Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat het vandaag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe gaat het vandaag

    Nou
    Ik doe minder wiet in mijn avond jointje en geloof het of niet ik slaap wel stukken beter
    Denk mijn wietje is gewoon te sterk (goede kweker he ikke).
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Hoe gaat het vandaag

      Tis weer maandag de week is weer begonnen.
      Ik heb heerlijk geslapen afgelopen nachten dus bij mij was de oorzaak echt teveel wiet in mijn jointje.
      Verder gaat het oke donderdag heb ik een gesprek en ga ik hulp voor in huis aan vragen om dat ik toch merk dat door mijn reuma ik net meer alles echt goed kan doen in huis.
      En aangezien ik een pietje percies ben en het zelf niet kan moet ik wel , hopen dat het lukt
      Groetjes
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Hoe gaat het vandaag

        Succes alvast met het gesprek.

        Fijn om te horen da je weer beter slaapt, of tenminste beter wakker word.

        Grtz

        Comment


          #19
          Re: Hoe gaat het vandaag



          Mooi Plaatje vind ik zo

          Nou alles gaat hier lekker merk wel dat de kou me weer lekekr last gaat geven van de reuma maar oke blijven door gaan.
          Ritalin ga ik verhogen misschien word de pijn dan ook minder dat zou mooi mee genomen zijn.
          Komend weekend lekker sinterklaas met mijn pete kindje vieren en daarna bij mijn ouders
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: Hoe gaat het vandaag

            Hoe gaat ut vandaag...

            hetzelfde als de afgelopen 2 weken met die achterlijke kou die zomaar uit het niets op kwam zetten... die ellenlange natte dagen.... ijskoude priemende wind..... alles voelt aan alsof ik al dagen bezig ben geweest, voor ik uberhaubt mn bed uit ben gekomen...

            De krukken zijn weer van roest ontdaan doordat ik niet meer zelfstandig rechtop kan blijven staan... wat kunnen we zeggen... de winter is weer begonnen.. we kunnen weer bidden voor een vroege en warme lente
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #21
              Re: Hoe gaat het vandaag

              Naar een paar uur brakke slaap op de bank ben ik klaarwakker... alweer.... Heb in de afgelopen 3 weken misschien 4 of 5 dagen overdag doorgebracht.... begrijp me niet verkeerd, ik hou van de nacht, heb echt een hekel aan de drukte en al het licht van overdag.... maar het is toch wel lastig als je vanalles moet doen... zoals boodschappen

              Heb vanochtend nog gezellig met bella, misty en debiel een discussie gevoerd die ik eigenlijk dagelijks heb... wat te doen als je vast zit... blijft leuk om te zien dat iedereen een mening heeft

              Ik weet dat ik geen ruggegraat heb en er niks zal veranderen zonder dat er echt pure noodzaak voor is... Ben ik blij dat ik lekker een maandje naar Zuid Afrika ga, heerlijk genieten van het zomerse weer, 35 graden in de schaduw maar OOOOOWWWH zo heerlijk, niet zoals de bedrukte warmte van die kikkerlandje... Het leukste aan Zuid Afrika is, er is altijd wel iets te doen

              Zo en nu ga ik weer kijken of ik kan slapen.....
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

              Comment


                #22
                Re: Hoe gaat het vandaag

                Hallo

                Kreeg vandaag een pm van Wernard Bruining Hijs de goeroe van Medi wietHoi Wernard
                Dankje voor je pm en de rest
                Ik heb ook ondervonden als ik minder cannabis in mijn jointje doe dat ik dan toch beter kan slapen en meer beweeg.
                Vroeger rookte ik alleen jou Doubelfun en dit jaar heb ik wat andere soortjes geprobeerd.
                Nu moet ik eerlijk zeggen bij Doubelfun ontspan ik altijd en word ik niet echt high wat heerlijk is want ik haat high dat ben ik van me zelf al
                Dus ik ga toch overwegen om komnend jaar weer gewoon Doubelfun te doen
                Geen last van Toprot of schimmels en goed voor mijn gezondheid en gewenst effect.

