Wie rookt er om medicinale reden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cootje
    Chronic Stoner
    • Jul 2009
    • 168

    #61
    Re: Wie rookt er om medicinale reden

    Hallo Belladonna,
    Ik heb vroeger toen ik nog klein (en lief)was in de verkeerde rij gestaan en er houden 2 chronische ziektes huis in m'n lijf.
    Een jointje werkt beter dan een berg medicijnen,da's alleen maar gif voor je.
    Prijzen die stijgen in coffee-shops maar de kwaliteit gaat achteruit...
    Laats nog ben ik ziek geworden van 1 gram NLX van 7 euro....
    Dat zal van de chemische rotzooi geweest zijn die de beroepskweker gebruikt

    Ik mag ook niet meer werken maar heb alle tijd voor m'n kroost op zolder en het gaat best goed voor de 1ste keer
    Het gaat helemaal goedkomen met de fijne adviezen van de mensen hier op 't forum.

    Grts,Cootje

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #62
      Re: Wie rookt er om medicinale reden

      Fijn dat je hulp kan vinden hier.
      Ik werk al 10 jaar niet meer en weet dat thuis zitten eenzaam en moeilijk kan zijn
      In de shop koop ik al jaren niks meer ik vertrouw die zooi niet.
      Welkom Cootje
      God was never on your side..

      Comment

      • latindos
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 558

        #63
        Re: Wie rookt er om medicinale reden

        ik rook ,om spierpijnen te verzachten en de eetlust op te wekken
        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

        Comment

        • Olliarts
          Retired
          • Jan 2009
          • 222

          #64
          Re: Wie rookt er om medicinale reden

          Stress(Werk in de horeca,hele dag nix anders dan dat)
          Heb ook lichte haaruitval als ik niet rook,raar maar het is zo...

          Rugklachten,6 jaar in de keuken eist zen tol.

          Ben ook geen dikkertje dus de eetlust komt zeker van pas om terug op men gewicht te komen.

          Seksueel,kan langer orgasme ophouden en minder snel klaar komen ja is ook medisch ni?

          Had ook een tijd uitslag op men buik van inspanningenen en zweten,weet niet hoe het komt ben niet van zeep verandererd maar heb paar weken zware weed kuur en was verdwenen.

          Comment

          • WietRouZz
            Retired
            • Nov 2009
            • 12

            #65
            Re: Wie rookt er om medicinale reden

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
            Hoi

            Ik vraag me toch af hoeveel van de mensen hier ook blowen om medicinale redenen.

            Ik rook mede voor ADHD , Reuma , posttraumatisch stresssyndroom

            Groetjes
            Ik rook het voornamelijk voor mijn adhd.
            Aantal jaren geleden ontdekt,toen aan de medicijnen.
            Van het een werd ik alleen nog maar drukker,
            het andere vlakte me totaal af.
            Toen besloten geen vergif meer te gebruiken.

            Met een blowtje gaat het perfect allemaal.
            Alleen moet er erg opletten dat het niet teveel word,
            stoom met gemak de hele dag door...
            Het kost me ook erg veel,want moet elke keer langs de shop....

            Wel merk ik,dat als ik ik niet blow,de adhd des te heviger terug komt,zo lijkt het wel.Michien meer mensen die dit herkekken..?

            Gr
            Last edited by WietRouZz; 13 November 2009, 21:36.

            Comment

            • Debiel
              Retired
              • Aug 2009
              • 452

              #66
              Re: Wie rookt er om medicinale reden

              Rouzzzz, heb hetzelfde , constant hyper, maar redelijk controleerbaar door een blowtje op zn tijd, als ik even stop, dan is het inderdaad net storm tevens kan ik me dankzij een blowtje concentreren op mijn werkzaamheden en redelijk aan mijn nachtrust komen.

              de eetlust opwekking is ook een pluspunt, net als de pijnbestrijding (rugpijnen na bedrijfsongeval)

              grtzz

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #67
                Re: Wie rookt er om medicinale reden

                Als je jointje jou genoeg rust geeft dan is dat meer dan genoeg.
                Pillen helpen bij sommige mensen wel en die hebben er dan ook baat bij
                Ik gebruik nu ritalin en kan zeggen heb rust in mijn hooft na 10 jaar.
                Natuurlijk zijn er veel bijwerkingen maar die zitten ook aan blowen kwestie van keuze maken.
                Ik merk dat veel mensen met Adhd/add baat hebben bij het roken van een joint.

                Groetjes P.s tof dat jullie open durven zijn over dit soort dingen dat waardeer ik heel erg.
                Binnen kort ik ga ik het medi deel aan passen en hoop ik dat we hier ook meer Ruimte voor krijgen.
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...