Hallo!
Ik ben hier net nieuw en ik ben ook nieuw als het gaat om wiet.
Ik heb nu voor €10,00 hier wiet liggen, maar ik heb geen idee hoeveel gram het is of iets dergelijks.
In ieder geval, het gaat er nu om of dit genoeg is om space brownies te maken.
Ik heb zo'n mix thuis liggen, waar het volgende in zit:
360 G bakmix
en 6 G chocolade snippers.
Bij het maken moet er 1 ei, 100 g boter en 125 ml water bij.
Nu is mijn vraag, hoe ga ik dit doen? Ik heb gelezen dat je wietboter moet maken, maar hoe doe ik dit precies?
En wat doe ik als ik die heb gemaakt en het is gestold etc?
Want bij die mix staat dat je de boter moet smelten (in dit geval dus de wietboter) en dan de bakmix, het ei, de gesmolten boter en het water in een schaal moet doen en moet mixen.
Als ik dit beslag in een cakevormbak doe, moet ik dan de normale graden aanhouden om te bakken (160 - 180 graden celcius.) en ook het gewoon 25 min. laten bakken?
Is dit overigens genoeg wiet (voor €10,00 dus, voor zo'n cakevormbak voor 1 persoon)?
Dus het word zeg maar verdeeld over die hele vorm, voor 1 persoon.
Ik hoop dat iemand mij echt kan helpen!
Dankjewel alvast.
Greetz,
A newbie when it goes about weed.
Ik ben hier net nieuw en ik ben ook nieuw als het gaat om wiet.
Ik heb nu voor €10,00 hier wiet liggen, maar ik heb geen idee hoeveel gram het is of iets dergelijks.
In ieder geval, het gaat er nu om of dit genoeg is om space brownies te maken.
Ik heb zo'n mix thuis liggen, waar het volgende in zit:
360 G bakmix
en 6 G chocolade snippers.
Bij het maken moet er 1 ei, 100 g boter en 125 ml water bij.
Nu is mijn vraag, hoe ga ik dit doen? Ik heb gelezen dat je wietboter moet maken, maar hoe doe ik dit precies?
En wat doe ik als ik die heb gemaakt en het is gestold etc?
Want bij die mix staat dat je de boter moet smelten (in dit geval dus de wietboter) en dan de bakmix, het ei, de gesmolten boter en het water in een schaal moet doen en moet mixen.
Als ik dit beslag in een cakevormbak doe, moet ik dan de normale graden aanhouden om te bakken (160 - 180 graden celcius.) en ook het gewoon 25 min. laten bakken?
Is dit overigens genoeg wiet (voor €10,00 dus, voor zo'n cakevormbak voor 1 persoon)?
Dus het word zeg maar verdeeld over die hele vorm, voor 1 persoon.
Ik hoop dat iemand mij echt kan helpen!
Dankjewel alvast.
Greetz,
A newbie when it goes about weed.

Comment