Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ziekte beelden waar bij Cannabis een verlichting kan zijn

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ondertussen heb ik de diagnose chronische migraine gekregen van de neuroloog.

blijkbaar door die chemische rommel. Hopelijk verandert de wet in belgie en kan ik een goei wietje paffen hehe (wietcapsules zou wat zijn)
    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

Comment

• Helemaal Top
      Helemaal Top commented
      Editing a comment
      Heftig man! Als ik een chronische migraine had en ik wist zeker dat het kwam door die rommel was ik de dag erna verhuist haha.

Ik kreeg vitamine B2 maar die helpen maar half. Ik ben dan maar met shisha gestart.

na 12 juli hoop ik met medicinale cannabis te starten desnoods op voorschrift.

Comment

Ik heb blijkbaar sinds mijn pubertijd een ziekte waardoor ik chronisch overprikkeld ben. Dus feestjes enzo gingen altijd heel lastig. Ik ging wel maar achteraf kon ik dagen lang geen licht of geluid verdragen... Bewolkt weer een zonnebril op... Overal een koptelefoon met zachte muziek... Wat het precies is weten we niet maar mijn opa heeft het ook. Let op: ik ging wel 3 keer per week naar de sportschool en loop om de dag hard. Het is iets mentaals. Fysiek ben ik een 10.

Nu sinds een maand gebruik ik CBD olie (hele sterke zelf gemaakt) en aan het begin wilde ik het bijna weggeven... Maar nu de laatste week kan ik opeens in de avond tv kijken zonder zonnebril! Ja, echt ik droeg een fucking zonnebril... Kon anders niet... Maar dat hoeft nu opeens niet meer. Zo zijn er meer dingen die veel beter gaan. Ben ook kalmer. Ik was bezig met een verslag en ik beloof het af te maken maar heb het zo druk... Wil het niet afranselen.

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ah, hoog sensitief. Dat is vervelend, kan je behoorlijk belemmeren in het dagelijkse leven. Goed om te lezen dat je je kunt behelpen met CBD !

• Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        @flip_hasjkip Is wel wat meer dan dat. Veel mensen nemen die stempel gauw omdat ze anders willen zijn en speciaal. Iedereen schreeuwt HSP maar gaat wel naar festivals en houdt verjaardagen met 30 man. Ik kan niet eens fatsoenlijk een dag doorbrengen met 2 vrienden... Ik heb het wel super extreem en Verne*k mijn halve leven erdoor ...

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Alleen “domme” mensen “nemen” een stempel en realiseren zich daarbij niet hoe moeilijk ze daar weer vanaf komen. Heb het gezien bij mijn zoon en ADHD, zodra de diagnose officieel is gesteld kom je er niet meer vanaf en wordt (bijna) alles door op geschoven.

Ik kreeg Valproate maar met zware nevenwerkingen.

maandag naar de huisarts voor bloedafname en ik vraag om cbd olie.

Comment

Kuikie1979 Als je migraine hebt zou je beter je smartphone ook eens aan de kant leggen, en schakel je wifi in huis uit en hang je pc terug aan een kabel. Geloof me of niet maar dat helpt een pak, vooral die foon heeft een invloed op migrainegevoelige mensen.
        ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Ik heb vroeger geblow voor de ontspanning. Jaren lang wat gekweekt enz voor de interesse en ontspanning. Ik ben er enige tijd uit omdat ik een gezin heb en niet aandacht om ons wilde vestigen. Nu heb ik shit aan de knikker. Diabeet, chronische darmaandoening , Artritis, Artrose , hernia , migraine ( oow elektronische storing is een migraine veroorzaker dus indd elektrische shit uit kan helpen), hartaanval gehad, hoge bloeddruk, Fibromyalgie. Ik wordt er mega depressief van want kan geen enkele week goed functioneren en dan heb je al die eikels achter je aan zitten die dan nog steeds denken dat je gewoon mee moet doen met de rest. Sporten, werken en lekker stappen.

Ik heb me een paar zaadje besteld en ga zelf eens wat groeien en hopelijk hier wat rust in te vinden. Groeiproces is altijd rustgevend voor me geweest en dan natuurlijk de beloning is zeker iets waar ik na uit kijk. misschien kan leven weer een nieuwe mening geven want op dit moment is me vrouw en kinderen het enige nog dat me in leven houd.

Bedank dat ik dit mocht delen.

Comment

• kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Klinkt allemaal niet best, sterkte kerel!

• Pluk
            Pluk commented
            Editing a comment
            Heftig man, hoop dat je je rust in t kweken kunt vinden

• MrVooDoo
            MrVooDoo commented
            Editing a comment
            dank je. ben net begonne en zaadje ontkiemed en overgepot. Speciaal zaadje deze keer. moei plantje. als het zover is komt er nog foto

Sjezus Belladonna, wat een verhaal.
          Beetje lang geleden maar vast niet verjaard , dus sorry voor de "bump" als het niet gepast is .
          Er staat hier een hoop goede informatie bij elkaar,
          Ik wens je al het best mogelijk toe .

Comment

• belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Je mag hier altijd bumpen hoor je ben van harte welkom.

• JFall
            JFall commented
            Editing a comment
            x

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X