Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis olie mijn ervaring

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cannabis olie mijn ervaring

    Verder hoop ik dat de reguliere artsen eens een goed onderzoek doen naar de resultaten van deze wonderlijke plant die bij nog veel meer ziekten wordt gebruikt
    Doe ik mee mee,zelf heb ik ook een aantal tumoren. Goedaardig en niet te vergelijken met kwaadaardig.Maar wat opvalt is dat er sinds mijn cannabis gebruik (waar ik in eerste instantie mee begon voor me rug) er geen groei meer is. En kan ook niks bewijzen.


    Hoe is het gisteren afgelopen?
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #17
      Re: Cannabis olie mijn ervaring

      Hey, die link van hoe je cannabis olie moet maken werkt niet meer, en met de zoekfunctie zit ik al op de 2e pagina en nog niks gevonden, ik kijk nog even veder
      Maar heeft iemand misschien een link?

      Comment


        #18
        Re: Cannabis olie mijn ervaring

        Ik zal je morgen via een pm aangeven hoe je dat product moet vervaardigen. Dat kan namelijk op 2 eenvoudige manieren. Ooit heb ik op dit forum aangegeven hoe ik dat doe. Echter de censuur heeft wellicht toegeslagen. Wat ik de mods overigens niet kwalijk neem. Als je niet wil dat een bloemperk wordt betreden dan kun je immers beter ook het grasveld daarom heen ook als verboden gebied verklaren. Dat zou ik eveneens doen. Een overijverige officier van justitie zou de receptuur wellicht kunnen beschouwen als het aanzetten tot criminele handelingen. Terecht -in mijn optiek- dat de mods grenzen stellen. Het zijn niet mijn grenzen, maar ik participeer willens en wetens in dit forum en de opgelegde regels aanvaard ik.
        Last edited by Xtreme; 14 August 2012, 19:32.

        Comment


          #19
          Re: Cannabis olie mijn ervaring

          Oke bedankt Xtreme dan wacht ik af tot morgen!

          Comment

          Bezig...
          X