Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

    Korting op 420shop
    Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.
    Last edited by monty; 9 May 2012, 20:22.

    #2
    Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

    ik denk dat je helemaal gelijk hebt monty!! als je boven de 100 graden gaat koken dan verdampt de thc sneller.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

      Dus als je wiet gaat gebruiken voor gerechten mee te maken is een vroeger geoogste top beter dan een later geoogste top (van dezelfde plant)?
      Heb ik het goed?
      Bedankt voor de les
      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

        Ja dat heb je goed geconcludeerd. Vroeg geoogste wiet kun je opwaarderen door het in een zuurstofvrije omgeving te verwarmen. Start je met compleet rijpe wiet dan treed er enkel oxidatie op dus een klein potentie verlies.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

          ik geloof dat thc pas verdampt boven de 180*C
          ʁɚɩɊ ♂

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

              Tetrahydrocannaninol (THC)

              THC heeft 10 verschillende isomeren, dat wil zeggen dat de molecuulformule gelijk blijft, maar er wel verschillen zijn in de structuurformule. De molecuulformule van Δn-THC is C21H30O2. De verschillende isomeren worden aangegeven met Δn-THC.
              De onderstaande structuurformule aan de linkerkant is die van Δ9-Tetrahydrocannabinol.
              De structuurformule van Δ9-THC. De structuurformule van Δ8-THC.







              De verschillende isomeren hebben verschillende eigenschappen, dus er is ook een verschil in de werkzaamheid en geur.
              Er zijn maar 2 isomeren die psychoactieve effecten kunnen veroorzaken, dat zijn de Δ8-THC en Δ9-THC. De concentratie van Δ8-THC is verwaarloosbaar in vergelijking met de concentratie van Δ9-THC. Daarom wordt de concentratie van THC met een psychoactief effect ook berekend met de concentratie van Δ9-THC.
              Δ9-THC komt voor het grootste deel niet vrij voor in de cannabisplanten, veel van de THC komt voor als THC-zuren. Bij verhitting komt het THC vrij, als de THC-zuren decarboxyleren. Daarbij ontstaat het Δ9-THC.
              Bij verhitting ontstaat Δ9-THC.



              Last edited by monty; 30 October 2011, 10:31.

              Comment


                #8
                Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

                gaat niet heel veel delta-9 thc en CBD uit een spacecake als je die in de oven maakt dan? dat lijken me juist de belangrijkste ingredienten en een cake onder de 157 graden bakken lukt ook niet heel mooi geloof ik.

                Comment


                  #9
                  Re: Welk effect heeft het koken bakken of braden op cannabis.

                  De Cannabedoiden zitten opgelost in de boter. Boter heeft een veel hoger verdampingspunt. Je raakt dus niks kwijt.

                  Comment

                  Bezig...
                  X