Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Space Wiet Pannenkoeken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Space Wiet Pannenkoeken

    Korting op 420shop
    Hallo
    ben van plan om binnenkort spacepannenkoeken Te maken.
    heefd iemand een recept voor me hoe doe je dat?
    ik wil het gewoon met de pannenkoeken mix doen.
    moet ik gewoon gemaalde wiet daar in gooien?
    of wietboter of wiet melk erin gooien?
    We zijn van plan om het met ze 2e te doen ieder 1 Pannenkoek hoeveel gram raad je me aan om in een pannenkoek te zetten?
    want ben nog niet zo ervaren met Edibles
    had laast een Spacehasjcake gekocht van Boerenjongens gekocht stond er op per persoon 1 Half cakje dus met ze 2e gedeelt en was uren van De kaart niet normaal zat hem half te trippen.
    dus hoeveel raad je aan voor een beginnende Wiet eter.
    ben wel ervaren met blowen.

    mvg

    #2
    Pannenkoeken zal je moeten maken met cannamelk, in het beslag gaat immers geen boter. Voor 100 en 1 wietrecepten, ook voor cannamelk ; www.stonerscookbook.com

    De hoeveelheid wiet, tsja... Laat ik het zo zeggen, mijn vrouw heeft mij 's middags een keer gebeld omdat ze niet meer van het bed af kon komen en de gordijnen zag wapperen met de ramen dicht. Zij had toen het beslag van de mixer afgelikt. Ik heb toen 3 vrienden opgetrommeld en 's avonds hebben wij met 4 man de cake opgegeten onder het genot van een aantal jointjes. Wij vonden het als doorgewinterde rokers tegenvallen.

    M.a.w. ik denk dat het nogal persoonsgebonden is. Ik zou, als ik jou was, een halve gram per pannenkoek aanhouden en de helft opeten en kijken hoe dat valt. Dan kun je nog altijd de andere helft opeten. Mocht het niet sterk genoeg zijn dan gooi je de volgende keer een hele gram per koek erin of je eet de koek in 1 x op.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Geen idee hoe jullie pannekoeken maken, maar daar gaat wel degelijk boter in. Liter melk, 400 gram bloem, 4 eieren, zakje vanillesuiker, snuifje zout, 80 gram boter. Boter smelten, alles bij elkaar, mixen en klaar. Dus dat gaat met wietboter en anders de wiet oplossen in de boter. Pannekoekenmix is afzuip Als je de zelfrijzende bloem pakt van delhaize huismerk dan klontert er niks.

      Comment


      • Lorenzo32
        Lorenzo32 commented
        Editing a comment
        Nee maar je kan er toch CannabisMelk in doen?

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Boter daar bak je ze in maar er gaat GEEN boter in het beslag en als je in wiet boter bakt dan heb je er niks aan want door het bakken word het zo heet dat alle werkzame stoffen weg zijn in je boter

      • lightitup420
        lightitup420 commented
        Editing a comment
        Lekker beetje roomboter erin want roomboter maakt alles beter

      #4
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #5
        Is dat iets Belgisch mss? Jeroen Meus zijn eerste job was in een pannekoekenhuis. Boter, of olie. Doen jullie mss een hoop boter in de pan zelf? Trek er is een foto van, mss zie je zo het verschil.
        Als jonge gast verdiende Jeroen een centje bij in een pannenkoekenhuis. Daar leerde hij erg eenvoudige vanillepannenkoeken bakken. Het beslag kan je in 1-2-3 bereiden in de blender en met een geurige kop chocolademelk erbij, zit je gebakken voor een heerlijk vieruurtje.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ik vet bij de eerste koek de pan een beetje in, daarna bak ik zonder boter. Ik zal eens een foto maken de volgende x

        #6
        Die jeroen is geen echte Pannekoeken bakker
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X