Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijnstillers VS Wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Pijnstillers VS Wiet

    Hier een beetje hetzelfde, mijn vrouw is ook bang dat ik verslaafd raak. Ik vind afhankelijkheid een beter woord. En afhankelijk was ik al van pijnstillers. Alleen als je een doos pijnstillers per dag eet dan hebben mensen er begrip voor en ook wel een beetje medelijden. Maar als je cannabis gaat gebruiken moet je het ineens uit gaan leggen en motiveren. Ik gebruik het nog niet zolang regulier, maar weet wel dat ik er in korte tijd erg afhankelijk van ben geworden. Het is wel heel lekker om gewoon snel in te kunnen slapen, en daarna door te slapen. Ik gebruik het alleen nu voor het slapen gaan. Het is niet zo dat ik moet gebruiken maar de gedachte aan een goede nachtrust is wel heel lekker.

    Daarnaast hebben mijn huisarts en reumatoloog waar ik loop er alle begrip voor, en moedigen het zelfs aan, als vervanger voor pijnstillers dan. Dat geeft voor mij ook wel aan dat ik niet verkeerd bezig ben.

    Greeds Chris
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    Comment


      #17
      als dat lukt)
      Kan je ergens verdampen uit proberen ? voor ik zoiets duurs aan schaf?

      Groetjes Sandra
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Pijnstillers VS Wiet

        Oorspronkelijk geplaatst door sandra View Post
        als dat lukt)
        Kan je ergens verdampen uit proberen ? voor ik zoiets duurs aan schaf?

        Groetjes Sandra
        Het schommelt bij mij toch al heel erg zodat ik eigenlijk niet goed weet of het weer invloed heeft, maar als ik moet kiezen dan vind ik kou prettiger, dan voelt het minder branderig aan.
        En pijn, pijn went, klinkt misschien gek maar bij mij is het toch zo.

        Kijk voor de verdamper ook even in topic..
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...den-t4263.html
        Last edited by Somewhere; 7 May 2009, 21:37.
        "Medicinaal kweker en gebruiker"

        Comment


          #19
          Re: Pijnstillers VS Wiet

          .

          Ik merk dat er hier een groot misverstand is bij voor de partners/ega's van de medicinaal gebruikers...

          Aan Marijuana zijn geen lichamelijke verslavingsverschijnselen verbonden.

          De psychische verslaving naar ontspanning en daarmee een gelukkiger gevoel kan wel verslavend zijn...

          Vind je zelf dat je teveel blowt...
          Rook/gebruik dan eens een paar dagen niet of als dat geen optie is ivm pijn e.a. dingen gebruik dan zo min mogelijk en stel de volgende dosis eens een paar dagen zo lang mogelijk uit...

          Je zult dan snel merken dat als je weer wat meer gebruikt na je spaarzame / 'vasten' periode de werking kwa ontspaning en pijnstilling weer veel beter aanslaat...

          Gewenning (lichamelijk) treed wel op tegen de stonedheid !
          Maar niet tegen het ontspannende/pijnstillende werking...

          Het is dus niet zo als bij harddrug / opiaat Morfine dat na lang gebruik alleen een verhoging van doses het gewenste medische effect nog zal bereiken...

          greetz,
          Grumbit

          Greetz,
          Grumbit

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Pijnstillers VS Wiet

              De pilvorm THC werkt wel een beetje maar lang niet zo goed als gewoon gegeten/gedronken of gerookte THC... ( eigen ervaring )

              Naast het spierontspannende en zenuwpijnstillende effect is het voordeel van de natuurlijke vorm de geestelijke ontspanning ( antidepresiviteit ) die de stonedheid met zich meebrengt.

              behoorlijk beter dan het slikken van morfine en dan aan de prozac moeten omdat je van de morfine geestelijk sterft...

              .

              l...

              Comment


                #22
                Re: Pijnstillers VS Wiet

                Wow das heftig uit spraak van morfine sterf je geestelijk maar tis wel waar het voel ook als of je je eigen lichaam gaat kapot maken door zulk gif in te nemen.
                Blowen is ook geestelijk verslaven maar dat kan ik door middel van mijn man in de gaten houden en is lang niet zo schadelijk als morfine.
                mijn huisarts heeft vrijdag toe stemming gegeven om elke avond 2 kleine jointje teroken van mijn eigen kweekje .
                Dus het geeft me nu rust om de 6 weken heb ik een gesprek met hem over de medicatie en blowen .
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X