Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ziekte beelden waar bij Cannabis een verlichting kan zijn

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ondertussen heb ik de diagnose chronische migraine gekregen van de neuroloog.

    blijkbaar door die chemische rommel. Hopelijk verandert de wet in belgie en kan ik een goei wietje paffen hehe (wietcapsules zou wat zijn)
    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

    Comment


    • Helemaal Top
      Helemaal Top commented
      Editing a comment
      Heftig man! Als ik een chronische migraine had en ik wist zeker dat het kwam door die rommel was ik de dag erna verhuist haha.

    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment

    #77
    Ik kreeg vitamine B2 maar die helpen maar half. Ik ben dan maar met shisha gestart.

    na 12 juli hoop ik met medicinale cannabis te starten desnoods op voorschrift.
    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

    Comment


      #78
      Ik heb blijkbaar sinds mijn pubertijd een ziekte waardoor ik chronisch overprikkeld ben. Dus feestjes enzo gingen altijd heel lastig. Ik ging wel maar achteraf kon ik dagen lang geen licht of geluid verdragen... Bewolkt weer een zonnebril op... Overal een koptelefoon met zachte muziek... Wat het precies is weten we niet maar mijn opa heeft het ook. Let op: ik ging wel 3 keer per week naar de sportschool en loop om de dag hard. Het is iets mentaals. Fysiek ben ik een 10.

      Nu sinds een maand gebruik ik CBD olie (hele sterke zelf gemaakt) en aan het begin wilde ik het bijna weggeven... Maar nu de laatste week kan ik opeens in de avond tv kijken zonder zonnebril! Ja, echt ik droeg een fucking zonnebril... Kon anders niet... Maar dat hoeft nu opeens niet meer. Zo zijn er meer dingen die veel beter gaan. Ben ook kalmer. Ik was bezig met een verslag en ik beloof het af te maken maar heb het zo druk... Wil het niet afranselen.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ah, hoog sensitief. Dat is vervelend, kan je behoorlijk belemmeren in het dagelijkse leven. Goed om te lezen dat je je kunt behelpen met CBD !

      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        @flip_hasjkip Is wel wat meer dan dat. Veel mensen nemen die stempel gauw omdat ze anders willen zijn en speciaal. Iedereen schreeuwt HSP maar gaat wel naar festivals en houdt verjaardagen met 30 man. Ik kan niet eens fatsoenlijk een dag doorbrengen met 2 vrienden... Ik heb het wel super extreem en Verne*k mijn halve leven erdoor ...

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Alleen “domme” mensen “nemen” een stempel en realiseren zich daarbij niet hoe moeilijk ze daar weer vanaf komen. Heb het gezien bij mijn zoon en ADHD, zodra de diagnose officieel is gesteld kom je er niet meer vanaf en wordt (bijna) alles door op geschoven.

      #79
      Ik kreeg Valproate maar met zware nevenwerkingen.

      maandag naar de huisarts voor bloedafname en ik vraag om cbd olie.
      Eerst CBD/weed, de rest komt later.
      Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

      Comment


        #80
        Kuikie1979 Als je migraine hebt zou je beter je smartphone ook eens aan de kant leggen, en schakel je wifi in huis uit en hang je pc terug aan een kabel. Geloof me of niet maar dat helpt een pak, vooral die foon heeft een invloed op migrainegevoelige mensen.

        Comment


          #81
          Ik heb vroeger geblow voor de ontspanning. Jaren lang wat gekweekt enz voor de interesse en ontspanning. Ik ben er enige tijd uit omdat ik een gezin heb en niet aandacht om ons wilde vestigen. Nu heb ik shit aan de knikker. Diabeet, chronische darmaandoening , Artritis, Artrose , hernia , migraine ( oow elektronische storing is een migraine veroorzaker dus indd elektrische shit uit kan helpen), hartaanval gehad, hoge bloeddruk, Fibromyalgie. Ik wordt er mega depressief van want kan geen enkele week goed functioneren en dan heb je al die eikels achter je aan zitten die dan nog steeds denken dat je gewoon mee moet doen met de rest. Sporten, werken en lekker stappen.

          Ik heb me een paar zaadje besteld en ga zelf eens wat groeien en hopelijk hier wat rust in te vinden. Groeiproces is altijd rustgevend voor me geweest en dan natuurlijk de beloning is zeker iets waar ik na uit kijk. misschien kan leven weer een nieuwe mening geven want op dit moment is me vrouw en kinderen het enige nog dat me in leven houd.

