Hasjolade Melk (Chocolade Hasj Melk)

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• PITcrew
    replied
    dat ga ik zekers een proberen

ziet der lekker uit

Leave a comment:

• achie13
    replied
    Ik had het gedaan het is best lkr alleen het heeft een beetje harde hasj smaak maar verder is het wel lkr ik had alleen niet zo veel hasj en ik zou et niet koud drinke want dan is het minder lkr en dan is de chocomel niet zo lkr meer

Leave a comment:

• Methos
    replied
    Ik heb een tijdje geleden dus die hasjolade melk geprobeerd, maar dan op een andere wijze bereid;

ik had een gram afghaan hasj liggen uit de toermalijn van tilburg.
    Heb die in 2 gedeeld omdat mijn vriendin ook een kop hasjolade melk kreeg. het was haar éérste ervaring met eender welke vorm van drugs (behalve alcohol ofcourse) en aangezien ze zo hard tegen roken was, was dit de enige manier voor haar om het effect van cannabis te voelen.
    het was dus 0.5 gr per persoon.

Heb eerst een beetje boter laten smelten in een pan, derna heb ik de hasj erop verkruimeld. Het mag niet koken maar wel lichtjes brubbelen.
    Wanneer de hasj helemaal opgelost was in de boter heb ik een kop melk in de pan gegoten en heb ik goed geroerd. Derna wat Nesquik toegevoegd.

we hebben die kop in een 10-15min opgedronken, telkens goed roeren wanneer we een slokje namen. Naar het einde toe vond ik de hasjolade melk wat viezer smaken, maar heb toch effe doorgebeten

na drie kwartier heb ik voor het laatst op mn uurwerk gekeken omdat ik nog altijd niets voelde. Dat was de laatste keer dat ik naar mijn uurwerk keek die avond

Ik werd zooooooooooo scheef, niet normaal. twas er echt zo over, nog nooit zo scheef geweest. In het begin kregen we lachkicks en hebben we zalig gevreeen enzo :p

maar na een tijdje...
    Ik zei dingen, hoorde mijzelf spreken... na een seconde wist ik nt meer wat ik had gezegd.
    Het effect werd alsmaar heftiger en heftiger, het kwam precies in golven af; je voelt je ffe normaal en dan ben je zo scheef als iets... dan voel je jou iets beter worden en enkele seconden later ben je nog schever dan ervoor
    en mijn vriendin... omg die was in dezelfde toestand als mij, al was het niet erger :/ en dat voor haar eerste keer :^)
    Dat heeft zeker een 5u geduurd tot we besliste om te gaan slapen omdat we het echt niet meer aankonden.

conclusie, die 0.5 gr was TEveel, volgende keer doe ik het met een 0.3gr ofzo.

Maar dat doseren is zo moeilijk, volgens mij hangt dit sterk af van de kwaliteit van je hasj.

oharme mijn vriendin, wat ik haar heb aangedaan voor haar eerste keer maarja, ze ziet het wel zitten om het nog es te proberen, maar dan smijt ik er wa minder in :p
    Last edited by Methos; 29 October 2008, 19:51.

Leave a comment:

• westport
    replied
    Ik heb eerder zin in dat hespje die op de boterverpaking staat.

Leave a comment:

• leo
    replied
    en hoe was het effect achteraf laurens

Leave a comment:

Bezig...