Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

    Pdf E-Book: Cooking with Cannabis - The Most Effective Methods of Preparing Food and Drink with Marijuana, Hashish and Hash Oil - 3rd Edition (1993)


    Cooking with Cannabis - The Most Effective Methods of Preparing Food and Drink with Marijuana, H.pdf

    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

    Comment


      #17


      Voila.

      Baat het niet dan schaadt het niet

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

      Comment


        #18
        Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

        Hoi,

        Heb weer niet kunnen stil zitten (ADHD) S'normaal ze

        DSC09187.jpgDSC09198.jpgDSC09196.jpgDSC09191.jpgDSC09188.jpgDSC09160.jpgDSC09184.jpgDSC09175.jpgDSC09178.jpgDSC09210.jpgDSC09215.jpgDSC09218.jpgDSC09220.jpgDSC09222.jpgDSC09224.jpgDSC09227.jpgDSC09230.jpgDSC09231.jpgDSC09213.jpgDSC09235.jpgDSC09237.jpgDSC09238.jpgDSC09242.jpgDSC09254.jpg

        Ik had me lekker in de zetel gezet alles bij de hand gewoon hahahaaaaaaa
        Chill working times ....
        Dit keer heb ik niks met knipaval gedaan, gewoon goed droog en de vriezer in in kleinere porties.
        En dan nam ik me elke keer een ijskoude porties om te kunnen zeven en dat was lekker handig maar de opbrengts was niet zo vet maar wel zuiverder!
        Ne mens is er ff aan bezig en als je dan ziet wet je over houd en dan moet je nog aan het hardste werk beginnen haha.
        Maar heb het knipafval hebk terug verpakt en de lucht uit gezogen en nog is in gevroren voor morgen
        Ik nog thc genoeg op en nog redelijk grof dus.
        De Linker wit lange potje is van de eerste keren datk het deet en hadk het gemalen en is minder goed zie ik nu ook, anders komt er groene kleur van plant bij en is moeilijk te verwerken!

        Heb me weer vermaakt




        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

        Comment


          #19
          Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...184#post270184

          Comment


            #20
            Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post


            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

            Comment


              #21
              Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????



              DSC09082.jpg


              DSC09308.jpgDSC09311.jpgDSC09313.jpgDSC09312.jpgDSC09314.jpgDSC09318.jpgDSC09320.jpgDSC09346.jpg



              DSC09350.jpgDSC09488.jpgDSC09351.jpgDSC09354.jpgDSC09487.jpgDSC09355.jpgDSC09356.jpgDSC09357.jpgDSC09358.jpgDSC09360.jpgDSC09359.jpg

              En dan heb ik het gewoon 5 uurtjes de auto erop gereden met zijn voorwiel .




              DSC09491.jpg




              DSC09499.jpg

              Dit is de betere wel.

              En dan heb ik vandaag nog 1kg wietboter heb afgemaakt en dat ik zo al mijn knipafval heb verwerkt.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bain-marie-1KG

              En ik heb er heel veel plezier aan gehad en heel veel uit bijgeleerd.


              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

              Comment


                #22
                Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...469#post232469

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                  Ik heb van al men knipaval dat ik kreeg van een vriend eigelijk heel veel kunnen maken.
                  Dus het laaste moest ik toch verwerken in men boter om van alle knipafval af te zijn



                  Van al dit afval heb ik op 2 weken dit kunnen maken.



                  1. De beste fluffie tops uitgehaald op te roken dikke 50 gr

                  2. Lekkerste hasj DSC09660.jpgRechts in ongv 10gr en linker met meer plantenextract 30gr.






                  3. 599 gr Lekkere zwaare wietboter



                  Ik kan missschien raar overkomen maar wie is er weer goed bij ik toch !


                  Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                    Goed bezig . weggooien heeft niemand iets aan
                    Toppunt van luiheid je wiet afval weggooien.

                    Comment


                      #25
                      Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                      Goed gedaan je zal der lekker van kunnen roken ben benieuw hoe het smaak en of je er out van gaat
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                        Oorspronkelijk geplaatst door Isension View Post
                        Goed bezig . weggooien heeft niemand iets aan
                        Toppunt van luiheid je wiet afval weggooien.
                        Thnx isension, das waar en mensen denken veel oh maar dat is moeilijk of dat is zo en zo dus ze nemen gewn de moeite niet om het uit te zoeken,
                        dan doe ik het wel en maak die mensen dan niet slimmer, ik zij net dat ik 1 goede cake zou maken van het afval en hij wou zelfs geen stuk dus hij gunt me dat afval wel.
                        Leuk voor mij, er is al een nieuwe lading afval aan het drogen bij hem dus .

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Goed gedaan je zal der lekker van kunnen roken ben benieuw hoe het smaak en of je er out van gaat

                        Hoi bell, ik was er zelf van verschoten hoe stoned ik ervan werd, heb eens 3 hasj pijpjes gerookt op 1 avond en voelde me zo raar en slecht dak zij van gvd das straf spull hahahaaaaaa
                        en de fluffie tops zijn ook lekker, voor het geene dat het voorsteld, heb uiteraards mijn microscoop erbij gehaals en daardoor wist ik genoeg in het begin
                        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                        Comment


                          #27
                          Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                          Je auto als pers.......geweldig[emoji41]

                          Comment


                            #28
                            Re: Wiet Recyclagepark. [ Wat mee te doen???? ] Wat zou jij doen met knipafval?????

                            Ja en dat was eigenlijk beter dan met men spanvijzen!
                            Best neem je het wiel waar de motor ligt
                            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                            Comment

                            Bezig...
                            X