          Bedank dat ik dit mocht delen.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Klinkt allemaal niet best, sterkte kerel!

          • Pluk
            Pluk commented
            Editing a comment
            Heftig man, hoop dat je je rust in t kweken kunt vinden

          • MrVooDoo
            MrVooDoo commented
            Editing a comment
            dank je. ben net begonne en zaadje ontkiemed en overgepot. Speciaal zaadje deze keer. moei plantje. als het zover is komt er nog foto

          #82
          Sjezus Belladonna, wat een verhaal.
          Beetje lang geleden maar vast niet verjaard , dus sorry voor de "bump" als het niet gepast is .
          Er staat hier een hoop goede informatie bij elkaar,
          Ik wens je al het best mogelijk toe .

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Je mag hier altijd bumpen hoor je ben van harte welkom.

          • JFall
            JFall commented
            Editing a comment
            x

          #83
          Cannabis is voor mij een grote verlichting geweest tijdens de periode van overijverige moderators en hun schandknaapjes, gelukkig heb ik daar nu geen last meer van en gebruik ik het nu enkel recreatief.

          AAAAlllleeeejupppaaaaHHHH

          Comment


            #84
            Een heel erg interessant artikel wat mij meteen op een idee brengt. Ik wil graag dat wij die het voor medisch gebruik gebruiken wettelijk toestemming krijgen om 5 planten te mogen hebben.
            Als ik naar mezelf kijk dan weet ik donders goed dat heel veel van mijn heftige paniekaanvallen er zijn als ik er in de tuin heb staan.

            Ik kan nu 2 dingen doen,

            1: minster grappenhaus een verzoek sturen met een bundel verhalen van waarom we het nodig hebben en dat voor de meesten van ons het onbetaalbaar is vanwege het minimumloon.

            2: een petitie starten en maar hopen dat er dan genoeg handtekeningen binnen komen.

            Persoonlijk denk ik dat optie 1 nog het beste gaat zijn want dan zijn er persoonlijke verhalen bij.

            3: zou ook een optie kunnen zijn, bv in de 3de week van september iedereen die het om medische redenen gebruikt dat die zelf persoonlijk een brief met zijn/haar verhaal stuurt naar de minister.

            wat vinden jullie hiervan?

            Comment


            • WittiW
              WittiW commented
              Editing a comment
              Helaas is de wetgeving niet gevormd over een "gelijk". Een "gelijk" is ook gedragen door drijfzand. Wetenschappelijk zijn er geen redenen wiet anders te zien dan vele andere soorten geestverruimende middelen die ook niet verkocht, gemaakt of gebruikt mogen worden.

              Pas zodra een maatschappij aanvaardt dat het enige daadwerkelijk bezit wat een persoon heeft, zijn lichaam, zijn eigen recht is, dan pas kan er een situatie ontstaan dat drugs gereguleerd (zoals bijvoorbeeld voedsel) verhandeld kan worden.

              De professor zoekt het in de verkeerde hoek.

            • Urban
              Urban commented
              Editing a comment
              Puur het idee dat je denkt dat je denkt dat als je grapperhaus een mail stuurt met je verhaal dat hij daar naar gaat luisteren vind ik al knap van je, veel succes pik!

            • Boomvalk
              Boomvalk commented
              Editing a comment
              Urban, niet alleen mijn verhaal maar van meerdere mensen. En het zal niet hij zijn die het zal lezen want daar heeft hij mannetjes voor. En als je geen lot koopt dan zal je nooit de hoofdprijs winnen. Ik zal niet de 1ste zijn die zoiets doet en dan heb ik voor mijn gevoel alles gedaan wat ik maar kan doen. Maar ik begrijp je reactie wel maar wat kan ik anders doen? Wachten tot ze het in Den Haag zelf inzien dat er het 1 en ander moet veranderen ivm met mediwiet zelf mogen kweken...dat ga ik nooit meer meemaken vrees ik.

              Groetjes van een Gooische inwoonster

            #85
            zat er ook aan te denken om medische toestemming via psychiater te krijgen maar die zegt zelf ook dat de kans heel klein is en tussen neus en lippen door beter
            stiekem kan doen.

            farmaceutische bedrijven worden nou de grootste legale drugsdealers en de overheid subbiet ook als ze wiet legaal laten produceren. ofwel prijs van wiet blijft hoog en mensen met laag inkomen zijn de dumpe.
            zoals is het altijd al geweest. maar die rozooi die je van psychiaters krijgt daar werdt ik niet vrolijk van dus kweek gewoon 2 plantjes met vrij goedkope amateuristische setup en hoop dat als ze er al achter komen
            dat politie het stieke gedoogd die hebben het al druk genoeg en als ze al binnenkomen ik alleen waarschuwing krijg.

            groet

            eeltje

            Comment


            • Boomvalk
              Boomvalk commented
              Editing a comment
              Dat zei mijn arts ook maar toen ik haar vertelde dat mijn gebruikersverklaring en de verklaring dat ik zelf groei zegt niks voor mijnheer de agent als het erop aan komt. Bij mij veroorzaakt het alleen maar paniekaanvallen waar ik gemiddeld 3 weken onder te lijden heb. Angst om het kwijt te raken en dus zonder medicijnen kom te zitten met alle gevolgen vandien. Maar ook de angst dat de woningbouw mij eruit zet en ik 3 jaar geen recht op een woning heb. Ik heb geen familie en door mijn ziekte is er van mijn vriendenkring helemaal niemand over dus ik sta dan echt met mijn hond op straat.

              Ik heb toch een sterk vermoeden dat we met z'n allen moeten samen werken om dit voor elkaar te krijgen want in je eentje word het heel erg moeilijk.

            #86
            https://www.medicalcannabissupplies....nale-cannabis/

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              We hebben geen apotheek in het dorp, pillen haal je hier bij de huisarts
              Oh, het zou goed kunnen, maar ik vraag me af of iedereen het eruit zou pikken bij een blinde test met 4 andere soortjes. Smaken verschillen ook, dat hou je toch.
              De best werkende mediwiet vind je alleen door proberen, maar daar voor is het 'legale' aanbod wat te beperkt.

              Shiva en Santa scoren bij iedereen wel hoog denk ik.
              Makkelijk te kweken plantjes ook.

            • Boomvalk
              Boomvalk commented
              Editing a comment

            • JFall
              JFall commented
              Editing a comment
              Hoi Boomvalk,
              De eerste keer betaal je iets meer voor een potje van 5 gram bij de apotheek,...maar toen ik ze later per 3 bestelde werd het iets minder dan 40 euro per potje.
              Als je de smaak niet lekker vindt kun je er cake of koek van maken ,met de smaak erbij die jij wilt natuurlijk,...en de sterkte van de wiet ,...nou de zwaarste
              apotheek wiet leg je een olifant mee om,......

            #87
            Jou arts kan jou een medici kweek verklaring geven maar daar heb je niks aan als het niet mag van jou Gemeente of van jou Woning bouw
            Een arts kan je cannabis voor schrijven en dat kan je gewoon bij de apotheek kopen <---- word voor niemand vergoed.


            Zoals kees49 zeg 60 euro 5 gram of 10 ml Maar dat het duur is wisten we toch ok al wel






















            Last edited by belladonna; 28 August 2020, 11:14. Reden: wat denk je
            God was never on your side..

            Comment


            • kees49
              kees49 commented
              Editing a comment
              Niet elke apotheek heeft medicinale cannabis, met een doktersrecept kan je het zelf bestellen bij een apotheek in Den Haag. De kosten zijn rond de 60 euro.

            • kees49
              kees49 commented
              Editing a comment
              Vergeten te vermelden de prijs is per 10 ml.

            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              kees49 Apotheek Den Haag kan het zo naar jou toe sturen of naar de apotheek die jij wenst en kan je het daar op halen dus dat is niet het probleem . Ja het is duur bij de apotheek maar dat is het over al.

            #88
            Precies wat Bella zegt...met die doktersverklaring ben je er nog niet.
            Eigenlijk heb je nog niks daarmee. Daarna volgt de gemeente en de verhuurder van je huis.
            Die kunnen ook gewoon weigeren, en dan ? Dan weten ze dat je wiet kweekt....
            Daarom kiezen veel medische kwekers er voor om het stil te houden, ondanks de risico's.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Boomvalk
              Boomvalk commented
              Editing a comment

            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Sommige dingen kun je niet op de juiste manier winnen. Maar waar een weg is dat is ook een wil. Ik kweek al 15 jaar zonder problemen in eigen tuin zonder gezeik. Hoi het alleen voor je eigen vertel niemand waar jij doe

            #89
            Juist Q jij snap het .



            God was never on your side..

            Comment


            • kees49
              kees49 commented
              Editing a comment
              Het is ook niet zo moeilijk, je hoeft niet gestudeerd te hebben om dat te begrijpen.
          Bezig...
          X