Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat het vandaag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoe gaat het vandaag

    Ik zal voor je duimen Mr. Klote voor je.

    Comment


      #32
      Re: Hoe gaat het vandaag

      Hallo
      Hier is het koud de sneeuw vind ik leuk zolang ik binnen kan blijven.
      als ik buiten kom betaal ik me\teen de prijs pijn in mijn benen en zeer stijve benen.
      Ik heb ook het geluk dat ik al weer verkouden ben sinds ik met de ritalin ben begonnen ben ik
      eigenlijk aaan 1 stuk door verkouden.
      Deze ronde snotteren en zwaar hoesten en koorts pfff en het vald niet alleen mijn eigen op meer mensen zeggen tegen me ben je nu al weer ziek/verkouden.
      Ik ga er toch is met de dokter over hebben sinds die ritalin lijkt het wel of ik niet beter word en verkouden blijf pfff
      Nou nog even en het is kerst en ik heb er geen fuck zin in en mijn man ook niet.
      Denk afgelopen jaar is teveel gebeurt om nu een feestje te bouwen zo leuk was het niet.
      Maar ik ga lekker koken op 1 ste en 2de kerst dag en ik ga de rijst van kweker maken jammie
      dus komt goed en gelukkig komt mijn pete kindje paar kerst dagen logeren
      Kerst zonder kinderen is best moeilijk en merk dat het gemis me toch ook wel parten speelt
      met deze dagen

      Groetjess
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Hoe gaat het vandaag

        Bella,

        kappen met die zooi joh. Wat jij nu zegt heb ik jaren gehad. Ik heb al drie keer nerveus bij de huisarts gestaan deze winter, maar er gebeurd niets. Ik blijf gezond. Wel een verkoudheid gehad, maar that's it.

        Ritalin is gevaarlijk. Het kan zeker ook zonder.

        sterkte ermee.

        groet Mitsz

        Comment


          #34
          Re: Hoe gaat het vandaag

          Nou Meneer buis Ritalin is gevaarlijk vind ik wel een heel groot woord.
          Ritalin is een medicijn en oke het heeft bijwerking die niet tof zijn
          Maar er zitten ook positieve kanten aan.
          En kan je me uit leggen hoe ik zelfde effect kan krijgen als Ritalin maar dan zonder Ritalin.

          B.v Rust in mn hooft , geen nachtmerries meer , rust in mijn dagelijkse leven
          Rust en stilte in mijn hooft , Me minder druk maken om dingen, Minder piekeren,
          Minder angstig zijn , Dingen nu snappen en begrijpen.
          En heel belangrijk niet meer Hyper focussen.
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Re: Hoe gaat het vandaag

            Zoals jullie waarschijnlijk weten, ben ik lekker een maandje op vakantie geweest en sinds ik trug ben voel ik me als herboren.

            Mijn oom, die ook op mn hondje heeft gepast, heeft in de vakantie mn hele huisje een goeie beurt gegeven. Toen ik thuis kwam wist ik echt niet wat ik zag, mn kin lag bijna op mn knieen.
            Door mn nieuw gevonden energie heb ik er weer vertrouwen dat ik van alles en nog wat aankan... om eerlijk te zijn, voel ik me alsof ik de hele wereld aan kan. Ook ben ik gestopt met blowen, waardoor ik mezelf weer in beetje in de hand kan houden. Mijn nieuwe doelstellingen zijn heel makkelijk, ik wil 6 maanden geen joint roken (misschien dat ik de vaporizer ga gebruiken als ik het nodig heb, maar nu nog niet) mijn huisje netjes houden en binnen 2 maanden weer een baan hebben in de regio tussen de 12 en 20 uur per week.

            Ik heb ook weer een nieuw schema gemaakt waar ik me aan hou, mede met betrekking tot mn dag/nacht ritme. Ik moet van mezelf overdag wakker blijven, ook al ben ik moe, betekend dat ik eerder naar bed moet gaan. Iedere dag voor 00.00 naar bed en 's ochtends om uiterlijk 10 uur der weer uit zijn. Iedere dag minimaal 30 minuten schoonmaken (in blokken van 15 min) en maximaal 2 uur. Alle afwas meteen in de afwas machine zetten en iedere avond tussen 6 en half 7 beginnen met het avond eten, of dit nu een normale gekookte maaltijd is of een kant en klaar maaltijd, zolang ik maar op vaste tijden "fatsoenlijk" eten heb .

            Ook ben ik dankzij mn vakantie gestopt met mn maagtabletten, waarschijnlijk doordat ik nieuwe homeopatische medicijnen heb en blijkbaar doen die goed hun werk

            Zo nu ben ik weer ff klaar met mn verhaaltje voor vandaag ik hou jullie op de hoogte
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #36
              Re: Hoe gaat het vandaag

              mooi ep de doelstellingen zijn haalbaar, das al een gewonnen punt.

              Comment


                #37
                Re: Hoe gaat het vandaag

                Wel bella ik ben een stille lezer van je treat.
                Vind je al even merkwaardig als mezelf en daar zijn er niet veel van.
                Me eigen vrienden zeggen dat ik rare meningen heb en ik heb me altijd niet gepast gevoelt bij de gewone doorsnee burger.
                Maar jou verhaal is al even aangrijpend dan ieder ander levensverhaal.
                Hoop dat je de rust vind die je moet en ja dat is heel belangerijk kweet het zelf rust of peace of mind zoals ik altijd zeg.
                Meschien is het wel waar dat medicatie je schade toedoet maar heb zelf 15 jaar pijnstillers genomen en ben vermagerd en al me tanden kwijt maar ben nog steeds blij dat ik ze had.
                Je moet nog altijd kwalitiet hebben in het leven anders gaat dat niet.
                En de kwalitiet van je slaap bevorderd de kwalitiet van je leven ook veel meegemaakt.
                hou je sterk en goede moed en nieuwe moed en ik blijf je volgen meid.

                Comment

                Bezig...
                X