Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fybromialgie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Fybromialgie

    Ik heb goede resultaten gezien bij Fibromyalgie door het drinken van 1-3 koppen wiet thee per dag. Ik vermoed dat wiet olie helpt tegen depressie. De man (26 jaar depressief) die dat aan mij schreef heb ik nog niet persoonlijk kunnen intervieuwen, maar toen ik hem aan de lijn had was hij opvallend vrolijk.

    Comment


      #32
      Re: Fybromialgie

      Hmmm dan is het inderdaat tof dat het mensen kan helpen , de thee van U heb ik geprobeert Wernard en ik vond het wat minder waarschijnlijk om dat ik een jointje roken ken en bij de thee geen controle er over heb en misschien het ook eng vind wat er gaat gebeuren.
      Ik merkte wel dat ik er heel lui en ontspannen van werd maar dat maakte me tegelijk ook weer beetje bang.
      Zijn er ook erv van mensen met Adhd en de olie? ben sinds kort met Ritalin begonnen en is niet een denderend succes.
      Hoe word deze olie genomen?
      U schrijf 1 tot 3 koppen thee perdag ben je dan niet heel erg stoned?

      Groetjes Bella
      God was never on your side..

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Re: Fybromialgie

          Ik heb de thee al ge probeert van u.
          En lijkt me dat je er toch wel wat van moet voelen zeker als het als medicijn werkt.
          Ik zelf blow al kleien 20 jaar dus waarschijnlijk lig het daar aan misschien vind ik een jointje te lekker
          Ik rook al flink wat jaren doubelfun van U en mega goed wietje
          God was never on your side..

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: Fybromialgie

              Als we jou niet hadden Wernard dan was ik niet zo ver als ik nu ben kan ik wel zeggen.
              En ik ga gewoon weer een theetje proberen klein kopje en laat het gewoon over me heen komen en lekker op de bank liggen.
              Ik neem mn petje af voor jou je help zoveel mensen nog maals dankje wel gewoon dat je er ben en er voor vecht voor medicinaal wiet gebruik.
              Mocht ik ooit wat voor je terug kunnen doen laat het me dan even weten mijn email heb je heb vanmorgen nog mail gestuurd of je het echt wel was
              God was never on your side..

              Comment


                #37
                Re: Fybromialgie

                de thc wordt niet gebruikt bij wietthee. Lost immers niet op in water. Het zijn volgens mij juist de andere stoffen in de wiet die je de medicinale functies geven. Die zullen dan blijkbaar wel oplossen in water.

                Daarom is thee zo'n ideale methode voor medicinaal gebruik.

                Comment


                  #38
                  Re: Fybromialgie

                  Bij Medi gebruik is het neit de bedoeling dat je High word juist niet eerder dat je kan ontspannen en rust ervaart en minder pijn.
                  Ik merk nu ook dat er groot verschil is tussen medi en plezier gebruik.
                  God was never on your side..

                  Comment

                  Bezig...
                  X