Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fybromialgie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Fybromialgie

    Ik denk dat ik begrijp wat hij bedoeld, mensen die niet naar zichzelf handelen maar die handelen naar wat andere mensen van hen verwachten(kortom: maatschappij) Ik denk dat hij geen hekel heeft aan mensen die voor zichzelf denken en handelen.

    (ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben)

    Comment


      #17
      Re: Fybromialgie

      Ik weet goed wat hij bedoel hoor
      Toch blijf mn vraag zelfde
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Fybromialgie

        Wat Jeroentje zegt, en nee Bella ik heb geen hekel aan jou hoor.
        Ik ken je amper, en je hebt me al bij menige vraag geholpen, dus hoe kan ik nou een hekel aan je hebben.

        grtz

        Comment


          #19
          Re: Fybromialgie

          Zie je wel dat je geen hekel aan mensen hebt en geloof er zijn veel leuke mensen die ji nog niet ken geef het tijd komt van zelf , wat heb je te verliezen he?
          Als je maar niet vergeet dat er tussen de 100 niet leuke mensen zeker 5 leuke zitten die jou aan het zoeken zijn
          Blij dat ik je kan helpen
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: Fybromialgie

            Als je niet depressief wordt van deze wereld ben je eigenlijk pas gek

            Comment


              #21
              Re: Fybromialgie

              Vind je origineel?
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: Fybromialgie

                Ja. Alleen al feit dat alleen 10 of 20 % van de wereld leeft zoals wij doen en de rest crepeert, terwijl wij dat allemaal weten en er wat aan zouden kunnen doen, maar uit gemakkelijkheid voor onszelf dat toch maar niet doen.

                Kan nog honderden andere dingen op noemen. bedoel niet zozeer dat je maar lekker depressief in een hoekie moet gaan zitten. Maar iemand die helemaal tevreden en blij op deze aarde rond loopt heeft toch flinke oogkleppen op.
                Last edited by Origineel; 15 August 2009, 01:27.

                Comment


                  #23
                  Re: Fybromialgie

                  Ja het is vreemd, ik heb wel wat vrienden, en ik hou van m'n meisje. Maar mensen in het algemeen vind ik gewoon vervelend.

                  Comment


                    #24
                    Re: Fybromialgie

                    Dan heb je het eigenlijk heel goed Daggeroth

                    Ja Origineel in het leven kan je 2 dingen doen leven en je laten leven
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Fybromialgie

                      hey wat leuk , hier is kennis over FM !!!


                      mijn vrouw is 45 en heeft een aantal jaar geleden de diagnose gehoord FM .. Nooit van gehoord was onze eerste reactie. maar er mee leren leven hmmmm das minder.

                      nu zijn we wat verder en zijn er achter gekomen dat wiet erg goed is tegen de pijn, beter dan de chemische zooi want daar moet je weer maagbeschermers bij gebruiken.

                      Via www.mediwiet.nl hebben we wietthee gekregen en dit getest.. helemaal SUPERRRR
                      weg pijn en geen High effect , ze drinkt nu elke dag 1 kop wiet thee en is helemaal happy. niet alle pijn is weg, maar nek en schouders zijn heerlijk los , en de zeur pijnen zijn weg.

                      om deze reden zijn we aan het kweken geslagen en gaan straks onze eigen wiet thee drinken. tot die tijd zijn we aangewezen op een joint aangezien we geen knipafval kunnen vinden bij kwekers.

                      Helaas pindakaas , maar straks zijn we helemaal happy met onze eigen planten en eigen thee.

                      Comment


                        #26
                        Re: Fybromialgie

                        Leuk om te horen dat wiet thee zo goed voor je werkt swingers, succes met de kweek.

                        Comment


                          #27
                          Re: Fybromialgie

                          Fijn swingers ik heb van hem ook de wiet thee geprobeert ik vond het wat minders maar zeer hulp vriendelijke man.
                          Fijn dat je vrouw ook baat heeft bij een jointje/wiet Mo ht ze er is keer over praten ze is hier altijd welkom. En we kunnen altijd tips aan elkaar geven.
                          Ik heb momenteel veel last van mn vingers dus typen gaat wat minder maar doe mn best
                          Nog maals welkom hier
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #28
                            Re: Fybromialgie

                            Hey ik had daar nog nooit van gehoord wel mooi en duidelijk voorgesteld in dat filmpje
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                            A. The cop!

                            Comment


                              #29
                              Re: Fybromialgie

                              sjah..toch wel een heel erg herkenbaar filmpje...poeh...
                              Het is wel zwaar om iets te hebben wat niet erkent is of herkent wordt of gewoon wordt afgedaan als onzin terwijl je je machteloos voelt, pijn voelt, en niemand je echt helpen kan.
                              Een doe-het-zelf ziekte...
                              Werkt weed hier goed bij?

                              Heb jij dit filmpje gemaakt?
                              Last edited by Indica; 21 September 2009, 22:11.

                              Comment


                                #30
                                Re: Fybromialgie

                                Ja een jointje geeft me rust en laat me ontspannen.
                                Tegen wordig is Fibromyalgie wel erkend alleen er is geen behandeling
                                behalve wat cursussen als Leren Leven met Pijn.
                                En natuurlijk veel pijnstillers en zelf hele zware pijnstillers
                                Verder moet je er mee leren omgaan.

                                Voor mij werkt een jointje in de avond prima
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X