                Ik ga jou recept van Olie posten in het hoe gebruik ik cannabis deel Hierdus
                Ik zal dat vanmiddag of vroeg in de avond doen.
                Mocht jij nog meer tips hebben dan hoef je dat niet in Memberdeel te doen
                Maar kan je dat gewoon hier in het medideel posten.
                Alles kwa medi is mooi mee genomen en je ben van harte welkom hier dat weet je wel

                groetjes Belladonna




                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe gaat het vandaag

                  Goedemorgen

                  Vandaag kan ik zeggen mijn reuma is voor de volle 100% terug
                  Gisteren avond voelde ik gewoon elke botje in mijn rug en nek het leek
                  wel of er door heen zakte of langzaam elk botje brak en ik kom haast niet mer van de bank af
                  Bij het op staan voelde als mijn lichaam wel 200 kilo woog en met moeite ben ik in mijn bed terecht gekomen
                  Slapen is al een paar dagen een drama , gevolg over vermoeid, sacherijnig ,
                  Ernstig prikkelbaar , en moet ook nog is voor de lol ongesteld wordenPffffff
                  Dus met andere woorden gaat lekker met me

                  Mijn actie plan:
                  1 Regel cannabis olie en ga het proberen
                  2 Ontspannen dag vandaag Houtkachel aan en boekje lezen
                  3 Warme douche nemen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe gaat het vandaag

                    Hallo

                    Zo het zit er weer op ik ben Gezakt voor mijn rijbewijs en terecht
                    bespaar de details wil me zelf wel in eren houden
                    Hoe het verder gaat het vriest buiten en volgens mij ook in mijn botten
                    zo voelt het wel stijf en pijnlijk.
                    Ik ben weer terug moeten gaan aan de pijn stillers ik kon er neit om heen
                    Ik ben laatste dagen ook weer heel erg moe en dan bedoel ik
                    Ik kom uit bed loop de trap af maak drinken start laptop op lees wat en schrijf wat en ben weer moe als of mijn hart in mijn keel klopt en of ik maraton heb gelopen pff.
                    Ik ben bezig met cannabis olie van Wernard en zal zo proberen een stukje daar over te schrijven als ik dan nog red maar vandaag staat het er

                    Groetjes Belladonna
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe gaat het vandaag

                      He Balen Bella,

                      Tis zo makkelijk,vooral voor jouw met dit weer.
                      Begin het hier nu ook goed te voelen en dan is
                      een warm autootje wel erg welkom.

                      Doe een beetje rustig aan met de pijnstillers
                      daar kan je ook een heel van worden,he.

                      Ben benieuwd naar je olie...
                      En wat vandaag niet lukt kan morgen ook nog
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe gaat het vandaag

                        Vandaag bijna 8 uur lang aan mn auto gesleuteld om hem weer helemaal up-to-date te krijgen voor de winter.....

                        Tijdens het sleutelen is het me weer flink in de rug geschoten en sindsdien loop ik weer zo krom als een hoepel voorover gebogen Gelukkig is mn auto wel klaar wat ben ik blij dat ik een vader heb die wel weet waar die mee bezig is anders was ut nooit afgekomen...

                        Heb de rest van de dag met compleet verkrampte handen en benen op de bank gelegen....blijkbaar ben ik het niet meer gewend om iets te doen... laat staan zolang aan 1 stuk.

                        De kou voel ik idd ook bella, zelfs als je binnen zit in een lekkere warme kamer en je kijkt naar buiten of hoort de wind, dan voel je het al in alle spieren, gewrichten en botten... kan niet wachten op mn vakantie naar het lekker warme zuid afrika....
                        sigpic
                        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe gaat het vandaag

                          Sjit is dat he ben je eindelijk iets aan het doen heb je er ook nog plezier in en vervolgens betaal je de hooft prijs.
                          Ik moest gisteren avond op bezoek bij mijn schoon moeder die lig in ziekenhuis en we moesten van parkeer plaats naar ziekenhuis lopen en ik voelde mijn benen verstijven van de kou en elke stap werd moeilijker mijn man zij zal ik rol stoel halen
                          Ik nee red het wel.

