Hoi, dit is een vervolg van https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ellen-en-vraag
Nog steeds op zoek naar hulp / ervaringen met wietboter maken.
Ik zei al, ik ben geen kweker, dat is me te grootschalig. En eerlijk gezegd vind ik het omslachtiger als zo'n machine en als het misgaat ben ik meteen een hele zooi wiet kwijt.
Ze hebben me verteld dat ze die snoepjes inspuiten met spul, vermoedelijk soort olie, geen gewone wiet.
Nog steeds op zoek naar hulp / ervaringen met wietboter maken.
Rreppellsteeltjam
Als ik kijk naar alle apparatuur en ellende dan begin ik nogmaals over spacecake.
Wat is daar mis mee?
Gewoon een paar joekels in 1 x in de oven en je hebt een jaar voorraad.
1 browney in de ochtend uit de vriezerd halen en in blokjes snijden en in doosje doen.
Nou?
?
Als ik kijk naar alle apparatuur en ellende dan begin ik nogmaals over spacecake.
Wat is daar mis mee?
Gewoon een paar joekels in 1 x in de oven en je hebt een jaar voorraad.
1 browney in de ochtend uit de vriezerd halen en in blokjes snijden en in doosje doen.
Nou?
Wesley pipes?
Of te weten komen welke wiet voor de edibles van canadelaar gebruikt word, en 5x wiet kopen die erop trekt genetisch gezien, kijken of het meer je ding is dan ?
Of te weten komen welke wiet voor de edibles van canadelaar gebruikt word, en 5x wiet kopen die erop trekt genetisch gezien, kijken of het meer je ding is dan ?

Comment