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                  Das waar als wiet kan je hem niet kopen. Maar je kan wel zaadjes kopen van die soort en van het komende buitensiezoen gebruik maken op een vrij eenvoudige manier. Ervaring zit er hier wel op het forum op gebied van buiten kweken. Het is heus niet zo moeilijk als je denkt .

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                    bericht aangepast
                    Last edited by Jointjedraaien; 25 March 2009, 23:12.

                    Comment


                      #11
                      Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                      Van kweken weet ik niet veel maar van roken wel
                      vandaar dat ik je kan vertellen dat Hasj voor het slapen gaan VEEL beter is dan wiet. Wiet heeft vaak het gevolg, dat je heel diep gaat nadenken als je op bed licht of niets voor handen hebt. Met hasj is dat niet het geval. daar word je inderdaad LOOM van en zo zal het slapen je veel beter vergaan als met wiet. Het merk van de hasj is niet zo belangrijk. De smaken lopen erg uiteen, en de T.H.C. gehalte ook. Vandaar je in een coffeeshop beter even navraag doet over de T.H.C. gehalte. Zo weet je de volgende keer of je lichter of zwaarder wilt.
                      persoonlijk rook ik graag Crystal.

                      ik hoop dat je er iets aan het groetjes

                      Comment


                        #12
                        Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                        Hoi
                        Dankje voor je berichtje

                        Of er een daadwerkelijk verschil is weet ik niet alleen ik kan me niet vinden in wat je schrijf.
                        Ik rook al jaren wiet en het diepe nadenken dat doe ik juist niet na het roken van een jointje. Wel als ik high word dan kan je gaan nadenken.
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                          Really it will be true that this case is totally depending upon you. smoking marijuana is not a big thing but one easily tolerate for others. cannabis also uses for medicine also.
                          Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 05:10.

                          Comment


                            #14
                            Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                            hee manon,

                            ik ben nu 15 jaar ik gebruik ook wel eens wiet uit mezelf voor me nek en rugklachten heb namelijk scheve wervels... ik vind zelf als je lekker in slaap wil vallen wiet gemengd met hasj daar slaap ik altijd lekker van zonder pijn aan me nek of rug, je moet het een keer proberen en laat weten hoe het was!

                            Gr, SHM

                            Comment


                              #15
                              Re: wat werkt beter? Wiet of hasj

                              Als je 15 ben dan ben je minderjarig en gebruik je geen cannabis en ben je hier ook niet welkom.
                              neem Paracetemol en kruip je bedje in
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X