Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel wietboter voor een hele cake?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel wietboter voor een hele cake?

    Korting op 420shop
    Ik heb gisteren van mijn overgebleven wiet (knipresten van mijn eigen kweek), wietboter gemaakt.
    Ik heb 500 gram roomboter + 23 gram wiet gebruikt. Nu heb ik een pakje cakemix gekocht van de AH.
    Hier moet 150 gram roomboter doorheen. Hoeveel van de wietboter is voldoende voor een leuke cake t??
    De verhouding van mijn wiet boter is: 20 gram boter = 1 gram wiet.
    alvast bedankt

    #2
    Kan je nooit zeggen. Neem de volle 150 gram en begin met een klein stukske cake. Vries de rest in. Of probeer eerst met zo'n snelle microgolfoven cupcake.

    Comment


      #3
      Ik ben toch maar gegaan voor 100 gram wietboter en 50 gram normale boter! Dit komt neer op 0,25gram wiet per plakje cake (ik ga de cake opdelen in 20 plakjes). Dus met 2 plakjes zit je op 0,5 gram wiet. hopen dat het wat is!

      Comment


        #4
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Cake van bijna een kilo want je vergeet de wiet OMG

        • Brainwreck
          Brainwreck commented
          Editing a comment
          Wietboter misschien?
          Last edited by Brainwreck; 20 September 2017, 00:06.

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Chronic89 View Post
        Ik ben toch maar gegaan voor 100 gram wietboter en 50 gram normale boter! Dit komt neer op 0,25gram wiet per plakje cake (ik ga de cake opdelen in 20 plakjes). Dus met 2 plakjes zit je op 0,5 gram wiet. hopen dat het wat is!
        En hoe is uw recept afgelopen? Ik ben benieuwd naar een "eetverslagje"

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Organisch View Post

          En hoe is uw recept afgelopen? Ik ben benieuwd naar een "eetverslagje"
          Beetje late reactie haha maar ik had toevallig nog wat overgebleven boter in de diepvries maar ik wist de sterkte niet meer dus ben ik opzoek gegaan naar mijn topic op dit forum..
          De vorige cake had 20 plakjes van elk 0,25 gram. Dit was iets te mild. vandaag ga ik voor 150 gram boter wat betekent in totaal 7,5 gram wiet in de hele cake! en dit keer ga ik voor 15 plakjes ipv 20. betekent dus 7500mg / 15 = 500mg per plakje cake, 2 plakjes zou je dus al op 1 gram wiet zitten wat dus al een stuk sterker zou moeten zijn dit keer. Hopen op het beste

          Comment

          Bezig...
          X