                          Tja en vannacht krampen in mijn benen en blok in mijn kuit zo pijnlijk en kreeg het niet weg. En dan flip ik bijna van de pijn pffffff
                          Maar ben naar beneden gegaan wat gedronken en druppel olie genomen en hbe weer kunne slapen .
                          Misschien is dat ook wel iets voor jou Wiet olie van Wernard Bruining Mr
                          Nooit geschoten is altijd mis he.

                          Ik wil ook naar warm landddddddddd
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe gaat het vandaag

                            Precies bella, kheb echt de hoofdprijs betaald....

                            Heb vanaf half 3 vannacht tot een krap uurtje geleden op mn bed gelegen... compleet immobiel... kon niet eens opstaan om naar de wc te gaan... mn rug zat vast, mn benen deden pijn als ik er aan dacht en mn armen... nja die zijn nu nog steeds niks waard....

                            Die wietolie zou wel interessant kunnen zijn, maar ik zie het mezelf niet maken...ik ben niet zo handig met dat soort dingen zal het eens op de tafel gooien hier...

                            Ik kan niet wachten tot ik op vakantie kan, eindelijk chaos zoals ik het liefst de chaos heb warm en overleefbaar ^.^
                            toch zie ik er ook wel flink tegenop hoor, 1 maand lang niks in de vorm van weed, dan thuiskomen en proberen niet trug te vallen in het oude patroon. Heb al een hoop dingen geregeld om te zorgen dat ik niet zomaar trugval.. de oogst van deze ronde krijgt een veilig onderkomen...mn boodschappen gaan de eerste weken voor me gehaald worden (zodat ik niet "stiekem" geld achterover kan drukken ) en heb de 2e week van april een afspraak in een afkickkliniek. Nu maar hopen dat dat allemaal onnodig blijkt te zijn en dat ik eindelijk weer een beetje mn leven op kan pakken.
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe gaat het vandaag

                              Potverdikke Mr ik schrik er van

                              Ja de hooft prijs ik ken hem ik word altijd zo bang als ik midden in de nacht
                              wakker word en kan mijn benen niet bewegen zo stijf zijn ze.
                              Dan moet ik mijn bed om hoog doen om er weer gevoel in te krijgen en dat gaatd an pijn doen pfffff

                              Ik denk als je in ander land ben dat je het blowen dan minder mist je doe meer dingen en ben der minder me bezig
                              Als het moeilijk word zoek andere mensen op blijf niet alleen zitten piekeren
                              Hoop dat je het vol gaat houden.

                              Hoop ook dat je kan gaan minderen met blowen waarschijnlijk kan je dan ok beter slapen. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat als je teveel blow dat het dan ook je slaap kan tegen houden.
                              Ik zelf laat mijn man mijn wiet bij houden en elke vrijdag vul ik miijn potje en als het op is ja dan op en op vrijdag vullen we weer.
                              Zo kan het niet uit de hand lopen en ik blow alleen in de avond nooit overdag.
                              Anders verzin ik elke keer wel een reden om een joitn tekunnen roken

                              Maak een dagboek hier als je thuis ben en schrijf van je af dat helpt vaak
                              En ik zal je suporten hoor
                              Maar nu eerst vakantie en genieten elke dag
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Hoe gaat het vandaag

                                Pffff wat een ellende....
                                Na dagen door de sneeuw te hebben gewaggeld ben ik echt compleet gebroken.
                                De kerstinkopen zijn gelukkig allemaal weer gedaan dus gelukkig kan ik bijna de benen omhoog gooien -_-

                                Het mag van mij wel weer smelten... de lol is er nu wel weer vanaf....
                                sigpic
                                Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                                Comment

                                Bezig...
                                X