Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

    Er zijn maar weing mensen die een verklaring hebben voor medicinaal gebruik van cannabis.
    Waarom ? Omdat het gewoon teveel gezeik is en je win er eigenlijk niks mee.
    Daarnaast vermoed ik dat roken van cannabis om wat voor reden dan ook nooit door andere mensen (die het drugs vinden) dus nooit zou worden geaccepteerd

    Ik zelf blow al 2o jaar en iedereen in mijn omgeving weet dat ik blow voor de pijn en om mijn lichaam te kunnen laten ontspannen.
    En nog word het niet geaccepteerd en word ik in mijn nek aan gekeken.
    Voor zommige mensen is het drugs en dat zal het ook blijven die snappen dat nooit.

    Daarnaast ik blow en heb er vrede mee en heb zoiets als andere het niet willen snappen of begreipen ga ik daar geen moeite voor doen.
    IK heb genoeg zorgen aan mijn eigen en heb mijn energie daar voor nodig

    Groetjes Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

        Sorry, maar al moet justitie 75 keer m'n tuin leegtrekken, ik ga net zo lang door totdat het wel mag.
        That's the spirit

        en je niet te druk maken,die blauwe mannen en vrouwen zijn niet allemaal klootzakken.hou je eigen aan het gedoogbeleid en stel je eigen niet vijandig op.Ze zullen dan misschien een keer langs komen om te kijken als ze getipt worden,maar als ze zien dat je het netjes hou en niemand tot last ben heb je weinig te vrezen.
        recht is recht. krom is krom.

        Comment


          #19
          Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

          Thanks Snsie,

          ik ben altijd vriendelijk. Als ze komen zet ik gelijk koffie en dan ga ik even een praatje maken. Als ik daar natuurlijk de ruimte voor krijg. Ik ga er echter niet vanuit dat ze die twee en een halve plant -die ik zo in de tuin heb staan- met een heel arrestatieteam uit de grond komen trekken.

          Ik ben ook heel vaak blij geweest met de politie en ik roep zekers niet op tot anarchisme, maar ik wil wel rustig kunnen zeggen wat ik wil. En dat hopelijk ook realiseren. Nu gaan we met strenger maken van de wet weer terug in een cirkel en daar heb ik weinig behoefte aan.

          En de grootste narcist werd koning van het land.

          Het ouder(z)wets systeem zou best eens een fris windje kunnen gebruiken. Vinden die planten ook best fijn. Dus...

          Ik ga kweken in de tuin en ik wens me niet schuldig te voelen.

          Comment


            #20
            Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

            Meneer van der Buis je bent een held, net zoals alle andere hobbykwekers hier op het forum. Ga vooral door met kweek voor eigen gebruik en laat niemand zich bemoeien met wat volgens je eigen fatsoensnormen kan en niet kan.
            Ik heb zelf zeer wisselende ervaringen met onze ordedienst, het is in ieder geval bekend dat een groot deel van hen niet achter de door de politiek opgelegde doctrine staat. Het heeft niks meer te maken met wat goed voor ons is, want dan was alcohol ook allang verboden. Of het gebruik van tabak > ipv optreden verkiest de overheid het een melkkoetje te maken, over de rug van de gebruikers heen.
            Ik heb me ooit laten vertellen dat er ongeveer 1 miljoen blowers in nederland zijn > daar zouden we toch politiek een vuist mee moeten kunnen maken ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

              Ik ga kweken in de tuin en ik wens me niet schuldig te voelen
              Precies,ben benieuwd waarme je gaat komen.
              Je lijkt me een ideale plek te hebben voor de big mamma's
              recht is recht. krom is krom.

              Comment


                #22
                Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                Thanks Snsie,

                de tuin moet nog worden klaargemaakt, maar daar heb ik nog een paar maanden voor.

                Gezien mijn onervarenheid als kweker en mijn medische motivatie, zal ik me dit eerste jaar Double Fun van mediwiet gaan kweken. Als ik het dan leuk vind (en daar kun je wel op rekenen), zal ik de moeilijker soorten gaan proberen.

                Comment


                  #23
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                    Klopt Bella,

                    daarom wil ik me ook zo graag 'losweken' van de illegale kweek. Als een ieder voor z'n eigen vijf plantjes mag zorgen (liever nog 10, zodat ik inderdaad een jaar red met wat kleinere planten), dan is er geen vuiltje meer aan de lucht.

                    We gaan vrolijk verder. De Afghaanse kinders hebben wat aandacht nodig

                    Comment


                      #25
                      Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                      Top Meneer Buis,

                      Je zal zien dat het allemaal niet zo moeilijk is.
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #26
                        Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                        Dank je SnsieNL,

                        jullie hebben me al een hoop op weg geholpen, waarvoor mijn dank. Er zijn er nog wat die een warme duw in de rug hebben gegeven. En dat is ook nog wel eens anders geweest.

                        groetjes

                        Comment


                          #27
                          Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                          spring comes and our grass growes by itself > knuffel je plantjes niet dood Meneer van der Buis, ze weten precies wat ze moeten doen. Ontzettend veel plezier gewenst!
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                              Lieve Meneer

                              Ik weet en snap waar je voor wil vechten maar zou het zo erg vinden als je daar door
                              In de war zou raken bv.
                              De wereld is niet eerlijk dat is een feit.
                              Ik hoop dat je hier genoeg steun bij ons kan vinden en probeer eerst je eigen goed te verzorgen voor je voor andere gaat zorgen.
                              Ik vind het zo knap hoe u bezig bent en zou het sonde vinden als dat minder zou worden door vechten tegen de bierkuil(iets waar je nooit van kan winnen)
                              Wil je even een knuff geven

                              groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Vormt de eigen bijdrage van mediwiet aftrekbare ziektekosten

                                Meneer van der Buis,

                                Met het nieuwe zorgstelsel is er een verplichting gekomen voor verzekeraars iedereen te accepteren. Ik zou het meer dan interessant vinden van u te horen of het probleem zit in vergoeding van aan ziektegerelateerde kosten (mediwiet in uw geval) of daadwerkelijke afwijzing als verzekerde. Dat laatste is namelijk door de wetgever verboden.
                                Er zijn gevallen bekend van mensen die een soortemet van pardon hebben gekregen van justitie om zelf hun (medi)wiet te kweken, echter dient dan aangetoond te worden dat de door de staat geleverde diensten/produkten niet voldoen of niet betaalbaar zijn...
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X