Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het beste recept voor de niet-roker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het beste recept voor de niet-roker

    Korting op 420shop

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Kattekop View Post
    Ik las dat als je eet je minder opneemt en het langer duurt, dus het beste ongeveer twee keer zo veel nemen als ik eerst nam? Ik heb ook niet veel geld, dus ik wil niet te veel gebruiken als dat niet hoeft. Recepten met tien gram voor een spacecake vind ik een beetje veel.

    Tips en trucs voor iemand die nog nooit ooit maar een spacepepernoot op heeft, laat staan gebakken, zijn zeer welkom!
    Tis net omgekeerd, je neemt alles op en via een betere weg (om het zo maar te zeggen) Duurt langer eer je het effect merkt maar het is wel sterker.
    Je kan het beste wietboter maken en die is dan geschikt voor vanalles en nog wat. Hoeveelheden weet ik niet goed, zeker niet met pure wiet.

    Comment


      #3
      http://nl.youtube.com/results?search...met+baard&aq=f

      Hier heb je een aantal filmpjes van 'bakken met baard'.

      grtz

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Tis net omgekeerd, je neemt alles op en via een betere weg (om het zo maar te zeggen) Duurt langer eer je het effect merkt maar het is wel sterker.
        Je kan het beste wietboter maken en die is dan geschikt voor vanalles en nog wat. Hoeveelheden weet ik niet goed, zeker niet met pure wiet.
        Dat is niet wat jointjedraaien zegt: Bij roken wordt 10 tot 25% van de THC in het lichaam opgenomen, bij eten is dat slechts 6%. Het percentage is kleiner na eten omdat
        een groot deel van de THC al direct in de lever wordt afgebroken voordat het de hersenen kan bereiken. De dosis THC die nodig is om iemand zich high te laten voelen is ongeveer 10 milligram, waarvan dus slechts een klein deel werkelijk in het bloed wordt opgenomen en uiteindelijk de hersenen bereikt.
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...thc-t3191.html

        Ik heb vandaag eens de hasjocomel geprobeerd. Smaakt lekker. Ben benieuwd verder.

        Comment


          #5
          Ja inderdaad, het leek mij ook dat als je cannabis eet i.p.v. rookt, er niets verbrand en je daarom meer thc binnen krijgt... Maar uit onderzoek blijkt het anders te zijn..

          Om even op je vraag in te gaan kattekop:


          Het beste lijkt me als je muffins of iets dergelijks maakt, zo kan je het verdelen in meerdere porties en is het makkelijker af te stellen voor jou persoonlijk gebruik. Maak in het begin een ''proef'' recept met weinig cannabis erin. Als het effect niet sterk genoeg is eet je nog een muffin. als het gewenste effect dan wel bereikt is weet je dat je de volgende keer 2 maal zoveel cannabis in je recept moet doen ( of gewoon 2 muffins eten )

          Wat ook nog een oplossing voor jou kan zijn ( misschien wel makkelijker ook ) Een vaporisor / verdamper!
          Kijk hier voor meer info http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...risor-t43.html

          Succes en laat maar weten hoe je avontuur is afgelopen
          Last edited by Jointjedraaien; 28 January 2009, 14:33.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Nou, die hasjokomel was vreemd. Ik had het zonder boter gemaakt, gewoon melk opwarmen tot bijna koken, hasj erin oplossen (ongeveer zoveel als ik normaal zou roken), in kopje, cacao en honing erbij en drinken.

            Een uur later ging ik slapen, ik merkte nog weinig, had het alleen warm. En zo bleef het eigenlijk. Mijn hart klopte harder dan normaal, ik had het warm, en ik kon potverdriedubbeltjes maar niet in slaap komen. Ik was niet stoned, maar warm en slapeloos. Ik heb heel de nacht nauwelijks geslapen. Dat was niet mijn bedoeling! En ook zowat het tegengestelde effect van wat ik normaal heb. Hm, dat wiet drinken is toch wennen...

            Ik zat ook aan een vaporiser te denken, zal eens lezen!

            Comment


              #7
              Men neme :

              * Een beker yoghurt, bijv. bosvruchten.
              * Een lepel
              * Olie
              * Een beetje hasj

              Olie op lepel doen, boven vuurtje warm stoken. Verkruimel de hasj in de olie, maar laat deze niet verbranden. Voorzichtig de hasj door de olie roeren, zodat deze mooi oplost en de olie lekker bruin wordt. Roer de lepel olie door de yoghurt, en klaar is je cosmic yoghurt !

              Smullen maar !
              Last edited by Flip Hasjkip; 10 February 2009, 22:52.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                hoi

                als je banane bent vind men z'n weg moeilijk

                Comment


                  #9
                  waar haal je die honing ineens vandaan dan, dat stond niet op je lijstje..

                  hehehe

                  groet

                  Comment


                    #10
                    ik geloof daar geen kloten van sorry, bij eten gaat de voledige hoeveelheid naar binnen bij roken blaas ge een groot deel er terug uit dus komt het volgens mij op hetzelfde neer.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                      Men neme :

                      * Een beker yoghurt, bijv. bosvruchten.
                      * Een lepel
                      * Olie
                      * Een beetje hasj

                      Olie op lepel doen, boven vuurtje warm stoken. Verkruimel de hasj in de olie, maar laat deze niet verbranden. Voorzichtig de hasj door de olie roeren, zodat deze mooi oplost en de olie lekker bruin wordt. Roer de lepel olie door de honing, en klaar is je cosmic yoghurt !

                      Smullen maar !
                      Cosmic joggert (zo schreef mijn oma het) voor de win! Ik voelde me wel een beetje een junk met mijn spul op een lepel boven een kaars, maar wat was dat lekker. Voelde me heel de avond lekker lekker, niet stoned, maar alles was wat mooier. Werkt heel anders dan een stickie. Ik denk beter want ik word er niet zo moe van. Dank!

                      Comment


                        #12
                        Alweer een tevreden klant, wat is dit toch een forum...
                        Greetz

                        Comment


                          #13
                          Hoi

                          Wiet thee is een goede oplossing om toch dat gevoel te krijgen zonder luchtjes.
                          Neem 1 gram wiet , doe het in 1 liter water laat het 1 uur borrelen koken zonder al teveel te verdampen , deksel op de pan houden en net aan de kook laten.
                          en op het moment dat je behoefte hebt aan dat relaxte gevoel drink je 1 beker van de thee.
                          Het duurt wel wat langer voor je het effect gaat voelen maar het komt wel.
                          probeer het eens.
                          Groetjes Sandra
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            thc lost niet op in water, zonde van je geld dus, werkt niet

                            groet

                            Comment


                              #15
                              nou als jij maar 1 gram per maand gebruikt ,zou ik zeggen stop er dan gewoon mee. al vind ik het wel vreemd 1 gram per maand elke avond twee sttickies. , moet je me toch echt ff uitleggen hoeveel je er dan in doet. of heb jij wiet dat zich zelf vermenigvuldigt.
                              Maak een wietcake verdeel deze in plakjes , neem twee plakjes per avond en doe de rest in de diep vriezer zo heb je elke dag wat wiet binnen. en slapen zul je ervan gewoon 1 uur / 1,5 uur voor het na bed gaan inemen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X