Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

    Kan Cannabisolie Kanker genezen? volgens Richard Simpson wel.bron

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

      klopt voor 100%
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #18
        Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

        "Marihuana gebruik had geen significante invloed op de lichamelijke of geestelijke gezondheidszorg gebruik, gezondheid-gerelateerde kwaliteit van leven, of de huidige sociaal-demografische kenmerken."

        Mijn favorieten zin om te lezen in een Studie achter Cannabisgebruik

        Comment


          #19
          Last edited by jantje; 13 May 2010, 22:07. Reden: Spelling!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Comment


            #20
            Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

            Ik denk dat het aan de gebruiker zelf is, om hoe er mee om te gaan en te gebruiken of misbruiken .

            Dat cannabis kankercellen remt is een bewezen iets .

            Maar niet gelijk gaan schreeuwen dat het alles geneest dat gaat me iets te ver , ik lees hier heel veel over omdat ik direct te maken heb met de ziekte en het gebruik van oil .

            We weten allemaal dat er een hoop mensen zijn die er baat bij hebben, in welke vorm dan ook .

            Ik denk dat er veel meer onderzoek gedaan moet worden naar de voordelen en de nadelen .

            Greetzz GG

            Comment


              #21
              Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

              Inderdaad amnees cannabis remt bepaalde kankercellen maar niet alle middelen die kanker remmen zijn daarom ongevaarlijk voor de rest.
              Mijn stellingsname was een reactie op de soms te snel gemaakte conclusie: cannabis is volledig "gezond" met geen enkel risico, kijk maar naar studie x en y.

              Het grote probleem is dat de positieve effecten jarenlang niet serieus bestudeerd zijn en nog altijd de overheid het gebruik en verder onderzoek naar medisch gebruik "stuurd". Als je een positief effect hebt vooral blijven doen!!

              groetjes lien

              Comment


                #22
                Re: Top 10 Cannabis Studies the U.S. Government Wished it Had Never Funded

                Ja ben het wel met je eens maar de voordelen van cannabis worden net zo min bestudeerd .

                Ik denk namelijk dat als het verdampt word er al heel veel nadelen weg zijn.

                Maar ja de regulieren geneeskunde brengt ook meer in in de kas he .

                Greetzz GG

                Greetzz GG

                Comment

                Bezig...
                X