Re: Hasjolade Melk (Chocolade Hasj Melk)
Super!! Zal ik zeker eens proberen!
Hasjolade Melk (Chocolade Hasj Melk)
Collapse
X
-
-
egt geweldig het smaakt super en het effect is ook goed!
Leave a comment:
-
ga ik dit weekend lekker eens even proberen
Heb dr al zin in
CYallLeave a comment:
-
Tof recept bedankt deze ga ik zeker een keer uitproberen
Leave a comment:
-
geweldig egt heel lekker! hier hou ik van ik ga het elke avond drinkenLeave a comment:
-
Sinds wanneer is chocolade suiker¿
Het hoofdbestanddeel van chocolade is cacao en vet.
Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis). Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.Last edited by monty; 18 July 2010, 08:20.Leave a comment:
-
ik vind na wat gerookt te hebben alles wat zoet is lekkerder smaken!Leave a comment:
-
is het niet zo dat je misselijk ervan word?
want chocola(suiker) en wiet gaat bij me vriende en mij nooit goed..
chckLeave a comment:
-
Re: Smokey's Hasjolade Melk (Chocolade Hasj Melk)
hey,
leuk idee, ik ga het dit weekend ook een maken,
een vraagje,;
hoelang duurt ongeveer de trip?
is het een beetje te vergelijken met Spacecake?
Leave a comment:
-
Hehe ok dan neem ik vrijdag een lekker chocotje mee nr school xDLeave a comment:
-
Je kunt het beste 0,5 gr per persoon proberen de eerste keer.Leave a comment:
-
Als je dit met wiet doet, laten we zeggen White Widow of Amnésia, welke hoeveelheid is dan toepasselijk voor 1 persoon? Ik dacht aan 0.5-1gram of is dit te veel? (Voor de rest rook ik enkel wiet, heb geen enkele ervaring met het eten/drinken ervan xD)Leave a comment:
-
Voor 2 personen:
Ik haal zelf altijd 1 gr. Superpolm, dit is makkelijk te kruimelen. Vervolgens smelt ik 2 theelepels roomboter (ongezouten) in een pannetje op een heel laag vuur want het mag niet 'bakken'. Hier gooi ik de verkruimelde hasj in dat dit lost op in een seconde of 15/20 als je goed roert. Dan doe ik snel 2 koppen volle chocolademelk erbij en dit laat ik opwarmen in een minuut of 10 (niet laten koken!). Afentoe roeren en als je de glazen weer heb gevuld met hasjchocolademelk dan zit er nog een kring in de pan. Deze kun je eruit halen met je vinger/pannenlikker want hierin zit natuurlijk ook THC
.
Na 3 kwartier á een uur space ik hem hard en het effect is heel anders dan wanneer ik hasj rook. Elke spier in me lichaam is ontspannen en vaak ken ik niet meer dan tv kijke of muziekluisteren op de bank. Dit effect houd zeker 2 uur goed aan waarna het rustig weer afneemt. Soms als ik om 12 uur begin met drinken ben ik de volgende ochtend nog duizelig en zeker de volgende dag ben ik nog lusteloos en loom.
Ik zelf vind het chill om dit te drinken na een paar biertjes dit versterkt het effect nog wat.
Space-zeLeave a comment:

Leave a comment: